Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het knap dat jij het wel kan accepteren. Maar ik zie het niet accepteren van pedo's voor mij als een gezonde grens.
Als een goede vriend opbiecht pedoseksueel te zijn, zou ik na wat gesprekken de deur dicht doen. Met kinderen heb ik die luxe niet zo iemand in mijn leven te houden, ook al gun ik diegene het beste.

Je kan ook iemand respecteren maar niet accepteren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een pedoseksueel wordt ook zo geboren!
Dat ben je, of je bent het niet.
Of, zoals omschreven in Wikipedia, het betreft een psychische aandoening, waarbij jonge kinderen in het geding zijn.
En zodra er effectieve handelingen bij te pas komen, dan noemt men deze mensen pedoseksuelen. Dat klopt.
Ik kan geen enkel seksueel gedrag waarbij jonge kinderen bij betrokken zijn, accepteren. Nee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ik denk ook dat je geaardheid aangeboren is, maar je ziet alleen al in dit topic dat heel veel mensen daar heel anders over denken. Dat het een soort spectrum is waar je je in kunt verplaatsen van de ene naar de andere kant. Dat 'openminded' zijn ermee heeft te maken. Dit is niet wat ik geloof, maar als dat zo zou zijn dan zou een pedofiel ook meer openminded kunnen worden en leren seksueel aangetrokken te worden tot volwassen mensen. (wat denk ik niet zo werkt, je biologische seksualiteit bepaalt tot wie je je aangetrokken voelt)

Het is moeilijk om tegenwoordig nog wat houvast te hebben over het begrip geaardheid, omdat iedereen voor zichzelf aan de haal gaat met de definitie hiervan.
Klik om te vergroten...
Precies. Iedereen geeft er een eigen draai aan terwijl het een feit is. Dus waarheid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Een pedoseksueel wordt ook zo geboren!
Dat ben je, of je bent het niet.
Of, zoals omschreven in Wikipedia, het betreft een psychische aandoening, waarbij jonge kinderen in het geding zijn.
En zodra er effectieve handelingen bij te pas komen, dan noemt men deze mensen pedoseksuelen. Dat klopt.
Ik kan geen enkel seksueel gedrag waarbij jonge kinderen bij betrokken zijn, accepteren. Nee.
Klik om te vergroten...
Een pedoseksueel is een pedofiel die aan kinderen zit. Dat is heel fout dat zei ik al al maar dat je geboren wordt als pedofiel is een feit. Of je dat nou goed vind of mee eens bent.
Maar deze discussie is in dit topic al eerder gevoerd en wil m niet nog eens beginnen.
Wilde alleen melden dat ik er moeite mee heb dat velen wel andere geaardheden accepteert maar pedofilie niet. Dat is krom imo.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Een pedoseksueel is een pedofiel die aan kinderen zit. Dat is heel fout dat zei ik al al maar dat je geboren wordt als pedofiel is een feit. Of je dat nou goed vind of mee eens bent.
Maar deze discussie is in dit topic al eerder gevoerd en wil m niet nog eens beginnen.
Wilde alleen melden dat ik er moeite mee heb dat velen wel andere geaardheden accepteert maar pedofilie niet. Dat is krom imo.
Klik om te vergroten...
Ik snap je, ze kunnen er niets aan doen . Maar ik vind het risico te groot, zou jij je kind daar achter laten? Het staat niet op hun voorhoofd of ze zich in kunnen houden. En als ze dat wel kunnen.. ik zie mezelf al zitten met een pedofiel die naar mijn kinderen op het strand kijkt.. een mooi streven,acceptatie, maar zoals je leest lukt het mij niet en wil ik het niet. Met een homoseksueel kan ik prima een gesprek over zijn geaardheid hebben, met een pedo niet.

Het lijkt mij een utopie dat als pedoseksuelen openlijker( al dan niet bij bv ggz) geaccepteerd worden, dat ze dan ook er alles aan doen om zich in te houden.

Het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Er is een enorm gebied tussen kinderporno en niets. Een hand 10 cm te laag kan al het verschil zijn. Daarom ben ik er voorstander van het niet te accepteren. Als ik pedoseksueel was, ik zou dat echt verschrikkelijk vinden, kinderen geen kwaad willen doen. Zou ik kiezen voor chemische castratie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Ik snap je, ze kunnen er niets aan doen . Maar ik vind het risico te groot, zou jij je kind daar achter laten? Het staat niet op hun voorhoofd of ze zich in kunnen houden. En als ze dat wel kunnen.. ik zie mezelf al zitten met een pedofiel die naar mijn kinderen op het strand kijkt.. een mooi streven,acceptatie, maar zoals je leest lukt het mij niet en wil ik het niet. Met een homoseksueel kan ik prima een gesprek over zijn geaardheid hebben, met een pedo niet.

