Dat is mijn punt niet. Natuurlijk laat ik mijn kind niet achter bij een bekende pedofiel. Het gaat mij er om dat men bij voorbaat een pedofiel afkraakt en niet accepteerd terwijl diegene er echt niets aan kan doen. De meeste pedofielen haten zichzelf en en willen ook geen pedo zijn.
Als straks jouw zoon of dochter als pedo geboren word neem ik aan dat je die ook niet de straat op trapt.
Ik zou willen dat hij alles op alles zetten om zijn geaardheid te onderdrukken en ja ook.leven in angst..wat als..
Wat als hij op de kinderen van de buurvrouw wilt passen, moet ik hem dan verlinken..
Dit is dus het verschil tussen een zoon die homoseksueel is of pedoseksueel.
Elke geaardheid zou ik stimuleren naar voren te komen
Daar zit geen gevaar voor de maatschappij aan vast.
Bij een pedoseksueel wel.
Als 2 baby's worden geboren, de 1 is homo de ander pedo..ik snap je..beiden zouden ze gelijk moeten zijn aan acceptatie.
Maar je hebt wel oogkleppen op als je denkt dat dat tijdens of na hun pubertijd nog steeds zo is.
Ik lees ook vaak pedo's die enorm veel spijt hebben van hun zedenmisdrijf,tja..en als dat waar is.. wat heeft dat kind eraan.
Ik heb geen medelijden met pedofielen omdat ze niet geaccepteerd worden. Op dark web zit je zo in kringen met gelijkgestemden.
Een pedoseksueel accepteren vind ik net zo hypocriet als een homoseksueel accepteren, zolang hij maar met een vrouw trouwt.