#1
Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten ðŸ¤Bovendien heb ik een donkerbruin vermoeden dat ambtenaren van de Belastingdienst zelf ook wel eens hun remsporen witwassen.
Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten ðŸ¤Bovendien heb ik een donkerbruin vermoeden dat ambtenaren van de Belastingdienst zelf ook wel eens hun remsporen witwassen.
Haha ja woordgrapjes zijn meer mijn soort humor.Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten ðŸ¤
Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben.
Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?
Nee joh, de rest knijpt gewoon de oogjes toe.Zou het voor de meeste mensen ook zo werken
Dat kan korter.Ik ben het helemaal met je eens.
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken?
Ik vindvolgens mijn filosofie, en ik weet niet 100% zeker of die klopt, maar een vrouw die niet zo knap is maar wel heel leuk is, zon vrouw is altijd ook wel leuk om te zien. Maar die zie ik niet vaak. Wat ik vaker zie, zijn mensen die van buiten niet zo mooi zijn en van binnen ook niet.
Of iemand een mooi mens is zit wel aan de buitenkant maar het zit hem niet in het uiterlijk maar in de energie van diegene.
Waar het omgaat is of iemand een mooie en prettige energie heeft. Hoe iemand over komt enzovoort.
Ik heb dit (van die energie) nog maar net bedacht dus hier moet waarschijnlijk nog een beetje aan geschaafd worden, maar ik denk dat dit overeen komt met wat jij bedoeld? Zo zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die heel mooi zijn van binnen waarbij dit niet helemaal op gaat.
Off topic:
En "energie" klinkt misschien een beetje zweverig maar mensen zouden gematched moeten worden aan de hand van die energie.
*probeert een oplossing te bedenken voor dat vervloekte online daten*
Ik heb zo'n bidet spray mini-douchekop geval naast de pot hangen. Naast het superieure schoon sproeien van je carrosserie kan je ook de pot er mee schoon KärcherenKen je dat? Dat je remsporen in je toilet hebt veroorzaakt en dat je te beroerd bent om als een slaafje deze remsporen te elimineren middels chloor en een toiletborstel? Dat je dan elke keer wanneer je naar de WC gaat deze remsporen met je pisstraal als een soort hogedrukspuit verwijdert? Het is enorm effectief.![]()
Euh wat zeg je????Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?
Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.
Als ik nu je advies opvolg moet ik wel naar je luisteren!Je moet ook helemaal niet naar mij luisteren, wordt niemand beter van
Raar hoe dat werkt.Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Moet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?Mannen topic zonder mannen ? Waar zijn ze 🤣
Je mag ook wel voelen mits je een dame bentFoto zegt niks
Oo zit je nu nog steeds in de kast kom op man verman jezelfJe mag ook wel voelen mits je een dame bent![]()
Liveporno show als het zo doorgaat...Ik vind dit een grote eer. Maar ik weet niet of ik kan tippen aan de droogkomische humor van Bob.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."