Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
202 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Daarom zei ik ook, het in de maatschappij écht accepteren is wat anders dan het feit accepteren dat een pedofiel er niks aan kan doen dat dat zijn/haar geaardheid is.
Klik om te vergroten...
Heel goed verwoord, dit vat voor mij alles samen wat ik probeerde uit te leggen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anne M Dexter zei:
Ik heb hele fijne seksuele jaren gehad ( maar daarvoor ook niet .voel me een buitenstaander ), hij was jong en zo ervaren en kundig.( vader vN jongste )
Nu weet ik dat hij porno en seks verslaafd is, ok in onze 10 jaar , tig vrouwen gehad,
Zelf na einde relatie kwam hij dag en nacht. Drank mee, en coke

met de woorden

dan laat ik je met rust,... ik blijf komen
Soms liet ik toe , soms huilde ik neeeeeeeee
( dochter van 9 toen heeft m weggekregen,) helse jaren.

de relatie op via lexa , enzo... seks gehad ook,
Ik voel niets . Speel mee . Maar alsof ik een toneel stuk deed,

wil ook geen man meer voor nu ,ooit EMDR over dat stuk,
Zien of ik zelfliefde weer vind, en kan delen weer.
Mag zelfs wel een vrouw zijn , of iemand die van binnen mijn droom man is.
Lief uiterlijk, mag met handicap...


Als ik maar liefde voel. Dan zien we wel of seks meerwaarde zal hebben

Ik mis het niet, seks met iemand,
Libido is mega laag .
dus ja, ik denk dag ik wel in deze categorie val.

A seksueel is oke. Er is meer dan seks.
Andere tedere punten zullenn versteekt worden .
Dus niets mis mee
Klik om te vergroten...
Knuffel 🤗💜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Ik lees dit en ik snap wel, dat sommige pedo's er niet aan kunnen doen. Maar ik blijf het wel het ergste vinden wat er is.ik ben zelf namelijk toen ik klein was, een keer misbruikt. En dat is me hele leven bijgebleven op t laatst dacht zelf dat het zo hoorde? Ik was 10 ongev. Ik snap dat het ook mensen zijn maar ik vind het toch wel erg. Want zoiets blijft je altijd bij
Klik om te vergroten...
Ik ben door een homoseksuele "vriend" gedrogeerd en aangerand een paar jaar terug. Natuurlijk is het erg, maar het zou erger zijn als ik alle homo's nu zou discrimineren en mijden. Je hebt overal rotzakken.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlyk ookal is het n homo het is n kutstreek , nee das waar maar pedos vind k erger veel erger als homos
Snuffelaar zei:
Ik ben door een homoseksuele "vriend" gedrogeerd en aangerand een paar jaar terug. Natuurlijk is het erg, maar het zou erger zijn als ik alle homo's nu zou discrimineren en mijden. Je hebt overal rotzakken.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Tuurlyk ookal is het n homo het is n kutstreek , nee das waar maar pedos vind k erger veel erger als homos
Klik om te vergroten...
Je kunt het wel weer mooi brengen...

Nu insinueer je dat homo's ook 'erg' zijn én dat "pedos" per definitie praktiserend zijn. Je begrijpt het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is toch wel duidelijk dat Jbruinsma homo's en pedo's gebruikt in de context van misbruik?
Dat dat misbruik erg is en niet de geaardheid. Zo lees ik het.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Het is toch wel duidelijk dat Jbruinsma homo's en pedo's gebruikt in de context van misbruik?
Dat dat misbruik erg is en niet de geaardheid. Zo lees ik het.
Klik om te vergroten...
Bij nog een keer lezen lijkt me dat wel ja maar ik moet altijd erg mijn best doen om Jbruinsmas posts te begrijpen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Je kunt het wel weer mooi brengen...

Nu insinueer je dat homo's ook 'erg' zijn én dat "pedos" per definitie praktiserend zijn. Je begrijpt het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel?
Klik om te vergroten...
Ooh zo k bedoel het ni verkeerd.maar n pedofiel, is tog een wat op kleine kinderen geilt enzv.?of is dst alleen de gedachte?. En pedoseksueel is een wie het echt doet is dat t vershil? Want dat snap ik idd niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Ooh zo k bedoel het ni verkeerd.maar n pedofiel, is tog een wat op kleine kinderen geilt enzv.?of is dst alleen de gedachte?. En pedoseksueel is een wie het echt doet is dat t vershil? Want dat snap ik idd niet.
Klik om te vergroten...
Een pedofiel is iemand die romantische en/of seksuele gevoelens voor kinderen heeft en een pedoseksueel is een pedofiel die ook handelt naar die gevoelens ja.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Een pedofiel is iemand die romantische en/of seksuele gevoelens voor kinderen heeft en een pedoseksueel is een pedofiel die ook handelt naar die gevoelens ja.
Klik om te vergroten...
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel denkik. Want ik haat dan wel een pedoseksuele,want zoals je mischien zag in me andere post, heb ik het meegemaakt. En ik dacht gewoon van is het normaal, als zoiets gebeurt.? als jong kind. Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel denkik. Want ik haat dan wel een pedoseksuele,want zoals je mischien zag in me andere post, heb ik het meegemaakt. En ik dacht gewoon van is het normaal, als zoiets gebeurt.? als jong kind. Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
Klik om te vergroten...
Nee dat is verschrikkelijk... Spijt me dat je dat mee hebt moeten maken :(
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Nee dat is verschrikkelijk... Spijt me dat je dat mee hebt moeten maken :(
Klik om te vergroten...
Snapje maar ik wist niet wat het verschil was hha,maar dan zijn we t wel eens. Jaa het is jammer dat zulke dingen gebeuren he.maarja wij zijn ook maar mensen he vergeten en weer door gaan.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben hetero en ben daar wel tevreden over:)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel.......... Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
Klik om te vergroten...
Voila. Vive la Cameron!
Wie aan kinderen komt, al is het een kind van iemand anders, ( ik heb er geen), staat er bij mij buitengewoon slecht op.
Deze persoon komt er beslist niet zonder kleerscheuren mee weg. Zeer zeker niet!
(Moet dan wel op heterdaad gebeuren in casu. Van " horen zeggen" telt bij mij niet).
Dat sommigen hardnekkig blijven doorgaan, zien we onder meer aan de pedovereniging Martijn.
Deze club is verboden, maar nog steeds actief...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Als een goede vriend opbiecht pedoseksueel te zijn, zou ik na wat gesprekken de deur dicht doen. Met kinderen heb ik die luxe niet zo iemand in mijn leven te houden, ook al gun ik diegene het beste.
Klik om te vergroten...
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.

Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.

Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.

Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Pedofilie is een zieke gedachten. Een pedofiel zal vroeg of laat 1x de fout in gaan. Pedofilen mogen van mij een brandmerk voor op zijn kop gedrukt krijgen. Lekker als schandpaal door het leven gaan. Vind het erg dat mensen pedofilie gaan accepteren door de denken maar hij kan er toch niks aan doen? Gaan we dat ook zeggen als ik een bank overval? Ben ik dan ook zielig?
Klik om te vergroten...
Dit is hier nu al zo vaak uitgelegd, heb je het topic wel doorgelezen?

Het mogen dan zieke gedachten zijn, maar die gedachten hebben ze al. Kies jij je gedachten uit? Nee toch?

Het verschil zit erin dat iemand ook echt handelt naar die gedachten of niet.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Pedofilie is een zieke gedachten. Een pedofiel zal vroeg of laat 1x de fout in gaan. Pedofilen mogen van mij een brandmerk voor op zijn kop gedrukt krijgen. Lekker als schandpaal door het leven gaan. Vind het erg dat mensen pedofilie gaan accepteren door de denken maar hij kan er toch niks aan doen? Gaan we dat ook zeggen als ik een bank overval? Ben ik dan ook zielig?
Klik om te vergroten...
Snap dat je er geen lekker gevoel bij hebt, maar heb je überhaupt de post van @Roze Olifant gelezen?

Het gaat er om dat een pedofiel zo geboren wordt, als hij er zijn hele leven niet naar handelt vind ik dat die persoon zelfs respect verdient. Het lijkt me een verschrikkelijk leven.

Je gaat toch niet iemand brandmerken terwijl hij en niet naar gehandeld heeft en er ook niks aan kan doen hoe die gene zich voelt?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kwatzakottel zei:
Ik mis de mycosexueel, de mens die op paddenstoelen valt.
Klik om te vergroten...
Stop je dan paddenstoelen in je anus ?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Een pedofiel zal vroeg of laat 1x de fout in gaan
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik dus: Waarom denk je dat?

Blauweaap zei:
Gaan we dat ook zeggen als ik een bank overval? Ben ik dan ook zielig?
Klik om te vergroten...
KUL - argument. En of jij zielig bent of niet vind ik effe niet interessant.

Ik zit te zoeken naar hoe we beste kunnen omgaan met pedo's, om kids te beschermen tot ze op hun eigen moment toe zijn aan het ontdekken van seks. En niet eerder, niet gedwongen, en al helemaal niet door mensen (alle volwassenen) die kinderen zouden moeten beschermen.

Blauweaap zei:
Pedofilie is een zieke gedachten. Een pedofiel zal vroeg of laat 1x de fout in gaan. Pedofilen mogen van mij een brandmerk voor op zijn kop gedrukt krijgen. Lekker als schandpaal door het leven gaan.
Klik om te vergroten...
Doe lekker stoer.
Maar zolang je geen gedachten kunt lezen, komt dat dus altijd sowieso te laat want dan heb zo'n pedo al een kind gepakt.
Echt niet nuttig om hard te roepen dat je pedo's vanalles wil aandoen. Werkt zelfs niet om wie dan ook te overtuigen dat je zelf geen pedo zou zijn.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alakazam zei:
Snap dat je er geen lekker gevoel bij hebt, maar heb je überhaupt de post van @Roze Olifant gelezen?

Het gaat er om dat een pedofiel zo geboren wordt, als hij er zijn hele leven niet naar handelt vind ik dat die persoon zelfs respect verdient. Het lijkt me een verschrikkelijk leven.

Je gaat toch niet iemand brandmerken terwijl hij en niet naar gehandeld heeft en er ook niks aan kan doen hoe die gene zich voelt?
Klik om te vergroten...
Mee eens dat iemand zo geboren wordt en je gewoon respect kan hebben.

Het stukje niet op je kinderen laten passen vind ik ook wel een interessante. Ik mag toch hopen dat als je iemand laat oppassen op je kinderen, je diegene kent en er dan ook wel op kan vertrouwen dat degene geen bijbedoelingen heeft? Niet alle pedofielen doen er wat mee, op het nieuws zie je alleen de viespeuken voorbij komen wat het makkelijk maakt om er maar vanuit te gaan dat ze gelijk allemaal verkeerde bedoelingen hebben.

Of zie ik het verkeerd en gaan we nu random mensen uitnodigen om op te passen en vertrouwen we iedereen behalve pedofielen?
Ongeacht of het een pedofiel is, zou ik sowieso van tevoren willen weten wie ik bij mijn kinderen laat. Ook andere seksualiteiten kunnen gekkigheden hebben of onverantwoordelijk zijn :thinking:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6061626364...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."