#1
Ikzelf ben van mening dat een vriendschap van een man en een vrouw kan. En moet kunnen. (Een soort van platonische relatie ahw).
Ik heb deze in mijn studententijd ook gekend, nl met een ouder zusje van mijn toenmalige vriendin.
Het verhaal hierover is te lang om hier neer te zetten, maar het kan dus wel degelijk!
Ik heb deze in mijn studententijd ook gekend, nl met een ouder zusje van mijn toenmalige vriendin.
Het verhaal hierover is te lang om hier neer te zetten, maar het kan dus wel degelijk!
