Als het aangeleerd gedrag is kan het. Ik lees dat jij het aangeboren heel erg verdedigt maar je ziet zoveel mensen switchen tegenwoordig en kiezen ook uit lust en dat gebeurd ook heel veel.
En een afwijkende sexuele aardheid dat is juist een stoornis als het is aangeboren.
Wat je dus weer vreselijk vind als iemand dat zegt, dus dat is een beetje dubbel wat je zegt.
Die stoornis is dat jij als mens niet van nature geen voortplantingsdrang hebt en niet de aantrekkings kracht hebt naar het geslacht dat je zou moeten om je voort te planten.
En lezen niet het oestrogeen of testosteron wat een persoon bezit wat natuurlijk is bepaald welke partner je kiest door aan te slaan op de feromonen.
Als mensen er voor kiezen en die zijn vaak bisexueel zijn hebben ze van nature wel die aantrekkingskracht naar het andere geslacht.
Maar uit lust willen ze gewoon sex op een andere manier en dan hebben ze die stoornis dus niet.
Maar zijn het lust gevoelens die ze zichzelf hebben aangeleerd.
En een kind is een kind dat heeft nog geen testosteron of oestrogeen ontwikkeld de factoren waar wij als mensen door aangetrokken voelen naar het andere geslacht en het gene dat is dat het lichaam veranderd en veranderd zodat het klaar is voor voortplanting.
En nog geen feromonen verspreid.
Dus dat het is aangeboren dat lijkt mij sterk.
Pedofielen zien een kind gewoon als een lust object, want een natuurlijke sexuele aantrekkingskracht heeft een kind niet en dat is nog niet ontwikkeld.
Dit zijn gewoon natuurkundige feitjes dat mensen feromonen uitscheiden iets wat we hebben ontwikkeld om het andere geslacht aan te trekken en als je daar niet op aanslaat heb je dus een sexuele stoornis.
En als mensen sex willen hebben met een dier of een kind hebben ze extreme lusten.
Daar komen de natuurlijke aantrekkingskrachten niet bij kijken.
Je haalt echt lust en geaardheid door elkaar.
Ik ben wel klaar met het 100 x uitleggen. Het heeft geen nut.
Wat er allemaal bijgehaald wordt hier is echt apart. Kampbewaarders, verkrachters, kannibalen, dat het een keuze is etc.
Als men switcht is het vaak omdat men zoals ik er pas laat achter komt of laat durft er voor uit te komen. Switch je graag dan ben je bv bi.
Zo jammer dat men feiten met gevoelens en wensen verward.
Ik laat het onderwerp pedofiel vanaf nu liggen. Het heeft echt totaal geen zin alles zo vaak tot in treurnis te moeten verdedigen of uitleggen.
Jammer want het was zo een interessant en open topic dat ik toen starte. Het is nu een weillis nietes topic geworden dat alleen maar herhalingen brengt. Alleen maar over pedo’s, kampbewaarders, kannibalen en weet ik veel wat.
Ongelofelijk wat er allemaal bij wordt gehaald. Echt jammer.
Het begint een beetje zoals het corona topic te worden. Die tegen die,
Feiten en meningen worden door elkaar gehaald, aannames over wat iemand dan denkt, keihard feiten ontkennen.
Te vermoeiend hoor. En erg zonde.
Ik laat het hierbij. Ik blijf niet mezelf en feiten 100 x uitleggen en verdedigen.
Veel plezier nog in MIJN topic!
