Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
200 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwatzakottel zei:
Omdat zo goed als elke pedofiel iemand is die zelf slachtoffer was van pedofilie. Dat rijmt helemaal niet met het idee
dat het aangeboren zou zijn, sterker nog de kannibaal heeft heel wat meer recht op de titel geaardheid.
Klik om te vergroten...
Dat eerste wat je zegt is niet waar. Heb je een bron?
Een kannibaal is gewoon een zieke geest. Ook heeft dat niks met een seksuele geaardheid te maken. (Dat is toch echt de titel van mijn topic: “wat is je seksuele geaardheid“)
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Eens met jou! Dat zeg ik al de HELE tijd hiero. Het enige wat ik nu al 101 keer heb gezegd is dat je niets kunt doen dat je die gedachtes hebt. Dat die gedachtes en gevoelens voor de meesten (mij ook) als ziek, fout of goor wordt gezien is waar en zeer begrijpelijk maar diegene kan daar echt niets aan doen.
Klik om te vergroten...
Dat is een bizar wereldbeeld. In werkelijkheid zijn de hersenen juist erg plastisch, en valt aan elk idee gelukkig wat te doen. Dat betekent echter niet dat
je mensen met homoseksuele gevoelens hoeft bekeren, want die doen daar niemand kwaad mee, sterker nog het zou voor de planeet gunstig zijn als er eens wat meer van waren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
QueerMan zei:
is Heteroseksualiteit niet gewoon aangeleerd gedrag?
Mannen en vrouwen snappen elkaar vaak voor geen meter. Geen idee hoe de ander zijn of haar geslachtskenmerken werken. (Geldt hoor ik van vriendinnen vooral voor de mannen. Maar andersom schijnen vrouwen oraal weer minder handig te zijn met het mannelijk geslachtsorgaan).

Ik denk... draai het even om voor de meerderheid hier.

Normaal of de vraag aangeboren/aangeleerd is gewoon niet interessant.
Twee dingen: vind je het leuk, en doe je er niemand kwaad mee? Gewoon doen.
Klik om te vergroten...
Ik heb tot mijn 35e als “hetero” geleefd. Pas op mijn 35e uit de kast als potje. Ik heb voor mijn 35e nooit leuke seks gehad, nooit verliefd geweest. Dus is hetero aangeleerd? Nee want dan was ik hetero “gebleven” omdat dat veel makkelijker is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Misschien bewijs je nu juist mijn punt...?

Jij en ik en de meeste andere homo's, lesbo's en bi's beginnen eerst iets met iemand van het andere geslacht.
Wie weet komt dat wel voort uit alle voorbeelden die we zien, die toch grotendeels heteroseksueel zijn.

Zou best 's kunnen dat we dan de enige 'normalen' zijn, die gaan doen wat we leuk vinden in plaats van wat de meerderheid doet. :upsidedown:
Klik om te vergroten...
En wederom dit punt...

Jezelf eigenlijk meer openminded vinden dan anderen omdat jij toevallig op meerdere geslachten valt en dus kan kiezen tussen beide.

Een heteroseksueel of homoseksueel gaat niet enkel met 1 geslacht omdat hij/zij onderdrukt wat hij/zij echt leuk vindt, maar omdat er alleen aantrekking is tot maar 1 geslacht.

Echt apart dat je jezelf meer openminded waant omdat je geaardheid biseksueel is.

