Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmannenpraat

mannenpraat

244 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Bovendien heb ik een donkerbruin vermoeden dat ambtenaren van de Belastingdienst zelf ook wel eens hun remsporen witwassen.
Klik om te vergroten...
Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten 🤭
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten 🤭
Klik om te vergroten...
Haha ja woordgrapjes zijn meer mijn soort humor.
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben.
Klik om te vergroten...

Ik ben het helemaal met je eens.
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken?

Roze Olifant zei:
Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?
Klik om te vergroten...
Ik vind volgens mijn filosofie, en ik weet niet 100% zeker of die klopt, maar een vrouw die niet zo knap is maar wel heel leuk is, zon vrouw is altijd ook wel leuk om te zien. Maar die zie ik niet vaak. Wat ik vaker zie, zijn mensen die van buiten niet zo mooi zijn en van binnen ook niet.

Of iemand een mooi mens is zit wel aan de buitenkant maar het zit hem niet in het uiterlijk maar in de energie van diegene.
Waar het omgaat is of iemand een mooie en prettige energie heeft. Hoe iemand over komt enzovoort.
Ik heb dit (van die energie) nog maar net bedacht dus hier moet waarschijnlijk nog een beetje aan geschaafd worden, maar ik denk dat dit overeen komt met wat jij bedoeld? Zo zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die heel mooi zijn van binnen waarbij dit niet helemaal op gaat.

Off topic:
En "energie" klinkt misschien een beetje zweverig maar mensen zouden gematched moeten worden aan de hand van die energie.
*probeert een oplossing te bedenken voor dat vervloekte online daten*
X
XanMan-10mgLid
01-01-2024, 00:00
#4
of deze dan, Vrijdagmiddag, het is weekend, dus je haast je naar de fiets en je gaat even lekker iets te snel op die selle royale je gehele dubbelgevouwen balzak placeren.

yikes
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
11.2km/s zei:
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken
Klik om te vergroten...
Nee joh, de rest knijpt gewoon de oogjes toe.
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#6
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
11.2km/s zei:
Ik ben het helemaal met je eens.
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken?


Ik vind volgens mijn filosofie, en ik weet niet 100% zeker of die klopt, maar een vrouw die niet zo knap is maar wel heel leuk is, zon vrouw is altijd ook wel leuk om te zien. Maar die zie ik niet vaak. Wat ik vaker zie, zijn mensen die van buiten niet zo mooi zijn en van binnen ook niet.

Of iemand een mooi mens is zit wel aan de buitenkant maar het zit hem niet in het uiterlijk maar in de energie van diegene.
Waar het omgaat is of iemand een mooie en prettige energie heeft. Hoe iemand over komt enzovoort.
Ik heb dit (van die energie) nog maar net bedacht dus hier moet waarschijnlijk nog een beetje aan geschaafd worden, maar ik denk dat dit overeen komt met wat jij bedoeld? Zo zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die heel mooi zijn van binnen waarbij dit niet helemaal op gaat.

Off topic:
En "energie" klinkt misschien een beetje zweverig maar mensen zouden gematched moeten worden aan de hand van die energie.
*probeert een oplossing te bedenken voor dat vervloekte online daten*
Klik om te vergroten...
Dat kan korter.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
WhySoSerious?! zei:
Ken je dat? Dat je remsporen in je toilet hebt veroorzaakt en dat je te beroerd bent om als een slaafje deze remsporen te elimineren middels chloor en een toiletborstel? Dat je dan elke keer wanneer je naar de WC gaat deze remsporen met je pisstraal als een soort hogedrukspuit verwijdert? Het is enorm effectief. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb zo'n bidet spray mini-douchekop geval naast de pot hangen. Naast het superieure schoon sproeien van je carrosserie kan je ook de pot er mee schoon Kärcheren
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor bladblazer hebben jullie?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?

Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?

Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Klik om te vergroten...
Euh wat zeg je????
Vrouwen en mannen zijn toch gelijk volgens hedendaagse denkpatronen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.
Klik om te vergroten...

Ja hij is echt een lul soms, maar @Dirkjan , als je écht je best doet dan, wie weet, kun je hem misschien wel helpen zichzelf te verbeteren.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet ook helemaal niet naar mij luisteren, wordt niemand beter van
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#14
HuisbaasBob zei:
Je moet ook helemaal niet naar mij luisteren, wordt niemand beter van
Klik om te vergroten...
Als ik nu je advies opvolg moet ik wel naar je luisteren!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
HuisbaasBob zei:
Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Klik om te vergroten...
Raar hoe dat werkt.

Doe het zelf wel, maar dan denk ik dat ik het stiekem niet meen (terwijl dat wel zo is).

Een ander 'grapje' bij mannen is dat we ons graag zogenaamd verontschuldigen terwijl we de ander ervan beschuldigen dat het eigenlijk zijn/haar eigen schuld is.

En vrouwen... vrouwen, die doen weer andere dingen.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mannen topic zonder mannen ? Waar zijn ze 🤣
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#17
Calliweed2.0 zei:
Mannen topic zonder mannen ? Waar zijn ze 🤣
Klik om te vergroten...
Moet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#18
Calliweed2.0 zei:
Foto zegt niks
Klik om te vergroten...
Je mag ook wel voelen mits je een dame bent :tonguewink:
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kleurendoof zei:
Je mag ook wel voelen mits je een dame bent :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Oo zit je nu nog steeds in de kast kom op man verman jezelf
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik vind dit een grote eer. Maar ik weet niet of ik kan tippen aan de droogkomische humor van Bob.
Klik om te vergroten...
Liveporno show als het zo doorgaat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."