#1
Ik dacht even dat je dokters recepten bedoelde😔 Nvm dan x

Oké is goed, ga voor vanavond snelle en tasty erwtensoep maken met eiersalade. Zal de samenvatting met foto’s erbij doen. Mooie binnenkomer dacht ik zo!Zojuist had ik het met @Druktemaker over recepten voor gewoon simpele maaltijden. Lijkt me leuk om hier een inspiratietopic van te maken! En dus niet perse van moeilijke of fancy gerechten, maar ook gewoon alledaagse dingen 😁
Bekijk bijlage 38443
Meld ingrediënten, budget, tijd en moeilijkheidsgraad als je eraan denkt!
Ik stel voor dat @Druktemaker aftrapt 😘
Gebakken aardappeltjes, courgette en iets van kaas?Zojuist had ik het met @Druktemaker over recepten voor gewoon simpele maaltijden. Lijkt me leuk om hier een inspiratietopic van te maken! En dus niet perse van moeilijke of fancy gerechten, maar ook gewoon alledaagse dingen 😁
Bekijk bijlage 38443
Meld ingrediënten, budget, tijd en moeilijkheidsgraad als je eraan denkt!
Ik stel voor dat @Druktemaker aftrapt 😘
Graag ontopic blijven DopemonsterDrink en eet niet, ik wil ghb zien. In een dop of spuit en deel het met mijn G team. Heb een kop zo chemisch, net de kop van keesie. Ik kom op jou feesie met mijn fucked up G team
Heel mooi, ik zeg ja ja en toch ook nee neeDrink en eet niet, ik wil ghb zien. In een dop of spuit en deel het met mijn G team. Heb een kop zo chemisch, net de kop van keesie. Ik kom op jou feesie met mijn fucked up G team
Bij deze een formeel verzoek om ontopic te blijven. Dit heeft totaal niks met het onderwerp te maken.Dit dus
waarschijnlijk ben je de enige op df met zo n leuk kraantjemet een quooker
Baleeen! Helemaal mee eens. Inductie is ook gewoon erg vervelend om op te koken.. het is alles alles of niets 🥲. Kan er ook gewoon niet aan wennenHad ik maar vuur! Koken doe je op een vlam, niet op een elektrische plaat! Beehh. Keuken zat er al in...
Liever lui dan moe die @Zanzawaarschijnlijk ben je de enige op df met zo n leuk kraantje
Zullen we ruilen? Ohhh die voordelen van een inductie plaat. GeefHad ik maar vuur! Koken doe je op een vlam, niet op een elektrische plaat! Beehh. Keuken zat er al in...
Wie niet?!Liever lui dan moe die @Zanza
ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de bedoeling was van die platenZullen we ruilen? Ohhh die voordelen van een inductie plaat. Geef
Een voordeel is inderdaad geen gas gebruiken. Maar ook dat je geen open vuur hebt (veilig) en het gaat alleen aan als je een pan er op hebt (anders heb je heb je geen stroomkring en gebeurd er niks). En alleen je pan wordt warm, dus de plaat koelt vrij snel af. Het is super makkelijk schoonmaken. Zo veel beter dan een gaspitik heb eigenlijk nooit begrepen wat de bedoeling was van die platen
behalve dan in nieuwbouw waar geen gas aansluiting is
verkeerde topic srry
tis echt moeilijk als ik deze namen in een topic zie dan moet ik echt scrolle om te kijken welk topic ik nou in zit
Is maar net hoe je er mee omgaat. Als je gewoon bij je eten in de buurt blijft.. bedoel vlam in de pan kan altijd, ook met inductie. En als jij na de tijd netjes je gaskraantje dichtdraait 🤷🏻♀️Een voordeel is inderdaad geen gas gebruiken. Maar ook dat je geen open vuur hebt (veilig) en het gaat alleen aan als je een pan er op hebt (anders heb je heb je geen stroomkring en gebeurd er niks). En alleen je pan wordt warm, dus de plaat koelt vrij snel af. Het is super makkelijk schoonmaken. Zo veel beter dan een gaspit
Een open vlam is net zo veilig ja!Is maar net hoe je er mee omgaat. Als je gewoon bij je eten in de buurt blijft.. bedoel vlam in de pan kan altijd, ook met inductie. En als jij na de tijd netjes je gaskraantje dichtdraait 🤷🏻♀️
Een aansteker met kinderslot ookEen open vlam is net zo veilig ja!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."