Natuurlijk kan het zijn dat iemand echt iets onderdrukt, maar een echte hetero of homo valt gewoon enkel op 1 geslacht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kwatzakottel zei:
Dat is een bizar wereldbeeld. In werkelijkheid zijn de hersenen juist erg plastisch, en valt aan elk idee gelukkig wat te doen. Dat betekent echter niet dat
je mensen met homoseksuele gevoelens hoeft bekeren, want die doen daar niemand kwaad mee, sterker nog het zou voor de planeet gunstig zijn als er eens wat meer van waren.
Klik om te vergroten...
Een homoseksueel bekeren? En jij geloofd dat dat kan? Nee toch?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwatzakottel zei:
En nogmaals: juist als je het een geaardheid gaat noemen hoort daar ook een recht bij die
geaardheid te mogen beoefenen: het benoemen tot geaardheid zonder recht dat ooit
te mogen beoefenen is juist ultiem wreed.
Klik om te vergroten...
Het is ook wreed ja,. Dat zei Roze Olifant al dat vele pedo’s er voor kiezen zich chemisch te laten behandelen omhelemaal geen seksuele gevoelens meer te hebben.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik heb tot mijn 35e als “hetero” geleefd. Pas op mijn 35e uit de kast als potje. Ik heb voor mijn 35e nooit leuke seks gehad, nooit verliefd geweest. Dus is hetero aangeleerd? Nee want dan was ik hetero “gebleven” omdat dat veel makkelijker is.
Klik om te vergroten...
Misschien bewijs je nu juist mijn punt...?

Jij en ik en de meeste andere homo's, lesbo's en bi's beginnen eerst iets met iemand van het andere geslacht.
Wie weet komt dat wel voort uit alle voorbeelden die we zien, die toch grotendeels heteroseksueel zijn.

Zou best 's kunnen dat we dan de enige 'normalen' zijn, die gaan doen wat we leuk vinden in plaats van wat de meerderheid doet. :upsidedown:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Echt apart dat je jezelf meer openminded waant omdat je geaardheid biseksueel is.
Klik om te vergroten...
Ik beschouw mezelf als overwegend homoseksueel. Alleen seks gehad met en verliefd geworden op andere mannen (en vroeger in de pre-historie andere jongens).
Ik geef mezelf een 90 %.

Mindless zei:
Jezelf eigenlijk meer openminded vinden dan anderen omdat jij toevallig op meerdere geslachten valt en dus kan kiezen tussen beide.

Een heteroseksueel of homoseksueel gaat niet enkel met 1 geslacht omdat hij/zij onderdrukt wat hij/zij echt leuk vindt, maar omdat er alleen aantrekking is tot maar 1 geslacht.
Klik om te vergroten...
Ik vind mezelf niet meer openminded dan anderen. Ken genoeg hetero's die ruimdenkender zijn dan ik.

Maar ik ben inmiddels ook genoeg biseksuele mannen tegengekomen die heel misschien mannen wat leuker (lees: meer sexy / aantrekkelijker) vinden dan vrouwen maar sowieso echt NIET het stempeltje homo of bi willen. Ben ook mannen tegengekomen die zich echt identificeren als hetero (geaard...) maar wel liefst of alleen maar seks hebben met mannen.

En van vrouwen heb ik dus geen verstand op basis van eigen ervaring, romantisch of anderszins.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Dat eerste wat je zegt is niet waar. Heb je een bron?
Een kannibaal is gewoon een zieke geest. Ook heeft dat niks met een seksuele geaardheid te maken. (Dat is toch echt de titel van mijn topic: “wat is je seksuele geaardheid“)
Klik om te vergroten...
Bronnen te over, dus je hebt het zelf nooit onderzocht: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32089484/
En nee, juist nu doe je hetzelfde als wat mensen vroeger over homofilie zeiden, een zieke geest. Kannibalisme is een seksuele afwijking.
Ook dat is genoegzaam bekend, en je zou het met jouw beoefende logica een geaardheid moeten gaan noemen, wat zou
betekenen dat de kannibaal in kwestie ook het recht heeft die geaardheid uit te oefenen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
QueerMan zei:
Misschien bewijs je nu juist mijn punt...?

Jij en ik en de meeste andere homo's, lesbo's en bi's beginnen eerst iets met iemand van het andere geslacht.
Wie weet komt dat wel voort uit alle voorbeelden die we zien, die toch grotendeels heteroseksueel zijn.

