Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
235 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Interessant punt, ik ben een man en voor 99,99% zeker hetero (0,01% staat open omdat je niet weet wat het leven brengt) maar heb ook weleens zin om mijn nagels te lakken (deed ik vroeger ook, zwart). Of vrouwen benijden dat ze mooie kleding als rokjes, panties en knielaarzen dragen. Het is dus niet zo dat mijn lichaamskenmerken altijd kloppen met mijn hoofd.


Zo veel info. Ik ga er wat meer over lezen, ook vooral om het te begrijpen. Heb je toevallig een linkje naar dat onderzoek? Het is zondagochtend en ben te lui om te zoeken 😆
Klik om te vergroten...
Ohja je gender en waar je op valt zijn twee verschillende dingen die staan los van elkaar
Ook crossdressers bijv voelen zich voor zover ik weet gewoon man maar vinden het leuk en opwindend om zich vrouwelijk te kleden vaak stiekem
Dragqueen is weer van een andere orde hoor
Anyway Google maar raak er is veel goede info te vinden maar helaas ook veel onzin zoals dat gaat 🤨

Transvisie is goede site
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! 🤪
Klik om te vergroten...
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
Leuk ik ken m niet wat betekent dit ?
Klik om te vergroten...
volgens mij hetero
tog?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
Klik om te vergroten...
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁

Oef wat was die arme vent gulzig zeg , net een uitgehongerd varkentje bij een volle voerbak
Die stond al errug lang droog en van de spanning kreeg tie m niet echt omhoog 😆
T
TyphoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben heteroflexibel😄
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zeemeerman zei:
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁
Klik om te vergroten...
heeft tie het wel overleefd ...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Als je echt non-skeer was had je geen plaatje van een fucking slipper.
Klik om te vergroten...
Het is toch een Adidas slipper?!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Zeg dat tegen deze gast
Bekijk bijlage 38847
Klik om te vergroten...
Wtf is dit dan het lijkt alsof die eerst een scheidsrechter fluit heeft en daarna een verticale blokfluit in zn hoofd geduwd
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Als je echt non-skeer was had je geen plaatje van een fucking slipper.
Klik om te vergroten...
Sorry, zal voortaan een plaatje van een vadsig stripfiguur nemen om serieuzer genomen te worden.

Of gucci slipper kan ook
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Het is toch een Adidas slipper?!
Klik om te vergroten...
Ah je hebt ook gelijk, de Adidas slipper is inderdaad het boegbeeld van financiele welvaart.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Het is toch een Adidas slipper?!
Klik om te vergroten...
Eindelijk een man van cultuur hier
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Rijdende Rachid zei:
Eindelijk een man van cultuur hier
Klik om te vergroten...
1646083057583.gif
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ah je hebt ook gelijk, de Adidas slipper is inderdaad het boegbeeld van financiele welvaart.
Klik om te vergroten...
De titel badasa junk op drugsforum noem ik nou ook niet helemaal het signaal van extreme welvaart en meer tho
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind het trouwens wel grappig dat je "rijdende" Rachid heet, en dan heb je een plaatje met precies datgene wat niet rijdt.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stuur me anders een foto van je fiets dan pak ik die als avatar. Je hebt gelijk, deze slippers zweven alleen rijden niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Rijdende Rachid zei:
Stuur me anders een foto van je fiets dan pak ik die als avatar. Je hebt gelijk, deze slippers zweven alleen rijden niet
Klik om te vergroten...
Dit is zijn fiets
1646083316455.jpeg
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 38904
Klik om te vergroten...
De allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Rijdende Rachid zei:
De allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
Klik om te vergroten...
I can’t wait
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rotjoch zei:
Dit is zijn fiets
Bekijk bijlage 38906
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waarom maar ik ging hier helemaal stuk om.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20
The adidas feeling

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."