Het lijkt mij een utopie dat als pedoseksuelen openlijker( al dan niet bij bv ggz) geaccepteerd worden, dat ze dan ook er alles aan doen om zich in te houden.

Het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Er is een enorm gebied tussen kinderporno en niets. Een hand 10 cm te laag kan al het verschil zijn. Daarom ben ik er voorstander van het niet te accepteren. Als ik pedoseksueel was, ik zou dat echt verschrikkelijk vinden, kinderen geen kwaad willen doen. Zou ik kiezen voor chemische castratie.

Toevoeging: er werd beweerd dat je een pedofiel kan leren seksueel te genieten van volwassenen. Dit is net zo min het geval als dat je van een homo een hetero kan maken.

Je hebt 2 soorten pedo's:
Pedo's die echt vallen op kinderen, geen heupen geen ontwikkelde geslachtsdelen,schaalbaar.
Pedo's met een machtselement..de minderjarige die zij onder hun hoede nemen, hun onschuld..makkelijk te beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Dat is mijn punt niet. Natuurlijk laat ik mijn kind niet achter bij een bekende pedofiel. Het gaat mij er om dat men bij voorbaat een pedofiel afkraakt en niet accepteerd terwijl diegene er echt niets aan kan doen. De meeste pedofielen haten zichzelf en en willen ook geen pedo zijn.
Als straks jouw zoon of dochter als pedo geboren word neem ik aan dat je die ook niet de straat op trapt.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toevoeging: er werd beweerd dat je een pedofiel kan leren seksueel te genieten van volwassenen. Dit is net zo min het geval als dat je van een homo een hetero kan maken.

Je hebt 2 soorten pedo's:
Pedo's die echt vallen op kinderen, geen heupen, geen ontwikkelde geslachtsdelen, geen schaamhaar etc.
Pedo's met een machtselement..de minderjarige die zij onder hun hoede nemen, hun onschuld..makkelijk te beïnvloeden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Toevoeging: er werd beweerd dat je een pedofiel kan leren seksueel te genieten van volwassenen. Dit is net zo min het geval als dat je van een homo een hetero kan maken.

Je hebt 2 soorten pedo's:
Pedo's die echt vallen op kinderen, geen heupen, geen ontwikkelde geslachtsdelen, geen schaamhaar etc.
Pedo's met een machtselement..de minderjarige die zij onder hun hoede nemen, hun onschuld..makkelijk te beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Nee pedo is pedo. Als een pedo macht wil uitvoeren is tie pedo EN narcist.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Dat is mijn punt niet. Natuurlijk laat ik mijn kind niet achter bij een bekende pedofiel. Het gaat mij er om dat men bij voorbaat een pedofiel afkraakt en niet accepteerd terwijl diegene er echt niets aan kan doen. De meeste pedofielen haten zichzelf en en willen ook geen pedo zijn.
Als straks jouw zoon of dochter als pedo geboren word neem ik aan dat je die ook niet de straat op trapt.
Klik om te vergroten...
Ik zou willen dat hij alles op alles zetten om zijn geaardheid te onderdrukken en ja ook.leven in angst..wat als..

Wat als hij op de kinderen van de buurvrouw wilt passen, moet ik hem dan verlinken..

Dit is dus het verschil tussen een zoon die homoseksueel is of pedoseksueel.

Elke geaardheid zou ik stimuleren naar voren te komen
Daar zit geen gevaar voor de maatschappij aan vast.
Bij een pedoseksueel wel.

Als 2 baby's worden geboren, de 1 is homo de ander pedo..ik snap je..beiden zouden ze gelijk moeten zijn aan acceptatie.

Maar je hebt wel oogkleppen op als je denkt dat dat tijdens of na hun pubertijd nog steeds zo is.


Ik lees ook vaak pedo's die enorm veel spijt hebben van hun zedenmisdrijf,tja..en als dat waar is.. wat heeft dat kind eraan.

Ik heb geen medelijden met pedofielen omdat ze niet geaccepteerd worden. Op dark web zit je zo in kringen met gelijkgestemden.


Een pedoseksueel accepteren vind ik net zo hypocriet als een homoseksueel accepteren, zolang hij maar met een vrouw trouwt.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nee pedo is pedo. Als een pedo macht wil uitvoeren is tie pedo EN narcist.
Klik om te vergroten...
Macht en lust kunnen langzaam verstrikt raken in elkaar..daar zitten ze bij het PBC dicht bovenop.
Er kan een verschil zitten tussen een pedofiel die valt op 0-6 jaar, en een pedo die pubers heeft misbruikt.
De Dunne zei:
EN narcist.
Klik om te vergroten...
Dat hoeft dus ook niet. Macht willen kan ook voortkomen uit een bepaald trauma. Er is niet 1 pedo. Maar ook pedo's die zich niet aan kinderen vergrijpen gaan op zoek naar kinderporno..en zo dragen ze toch hun steentje bij aan die verschrikkelijke wereld.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Dat is mijn punt niet. Natuurlijk laat ik mijn kind niet achter bij een bekende pedofiel. Het gaat mij er om dat men bij voorbaat een pedofiel afkraakt en niet accepteerd terwijl diegene er echt niets aan kan doen. De meeste pedofielen haten zichzelf en en willen ook geen pedo zijn.
Als straks jouw zoon of dochter als pedo geboren word neem ik aan dat je die ook niet de straat op trapt.
Klik om te vergroten...
Maar acceptatie van iemand is best omvangrijk. Je kunt accepteren dat iemands geaardheid nou eenmaal pedofiel is, maar in welke mate ga je normaal met zo iemand om in de dagelijkse werkelijkheid?