Zou best 's kunnen dat we dan de enige 'normalen' zijn, die gaan doen wat we leuk vinden in plaats van wat de meerderheid doet. :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Nee hoor want als ik eerlijk terug denk was ik op mijn16e al verliefd op een vrouw, later op 21e op de skilerares maar door mijn omgeving “moest” ik als hetero leven. Dus al die gevoelens onderdrukt. Vanaf mijn 35e had ik pas het lef of verstand voor mezelf te kiezen.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ik heb tot mijn 35e als “hetero” geleefd. Pas op mijn 35e uit de kast als potje. Ik heb voor mijn 35e nooit leuke seks gehad, nooit verliefd geweest. Dus is hetero aangeleerd? Nee want dan was ik hetero “gebleven” omdat dat veel makkelijker is.
Klik om te vergroten...
Er zijn zoveel vrouwen die nooit een leuk vriendje hadden en nooit goede seks. Seks met een vrouw hebben zal dan vast een en ander
verbeteren, of je zou eens een betere smaak voor mannen moeten ontwikkelen :) Het zegt allemaal weinig.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kwatzakottel zei:
sterker nog het zou voor de planeet gunstig zijn als er eens wat meer van waren.
Klik om te vergroten...
Ik hou gewoon van piemel en de wat hardere/grovere/gespierdere lichaamsbouw van mannen, maar toch: Graag gedaan. :imp:

Probeer me best voort te planten, maar lukt met andere gasten/mannen tot nu toe niet echt.
Aangezien miljoenen mensen geloven in de onbevlekte ontvangenis van Maria ga ik stug nog even door.... Je weet maar nooit.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Nee hoor want als ik eerlijk terug denk was ik op mijn16e al verliefd op een vrouw, later op 21e op de skilerares maar door mijn omgeving “moest” ik als hetero leven. Dus al die gevoelens onderdrukt. Vanaf mijn 35e had ik pas het lef of verstand voor mezelf te kiezen.
Klik om te vergroten...

Wat als heteroseksuelen dat nou hun hele leven doen?
Hun natuurlijke gevoelens voor mensen van het eigen geslacht onderdrukken? Misschien minder lef...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwatzakottel zei:
Bronnen te over, dus je hebt het zelf nooit onderzocht: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32089484/
En nee, juist nu doe je hetzelfde als wat mensen vroeger over homofilie zeiden, een zieke geest. Kannibalisme is een seksuele afwijking.
Ook dat is genoegzaam bekend, en je zou het met jouw beoefende logica een geaardheid moeten gaan noemen, wat zou
betekenen dat de kannibaal in kwestie ook het recht heeft die geaardheid uit te oefenen.
Klik om te vergroten...
Een seksuele afwijking of stoornis is iets anders als een geaardheid.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@De Dunne :
Ik weet niet of begint door te dringen, maar ik zit even met je geest te spelen. Onbewust neemt iedereen man-vrouw als standaard.

