#1
LiplezenWelke taal is deze?
LiplezenWelke taal is deze?
Als we die lippen moeten lezen moet je een andere foto plaatsen schat.Liplezen
OpmIk zou het geen enkele man aanraden om vrienden te blijven na een relatie. Better move on. Teveel en te intieme geschiedenis samen.
Als je als man nog gevoelens voor je ex hebt en vrienden blijft met de stille hoop dat ze je terug wil op een bepaald moment, don't do it!!Opm
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb ook een lange relatie gehad met een vrouw, na de breuk heb ik haar nog een keer gezien op een bruiloft van een zuster van haar, en het deed mij pijn om haar met andere mannen te zien dansen en praten.
Ik ging behoorlijk dronken naar huis, en heb nooit meer contact met haar gehad.
Dat was ook beter zo.
Ben je een man of vrouw?Bij iedere vrouw met wie ik vriendschappelijk ben fantaseer ik over hoe ze in bed zou zijn en zou ik als de gelegenheid zich voordoet die fantasie ook werkelijk uitvoeren. Bij mannen heb ik dat iets minder, maar toch ook wel.
Ik ben er niet trots op.
man. Nee, ik zou het doen met elke vrouw met wie ik vrienden ben. Dan is er kennelijk een aantrekkingskracht, het uiterlijk is dan secundair. En andersom ook: met een zeer knappe, maar heel vervelende/domme/stomme/nare/etc vrouw zou ik nooit seks willen hebben.Ben je een man of vrouw?
En je zou het letterlijk met elke vrouw doen, ongeacht haar uiterlijk?
Bewonderenswaardigman. Nee, ik zou het doen met elke vrouw met wie ik vrienden ben. Dan is er kennelijk een aantrekkingskracht, het uiterlijk is dan secundair. En andersom ook: met een zeer knappe, maar heel vervelende/domme/stomme/nare/etc vrouw zou ik nooit seks willen hebben.
Oh, maar ik ook wel hoor. Maar ik denk dat dat bij mij sowieso een beetje door elkaar gaat vriendschap/aantrekkelijkheid. Dus dat als ik echt helemaal niet (lichamelijk?) aangetrokken word door iemand, er ook minder kans op vriendschap is. Dat is pas oppervlakkig!Bewonderenswaardig
Ik moet toch een bepaalde uiterlijke aantrekkingskracht voelen, misschien ben ik oppervlakkig.![]()
Haha, het is hoe het is!Oh, maar ik ook wel hoor. Maar ik denk dat dat bij mij sowieso een beetje door elkaar gaat vriendschap/aantrekkelijkheid. Dus dat als ik echt helemaal niet (lichamelijk?) aangetrokken word door iemand, er ook minder kans op vriendschap is. Dat is pas oppervlakkig!
Dat lijkt me wel lastig voor jezelf(?) Om daar zo mee bezig te zijn.Ik vrees dat ik ook wel echt seks geobsedeerd ben. Bij elke vergadering of zo, ga ik in gedachten de tafel rond en bedenk ik bij iedereen of hij/zij goed of leuk in bed zou zijn… en dat is maar heel erg deels op uiterlijk.
Vind je haar persoonlijk een aantrekkelijke vrouw?Ik ben zelf een man en heb al best een tijd een beste vriendin. ik ben zelf overtuigd dat t gewoon kan. Ik vind juist dat een vrouw in je leven waar je geen relatie mee hebt voor mooie extra dingen kan zorgen.
Vind je haar persoonlijk een aantrekkelijke vrouw?
Misschien direct gezegd, maar ben je ooit opgewonden geraakt door haar lichaam en/of heb je over haar gefantaseerd?
The prettiest people do the ugliest things.Haha, het is hoe het is!
We voelen ons aangetrokken tot bepaalde mensen en niet tot andere. Het is ook gewoon een feit dat mensen over het algemeen eerder aantrekkelijke mensen geloven, dan onaantrekkelijke mensen. Het slaat nergens op en kan zeer misleidend zijn, maar zo werkt de menselijke geest.
Dat lijkt me wel lastig voor jezelf(?) Om daar zo mee bezig te zijn.
Ik heb dat lange tijd gehad met mooie vrouwen en ben daar pas sinds kort mee gestopt. Ook mooie vrouwen zijn maar mensen. Mooie vrouwen moeten ook poepen. Mooie vrouwen zijn vaak voor een groot gedeelte mooi door hun make-up en mooie vrouwen hebben vaak ook allemaal onzekerheden. Vaak juist omdat ze erg aantrekkelijk zijn, hebben ze nooit tegenslag gekend en werd alles in hun schoot geworpen, waardoor het niet nodig was om echte zelfverzekerdheid te vinden/op te bouwen. Natuurlijk generaliseer ik hier, maar ik zie dit wel veel voorkomen.
Dat is in mijn ogen ook de enige manier dat een man en vrouw écht vrienden kunnen zijn, zoals twee (hetero) mannen ook vrienden zijn. En dat is lastig ja, als de ene toch stiekem ergens meer voelt dan dat. Dat weet de ander dan niet altijd. Dat weet degene zelf soms niet eens altijd...Ik weet gwn 100% dat het niet meer dan vrienden kan worden. En hoop dat zij dat uiteraard ook denkt.
Het zou iniedergeval zonde zijn om het te proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."