#1
Goed geluk
Held 🤣Griekse aardappel schotel
Ingedienten
Bekijk bijlage 38608
Benodigheden
1 zak aviko Griekse aardappel schotel
450gram
Bekijk bijlage 38609
Gooi in een oven aka magnetronbschaal
Bekijk bijlage 38610
Bereiding
Zet in de magnetron
Op 700 watt
13
Minuten
Bekijk bijlage 38611
Wacht 13 minuten nu
Eind resultaat
Bekijk bijlage 38612
Zoit pepper en saus naaar keuze
Prijs 2.09 e
Totale tijd :14 minuten
Mvg
Ricorieks
totaal recyclebaar, geen probleem!!Moet die zak er dan ook omheen?
is voor me vader@ricorieks heb een erg lange dag, maar na jouw recept voel ik mij nog eens 20 jaar ouder. DE TELEURSTELLING
as always///Held 🤣





maar niet van harte. De keuken is ook echt een teringbende😂. Die foto's bespaar ik jullie maar even maar dit2,5 uur in de keuken gestaan

Ik een tering sukkel was en wat met mn tomaten moest. Denk niet dat ze ideaal waren voor saus want ze waren wat klein maar opzich lekker en ik had niet echt keus dus fine😂Rondje lopen, vet enthousiast de markt oplopen (vergeten datie er was vandaag), voor 10 euro groente en fruit halen.
Bij thuiskomst realiseren dat ik EN mn vent vanaf donderdag tot en met maandag allebei niet thuis zijn VERDORIE😂
Zit je dan met een kilo tomaten, 10 limoenen, 5 avocado's, 10 kiwi's, 2 meloenen en 4 aubergines. Tering sukkel.
Kee ik had deze pliceertechniek ook van @Zanza geleerd en van hem moest ik voor ik ging koken ook het kroontje verwijderen. Dat was al helemaal kut want al mn messen zijn klote, heb er drie gebruikt en uiteindelijk bij de helft alsnog alleen een kruisje gezet want werd helemaal gek.Ontvel de tomaten door een kruisje in de huid van een hele tomaat te kerven en de tomaat vervolgens in een pan kokend heet water te leggen tot je de huid eraf kunt trekken, en dat vervolgens te doen.
Bij de ui heb ik nog knoflook en de kruiden toegevoegd. De basilicum heb ik klein gesneden en met de tomatenblokjes toegevoegd aan het mengsel.Snijd de lente uien (of bosuien) in schijfjes en fruit deze in een grote pan (wok werkt ook) tot ze glazig worden. Mik nu de tomatenblokjes erover en laat deze op een heel laag vuur 'smelten' in een soort van drab. Niet doorroeren.
Ik heb bijna alle sap gebruikt want mn saus dikte best wel wat in, en in plaats van citroen leek balsamico azijn me ook wel heel lekker want dat vind ik altijd chill met aubergine en laat ik er daar nou ook net genoeg van hebben!Als de saus wat droog wordt de tomatensap (uitgelegde zaad) erbij gooien. Als de saus bijna saus is wat suiker erbij (een heel klein beetje) en/of het citroensap. Breng op smaak met zout en peper

Melanzane met verse tomatensaus
OK nou tis gelukt hoor
maar niet van harte. De keuken is ook echt een teringbende😂. Die foto's bespaar ik jullie maar even maar dit
Bekijk bijlage 45334
is het eindresultaat. Melanzane met verse pastasaus.
Dit omdat
Ik een tering sukkel was en wat met mn tomaten moest. Denk niet dat ze ideaal waren voor saus want ze waren wat klein maar opzich lekker en ik had niet echt keus dus fine😂
Ik heb het recept van Conran erbij gehouden en her en der wat toegevoegd. Mijn ingrediëntenlijst voor de saus komt dan ook neer op:
- 1 kilo tomaten
- 4 tenen knoflook
- 2 sjalotten
- gedroogde tijm
- gedroogde oregano
- verse basilicum
- balsamico
- schepje suiker
Kee ik had deze pliceertechniek ook van @Zanza geleerd en van hem moest ik voor ik ging koken ook het kroontje verwijderen. Dat was al helemaal kut want al mn messen zijn klote, heb er drie gebruikt en uiteindelijk bij de helft alsnog alleen een kruisje gezet want werd helemaal gek.
Bij de ui heb ik nog knoflook en de kruiden toegevoegd. De basilicum heb ik klein gesneden en met de tomatenblokjes toegevoegd aan het mengsel.
Ik heb bijna alle sap gebruikt want mn saus dikte best wel wat in, en in plaats van citroen leek balsamico azijn me ook wel heel lekker want dat vind ik altijd chill met aubergine en laat ik er daar nou ook net genoeg van hebben!
Bekijk bijlage 45336
Kee - saus klaar, ljuv ook bijna met de wereld maar er was nog geen avondeten.
Ingrediënten melanzane:
- verse tomatensaus😌
- 2 aubergines
- 1 ciabatta
- bloem
- Grana pandano of andere Italiaanse harde kaas
- mozzarella
De oven verwarm je voor op 180 graden (als je een goeie oven hebt, die van mij mot altijd warmer) en de aubergines snijd je in langwerpige dunne plakken. In een kom mix je een laag bloem met peper en zout, hier haal je de plakken aubergines doorheen. Vervolgens bak je deze in een pan met aardig wat olie aan beide kanten bruin (dat het zo'n lekker knapperig laagje krijgt🤤). In een ovenschaal leg je een laagje augergines neer, die je bedekt met een laagje saus en geraspte Italiaanse kaas. Je eindigt met een laagje tomatensaus. Hierovereen leg je de plakken mozzarella met eventueel nog wat geraspte kaas.
De ovenschaal doe je zo'n 30 minuten in de oven. De laatste 6-10 minuten (idk hangt af van het brood check de verpakking pffff) leg je de ciabatta erbij, ik vind het lekker deze al op te snijden en echt opppp de schaal te leggen.
Eindresultaat ziet u hierboven, was hdp en toekomstige ex doet inmiddels de afwas en hopelijk de keuken schoonmaken terwijl ik uitbuik op de bank.
Hard werken. Ook nog baba ganoush maken...