Excuus dat ik jou even gebruik om dat aan te geven. 'Heteronormativiteit is dat, en is voor hetero's niet handig (blijven anderen als 'raar' ervaren) en als je zelf homo/lesbo of bi bent zie je jezelf dus als raar, en da's vrij schadelijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kwatzakottel zei:
Er zijn zoveel vrouwen die nooit een leuk vriendje hadden en nooit goede seks. Seks met een vrouw hebben zal dan vast een en ander
verbeteren, of je zou eens een betere smaak voor mannen moeten ontwikkelen :) Het zegt allemaal weinig.
Klik om te vergroten...
Geloof me, geaardheid het heeft niet alleen met seks te maken. Verliefd zijn heeft er ook mee te maken. Ik kan best seks hebben met een man, in verleden ook wel gedaan. Fysiek is dat mogelijk ja, piemel in mijn doos. Maar val ik dan op mannen? Nee, wordt ik er geil van? Nee ook niet. Ben ik ooit verliefd geweest op een man? Ook niet. Wel al dat alles bij vrouwen dat is het verschil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Als het aangeleerd gedrag is kan het. Ik lees dat jij het aangeboren heel erg verdedigt maar je ziet zoveel mensen switchen tegenwoordig en kiezen ook uit lust en dat gebeurd ook heel veel.
En een afwijkende sexuele aardheid dat is juist een stoornis als het is aangeboren.
Wat je dus weer vreselijk vind als iemand dat zegt, dus dat is een beetje dubbel wat je zegt.
Die stoornis is dat jij als mens niet van nature geen voortplantingsdrang hebt en niet de aantrekkings kracht hebt naar het geslacht dat je zou moeten om je voort te planten.
En lezen niet het oestrogeen of testosteron wat een persoon bezit wat natuurlijk is bepaald welke partner je kiest door aan te slaan op de feromonen.

Als mensen er voor kiezen en die zijn vaak bisexueel zijn hebben ze van nature wel die aantrekkingskracht naar het andere geslacht.
Maar uit lust willen ze gewoon sex op een andere manier en dan hebben ze die stoornis dus niet.
Maar zijn het lust gevoelens die ze zichzelf hebben aangeleerd.

En een kind is een kind dat heeft nog geen testosteron of oestrogeen ontwikkeld de factoren waar wij als mensen door aangetrokken voelen naar het andere geslacht en het gene dat is dat het lichaam veranderd en veranderd zodat het klaar is voor voortplanting.
En nog geen feromonen verspreid.
Dus dat het is aangeboren dat lijkt mij sterk.
Pedofielen zien een kind gewoon als een lust object, want een natuurlijke sexuele aantrekkingskracht heeft een kind niet en dat is nog niet ontwikkeld.

Dit zijn gewoon natuurkundige feitjes dat mensen feromonen uitscheiden iets wat we hebben ontwikkeld om het andere geslacht aan te trekken en als je daar niet op aanslaat heb je dus een sexuele stoornis.

En als mensen sex willen hebben met een dier of een kind hebben ze extreme lusten.
Daar komen de natuurlijke aantrekkingskrachten niet bij kijken.
Klik om te vergroten...
Je haalt echt lust en geaardheid door elkaar.
Ik ben wel klaar met het 100 x uitleggen. Het heeft geen nut.
Wat er allemaal bijgehaald wordt hier is echt apart. Kampbewaarders, verkrachters, kannibalen, dat het een keuze is etc.
Als men switcht is het vaak omdat men zoals ik er pas laat achter komt of laat durft er voor uit te komen. Switch je graag dan ben je bv bi.
Zo jammer dat men feiten met gevoelens en wensen verward.

Ik laat het onderwerp pedofiel vanaf nu liggen. Het heeft echt totaal geen zin alles zo vaak tot in treurnis te moeten verdedigen of uitleggen.

Jammer want het was zo een interessant en open topic dat ik toen starte. Het is nu een weillis nietes topic geworden dat alleen maar herhalingen brengt. Alleen maar over pedo’s, kampbewaarders, kannibalen en weet ik veel wat.
Ongelofelijk wat er allemaal bij wordt gehaald. Echt jammer.
Het begint een beetje zoals het corona topic te worden. Die tegen die,
Feiten en meningen worden door elkaar gehaald, aannames over wat iemand dan denkt, keihard feiten ontkennen.

Te vermoeiend hoor. En erg zonde.
Ik laat het hierbij. Ik blijf niet mezelf en feiten 100 x uitleggen en verdedigen.