Ik heb zelf geen kinderen, maar pas vaak op mijn nichtje van twee jaar. Als ik weet dat iemand pedofiel is (en geen pedoseksueel), dan voel ik me er toch niet helemaal goed bij dat als ik met mijn nichtje naar de speeltuin ben, diegene daar op een bankje zit te kijken. Ik zou dan toch proberen zo iemand te vermijden, om het idee dat diegene op zo'n moment misschien bepaalde gedachten heeft over mijn nichtje. Het blijft moeilijk om pedofielen volledig te accepteren in de samenleving. Ja, je kunt accepteren dat ze er nou eenmaal niets aan kunnen doen dat ze die geaardheid hebben, maar het is toch anders dan iemand die geen romantische en/of seksuele gevoelens heeft voor kinderen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deze discussie is al eerder in dit topic gevoerd en voel me niet geroepen hem nog eens te voeren.
Ik merk dat er van alles wordt aangenomen, bedacht, geloofd over pedo’s en seks met kids om een punt te maken of gelijk te krijgen.
Het is gewoon een geaardheid waar je mee geboren wordt en niets aan kunt doen.
Accepteer het of niet maar ga geen dingen bedenken om het anders te laten zijn.
Ik ga weer werken!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zag trouwens eerder in het topic 5 miljoen genoemd worden, maar voor zulke bedragen mag iedereen zich bij me melden hoor, dan zet ik mijn principes wel even in de vriezer
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Ik vind het knap dat jij het wel kan accepteren. Maar ik zie het niet accepteren van pedo's voor mij als een gezonde grens.
Als een goede vriend opbiecht pedoseksueel te zijn, zou ik na wat gesprekken de deur dicht doen. Met kinderen heb ik die luxe niet zo iemand in mijn leven te houden, ook al gun ik diegene het beste.

Je kan ook iemand respecteren maar niet accepteren.
Klik om te vergroten...
Ik heb daar weer moeite mee.
Dat men wel homo bv accepteert maar niet pedo.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
In bv moslim gezinnen word het homo zijn niet openlijk geaccepteerd omdat ze denken dat dit de.drempel lager maakt om uit de kast te komen en een relatie met een man aan te gaan. Ik ken 2 van die homo's, ze horen nog steeds bij het gezin, maar openlijk accepteren kan niet.

Dat is ook mijn angst dat als het steeds meer wordt geaccepteerd, dat de pedo dan misschien sneller overgaat tot handelen.
Ik snap je volkomen hoor, maar pedoseksualiteit is de enige geaardheid met het grootste gevaar op misbruik.

Als jij kinderen hebt(of hypothese) en een goede vriendin biecht op pedoseksueel te zijn, zou dat jullie vriendschap veranderen?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
100% hetero. Maar ik vind sommige mannen ook wel mooi om te zien
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Kijk dat is nog eens logica! Wat vind je van deze? ☺️ Mooie rondingen niet?
Bekijk bijlage 26913
Klik om te vergroten...
Beetje droog
Zolang me vuist erin past is het goed
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Daan198555 zei:
Gay en vrede mee 🏳️‍🌈
Klik om te vergroten...
Quel enthousiasme... :thinking:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik heb daar weer moeite mee.
Dat men wel homo bv accepteert maar niet pedo.
Klik om te vergroten...
En ik heb een probleem met het op 1 lijn zetten van homo met pedo.

@Mrloverdj had wel een punt. Zou liever het respect hebben doordat iemand me verteld wat die van me denkt, dan doet alsof deze me accepteert. Eerste kun je wat mee, tweede niet.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik heb daar weer moeite mee.
Dat men wel homo bv accepteert maar niet pedo.
Klik om te vergroten...
En toch zou ik een pedofiel niet op mijn kinderen laten passen, maar iemand die homofiel is wel.

waarom? Geen idee eigenlijk. Misschien heb ik het vertrouwen er niet in dat diegene niet handelt naar zijn aard. Misschien omdat kinderen kwetsbaar zijn en zich niet kunnen verweren. Als een homo aan mij zou zitten kan ik hem nog een pets geven.

Ik accepteer elke geaardheid, maar er komt toch wel meer bij kijken dan alleen ‘aangetrokken zijn tot’

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."