#1
Het wordt ook allemaal zo moeilijk gemaakt. Alles moet een label en een hokje hebben tegenwoordig...
De hokjes zijn niet moeilijk. Het idee dat elke generatie bepaalde hokjes herverdeelt in meerdere hokjes wel.
Het wordt ook allemaal zo moeilijk gemaakt. Alles moet een label en een hokje hebben tegenwoordig...
Het is precies wat je zegt, iedereen moet lekker doen wat die zelf wil, jij hoeft het niet te begrijpen of te plaatsten bij een naam 😉 dat is het fijne van iedereen het lekker zelf laten uitzoeken.Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik snap alleen niet waarom iemand nieuwsgierig is naar een seksuele relatie met iemand van hetzelfde geslacht als diegene helemaal geen aantrekking voelt voor hetzelfde geslacht. Dan zou een puur platonische vriendschapsrelatie logischer zijn. En als je wel enige seksuele aantrekking voelt, dan ben je toch bi?
Denk ik dan...
Nee want een bi valt op mannenHeb het idee dat het percentage niet-hetero's veel hoger ligt op DF dan gemiddeld in het echt. Gewoon een observatie.
Bi-schierig? Is dat het nieuwste? Is dat niet gewoon in het proces zitten van leren dat je bi bent maar het nog niet helemaal accepteert?![]()
Sexs met een man willen is gewoon gay of bi. nie moelijker niet makkelijker. Bi schierig is gewoon toegeven dat je met een man sexs wilt maar nog teschamend om het weg tegeven en zo te schuilen achter bi schierig.Nee want een bi valt op mannen
Jij wilt seks met mannen = seksuele aantrekking.Nee want een bi valt op mannen
Biseksualiteit zijn romantische gevoelens, seksuele aantrekking, of seksueel gedrag naar zowel mannen als vrouwen,[1][2][3] of romantische gevoelens of seksuele aantrekking richting mensen ongeacht hun sekse of genderidentiteit. Dit laatste wordt ook wel aangeduid met de term panseksualiteit.[4][5][6]
Wel opvallend ja, dat er zelfs meer aseksuelen en transgenders zijn dan lesbische vrouwen. Zouden die minder vaak drugs gebruiken?Volgens de poll ben ik nog steeds de enige lesbo, dyke, pot hier op het forum...![]()
Geen idee...Wel opvallend ja, dat er zelfs meer aseksuelen en transgenders zijn dan lesbische vrouwen. Zouden die minder vaak drugs gebruiken?
Wie is transgender dan ?

Ja.Mijn zus is lesbisch,en haar kringetje ook.Ze gebruiken geen drugs,maar zuipen welWel opvallend ja, dat er zelfs meer aseksuelen en transgenders zijn dan lesbische vrouwen. Zouden die minder vaak drugs gebruiken?
Lekkere zus..?Ja.Mijn zus is lesbisch,en haar kringetje ook.Ze gebruiken geen drugs,maar zuipen wel
Stouterd!Lekkere zus..?![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."