Veel plezier nog in MIJN topic! :wave:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Als het aangeleerd gedrag is kan het. Ik lees dat jij het aangeboren heel erg verdedigt maar je ziet zoveel mensen switchen tegenwoordig en kiezen ook uit lust en dat gebeurd ook heel veel.
En een afwijkende sexuele geaardheid dat is juist een stoornis als het is aangeboren.
Wat je dus weer vreselijk vind als iemand dat zegt, dus dat is een beetje dubbel wat je zegt.
Die stoornis is dat jij als mens van nature geen voortplantingsdrang hebt en niet de aantrekkings kracht hebt naar het geslacht dat je zou moeten om je voort te planten.
En niet het oestrogeen of testosteron leest wat een persoon bezit wat natuurlijk is en bepaald welke partner je kiest door aan te slaan op de feromonen.

Als mensen er voor kiezen, en die zijn vaak bisexueel, hebben ze van nature wel die aantrekkingskracht naar het andere geslacht.
Maar uit lust willen ze gewoon sex op een andere manier en dan hebben ze die stoornis dus niet.
Maar zijn het lust gevoelens die ze zichzelf hebben aangeleerd.

En een kind is een kind dat heeft nog geen testosteron of oestrogeen ontwikkeld de factoren waar wij als mensen door aangetrokken voelen naar het andere geslacht en het gene dat is dat het lichaam veranderd en veranderd zodat het klaar is voor voortplanting.
En dat ze ook nog geen feromonen verspreiden kom je wel tot de de conclussie dat ze dus geen natuurlijke eigenschappen hebben waar je kan op aanslaan.
Dus dat het is aangeboren dat lijkt mij sterk.
Pedofielen zien een kind gewoon als een lust object, want een natuurlijke sexuele aantrekkingskracht heeft een kind niet en dat is nog niet ontwikkeld.

Dit zijn gewoon natuurkundige feitjes dat mensen feromonen uitscheiden iets wat we hebben ontwikkeld om het andere geslacht aan te trekken en als je daar niet op aanslaat heb je dus een sexuele stoornis.

En als mensen sex willen hebben met een dier of een kind hebben ze extreme lusten.
Daar komen de natuurlijke aantrekkingskrachten niet bij kijken.
Klik om te vergroten...
Moeilijk te volgen verhaal, wellicht tijd om je bed op te zoeken?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Je haalt echt lust en geaardheid door elkaar.
Klik om te vergroten...
Juist niet ik geef het juist een plek.

De Dunne zei:
Te vermoeiend hoor. En erg zonde.
Ik laat het hierbij. Ik blijf niet mezelf en feiten 100 x uitleggen en verdedigen.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je dit zo ziet je hebt het uitgelegd.
Dat heb ik gelezen en daar komt mijn reactie uit voort.
En daar reageer ik op uiteindelijk zijn wij het niet eens over een paar onderwerpen.
Dat maakt niks uit. We hoeven elkaar niet altijd te overtuigen.

En discussies daar is het forum voor dus dat is niet vermoeiend toch maar je hebt je woord kunnen neerzetten dat iedereen het kan lezen.
Jij hebt wetenschappelijke onderzoeken gelezen en ik ook maar met een andere uitkomst.
Dat kan en ieders zijn mening daar aan toegevoegd.

Het menselijke brein is ingewikkeld en heel moeilijk te lezen daarom zijn juist dingen nog open voor discussie.

Tot tegenstelling tot jou lees ik allemaal interesante bevindingen hier in dit topic en die zijn allemaal niet off-topic zulke topics zijn dus de betere topics online ipv er maar 3 mensen reageren en maakt dit was los.

So cheer up! 🌞
Je topic is prima..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jumping Jack zei:
die zijn allemaal niet off-topic zulke topic
Klik om te vergroten...
Lees de titel en mijn openingspost nog maar eens. Dan zie je hoe off topic het gaat.
Maar goed, als de rest het hier blijkbaar wel een goede discussie vind prima. Enjoy dan maar.
Mijn bedoeling was totaal anders. Ik laat het hier maar bij. Open anders even zelf een pedo topic of zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6162636465...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."