Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
198 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laten pijpen door een man???!
Degene die dat probeert bij mij alleen al, moet echt levensmoe zijn, want die overleeft die poging niet....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Laten pijpen door een man???!
Degene die dat probeert bij mij alleen al, moet echt levensmoe zijn, want die overleeft die poging zeer waarschijnlijk niet....
Klik om te vergroten...
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Laten pijpen door een man???!
Degene die dat probeert bij mij alleen al, moet echt levensmoe zijn, want die overleeft die poging niet....
Klik om te vergroten...
Kom op Zandman, wel een beetje ruim denken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwStorm zei:
Kom op Zandman, wel een beetje ruim denken.
Klik om te vergroten...
Wat zandman Niet weet is dat hij al 18 keer gepijpt is door een man door een gloryhole
A
AltydFeestmetGHBeest?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Is dat een "officiële" geaardheid?
Sorry als dit misschien verkeerd overkomt, maar je bent toch of hetero, of bi?

In het wereldje waarin ik mij bevind hoor je namelijk heel veel " bi schierig" , maar uiteindelijk houdt dit toch enkel in dat je maar bepaalde handelingen van hetzelfde geslacht toe laat?
Klik om te vergroten...
Bi hou van vrouwen maar een relatie nee ,daar ben ik toch te hetero voor , denk ik, kga echt naar dat "mannelijke" verlangen. Ofzo 😊..
En nee daar bedoel ik niet de Pi**** mee, haha. maar gewoon dat ruige/(lompe ?..) eigenlijk.. .🤔😭
Hoewel dat is ook wel ergelijk soms..,
hmm nu twijfel ik weer ..
Luxe probleem.. i guess😁🤔😉
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
AltydFeestmetGHBeest? zei:
Bi hou van vrouwen maar een relatie nee ,daar ben ik toch te hetero voor , denk ik, kga echt naar dat "mannelijke" verlangen. Ofzo 😊..
En nee daar bedoel ik niet de Pi**** mee, haha. maar gewoon dat ruige/(lompe ?..) eigenlijk.. .🤔😭
Hoewel dat is ook wel ergelijk soms..,
hmm nu twijfel ik weer ..
Luxe probleem.. i guess😁🤔😉
Klik om te vergroten...
Het is ook gewoon moeilijk om alles een benaming te geven zonder ;
- Daarin te overdrijven
- Niemand te vergeten

Misschien ben ik gewoon wel oldskool, of zeg maar ouderwets. Maar ik denk enkel in 3 hoofdtermen:
- Hetero
- Lesbisch/homo
- Bi

Alles daartussen is gewoon moeilijk te beschrijven ook.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben heel blij met mijn geaardheid, ik haat vrouwen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht dat pan sexueel een ander woord was voor bi? Of ben ik verkeerd geinformeerd?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Ik dacht dat pan sexueel een ander woord was voor bi? Of ben ik verkeerd geinformeerd?
Klik om te vergroten...
Panseksueel betekent dat je niet specifiek op mannen of vrouwen valt, dat het je dus niet uitmaakt. Pan betekent namelijk "alles" in het Grieks.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Panseksueel betekent dat je niet specifiek op mannen of vrouwen valt, dat het je dus niet uitmaakt. Pan betekent namelijk "alles" in het Grieks.
Klik om te vergroten...
Ahhh! Dus bijna hetzelfde maar net een andere manier van er naar kijken. Bij pan sexueel zou je dus in principe ook op objecten kunnen vallen waarbij bi je wel alleen op mensen valt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Ben heel blij met mijn geaardheid, ik haat vrouwen.
Klik om te vergroten...
Ha! Best een goeie eigenlijk. Mag ik deze jatten voor mijn nieuwe solo programma?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Ahhh! Dus bijna hetzelfde maar net een andere manier van er naar kijken. Bij pan sexueel zou je dus in principe ook op objecten kunnen vallen
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld. Je zou een relatie kunnen ontwikkelen met het fiets schuurtje van je buurman, bij wijze van spreken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Ahhh! Dus bijna hetzelfde maar net een andere manier van er naar kijken. Bij pan sexueel zou je dus in principe ook op objecten kunnen vallen waarbij bi je wel alleen op mensen valt.
Klik om te vergroten...
Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekse
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekse
Klik om te vergroten...
Ahhh! Alrighttt. Ik hou het persoonlijk niet zo bij (niet lullig bedoeld ofcource!)

Zal mij een worst wezen waar mensen gelukkig van worden!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stonologie zei:
Ahhh! Alrighttt. Ik hou het persoonlijk niet zo bij (niet lullig bedoeld ofcource!)

Zal mij een worst wezen waar mensen gelukkig van worden!
Klik om te vergroten...
Uhhu, helemaal mee eens.

Vroeger was je bi of homo, en gewoon een weirdo als je op een object valt. Wat mij betreft is er niks veranderd maar alles moet een naampje hebben. I love weirdo’s
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekse
Klik om te vergroten...
Ah, dat wist ik dus niet. Dank voor het informeren meester Rotjoch.

Ik loop soms ook wel eens in een parkje waar een geil bankje staat en dan vraag ik "miauw, kom je hier vaker?" :kissing:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kota zei:
Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂
Klik om te vergroten...
Nou ik kan je garanderen dat als je het uberhaupt serieus uit te proberen met een andere vent te wiepen om het te proberen : dan was je sowieso al niet helemaal hetero 🤣
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Rijdende Rachid zei:
Zijn we t iig allemaal eens, er is maar 1 verkeerde kant
Klik om te vergroten...
En die kant is?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wanneer is t van toepassing om te vertellen hoe en wat? Doorgaans niet pas als er naar gevraagd wordt misschien wat toelichten indien nodig bij bv instanties of bij oprechte belangstelling van iemand in een persoonlijk gesprek

Als je t niet begrijpt vraag hen om uitleg als je t beter wilt snappen maar anders niet
Kota zei:
Ja, zeker bij de jeugd zijn er enorm veel mensen deel van de lgbtq wat geweldig is, zowiezo. Maar heb ook al gemerkt dat trans zijn (vooral van meis naar jongen) extreem veel voorkomt. Ik zeg niet dat ze niet valid zijn. Ver van, maar denk persoonlijk dat heel veel voorkomt uit trauma of veel meiskes die hun vrouwelijkheid niet kunnen accepteren tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
wat is extreem veel ?
Laten we diagnose stellen overlaten aan deskundigen die evt trauma’s etc kunnen scheiden van mogelijke gender dysforie wat in zekere zin een extreme vorm is van je vrouw/man lichaam niet kunnen accepteren omdat het niet klopt met hoe je voelt in je hoofd want daarin zit gender

Alle extra benoemingen zijn een verrijking van de basis
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zeemeerman zei:
En wanneer is t van toepassing om te vertellen hoe en wat? Doorgaans niet pas als er naar gevraagd wordt misschien wat toelichten indien nodig bij bv instanties of bij oprechte belangstelling van iemand in een persoonlijk gesprek

Als je t niet begrijpt vraag hen om uitleg als je t beter wilt snappen maar anders niet

wat is extreem veel ?
Laten we diagnose stellen overlaten aan deskundigen die evt trauma’s etc kunnen scheiden van mogelijke gender dysforie wat in zekere zin een extreme vorm is van je vrouw/man lichaam niet kunnen accepteren omdat het niet klopt met hoe je voelt in je hoofd want daarin zit gender

Alle extra benoemingen zijn een verrijking van de basis
Klik om te vergroten...
Ik wil zeker niemand geen diagnoses stellen. Dat is gewoon wat ik zie en zelf ervaren heb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6263646566...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."