Melanzane met verse tomatensaus
OK nou tis gelukt hoor
maar niet van harte. De keuken is ook echt een teringbende😂. Die foto's bespaar ik jullie maar even maar dit
Bekijk bijlage 45334
is het eindresultaat. Melanzane met verse saus.
Dit omdat
Ik een tering sukkel was en wat met mn tomaten moest. Denk niet dat ze ideaal waren voor saus want ze waren wat klein maar opzich lekker en ik had niet echt keus dus fine😂
Ik heb het recept van Conran erbij gehouden en her en der wat toegevoegd. Mijn ingrediëntenlijst voor de saus komt dan ook neer op:
- 1 kilo tomaten
- 4 tenen knoflook
- 2 sjalotten
- gedroogde tijm
- gedroogde oregano
- verse basilicum
- balsamico azijn
- schepje suiker
Kee ik had deze pliceertechniek ook van @Zanza geleerd en van hem moest ik voor ik ging koken ook het kroontje verwijderen. Dat was al helemaal kut want al mn messen zijn klote, heb er drie gebruikt en uiteindelijk bij de helft alsnog alleen een kruisje gezet want werd helemaal gek.
Bij de ui heb ik nog knoflook en de kruiden toegevoegd. De basilicum heb ik klein gesneden en met de tomatenblokjes toegevoegd aan het mengsel.
Ik heb bijna alle sap gebruikt want mn saus dikte best wel wat in, en in plaats van citroen leek balsamico azijn me ook wel heel lekker want dat vind ik altijd chill met aubergine en laat ik er daar nou ook net genoeg van hebben!
Bekijk bijlage 45336
Kee - saus klaar, ljuv ook bijna met de wereld maar er was nog geen avondeten.
Ingrediënten melanzane:
- verse tomatensaus😌
- 2 aubergines
- 1 ciabatta
- bloem
- Grana pandano of andere Italiaanse harde kaas
- mozzarella
De oven verwarm je voor op 180 graden (als je een goeie oven hebt, die van mij mot altijd warmer) en de aubergines snijd je in langwerpige dunne plakken. In een kom mix je een laag bloem met peper en zout, hier haal je de plakken aubergines doorheen. Vervolgens bak je deze in een pan met aardig wat olie aan beide kanten bruin (dat het zo'n lekker knapperig laagje krijgt🤤). In een ovenschaal leg je een laagje augergines neer, die je bedekt met een laagje saus en geraspte Italiaanse kaas. Dit herhaal je en je eindigt met een laagje tomatensaus. Hierovereen leg je de plakken mozzarella met eventueel nog wat geraspte kaas.
De ovenschaal doe je zo'n 30 minuten in de oven. De laatste 6-10 minuten (idk hangt af van het brood check de verpakking pffff) leg je de ciabatta erbij, ik vind het lekker deze al op te snijden en echt opppp de schaal te leggen.
Eindresultaat ziet u hierboven, was hdp en toekomstige ex doet inmiddels de afwas en hopelijk de keuken schoonmaken terwijl ik uitbuik op de bank.
Hard werken. Ook nog baba ganoush maken...
Top👍 ik ga eens even kijken@miles inspiratie topic?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."