Als een goede vriend opbiecht pedoseksueel te zijn, zou ik na wat gesprekken de deur dicht doen. Met kinderen heb ik die luxe niet zo iemand in mijn leven te houden, ook al gun ik diegene het beste.
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.
Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.
Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.
Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