Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeel je recepten!

Deel je recepten!

107 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht even dat je dokters recepten bedoelde😔 Nvm dan x
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zojuist had ik het met @Druktemaker over recepten voor gewoon simpele maaltijden. Lijkt me leuk om hier een inspiratietopic van te maken! En dus niet perse van moeilijke of fancy gerechten, maar ook gewoon alledaagse dingen 😁
IMG_20220221_203332.jpg

Meld ingrediënten, budget, tijd en moeilijkheidsgraad als je eraan denkt!

Ik stel voor dat @Druktemaker aftrapt 😘
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou geen recept, maar een tip voor een makkelijk goedkoop snel bakje cup-a-soep

beetje tomatenpuree in een mok, heet water en wat kruiden naar smaak. Zelfde kan je doen met mosterd ipv tomatenpuree.

Ik doe ook maar wat.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Zojuist had ik het met @Druktemaker over recepten voor gewoon simpele maaltijden. Lijkt me leuk om hier een inspiratietopic van te maken! En dus niet perse van moeilijke of fancy gerechten, maar ook gewoon alledaagse dingen 😁
Bekijk bijlage 38443

Meld ingrediënten, budget, tijd en moeilijkheidsgraad als je eraan denkt!

Ik stel voor dat @Druktemaker aftrapt 😘
Klik om te vergroten...
Oké is goed, ga voor vanavond snelle en tasty erwtensoep maken met eiersalade. Zal de samenvatting met foto’s erbij doen. Mooie binnenkomer dacht ik zo!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Zojuist had ik het met @Druktemaker over recepten voor gewoon simpele maaltijden. Lijkt me leuk om hier een inspiratietopic van te maken! En dus niet perse van moeilijke of fancy gerechten, maar ook gewoon alledaagse dingen 😁
Bekijk bijlage 38443

Meld ingrediënten, budget, tijd en moeilijkheidsgraad als je eraan denkt!

Ik stel voor dat @Druktemaker aftrapt 😘
Klik om te vergroten...
Gebakken aardappeltjes, courgette en iets van kaas?
Ik ben benieuwd naar hoe je dit gemaakt hebt.
Ik zal morgen een foto delen van mijn creatie
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drink en eet niet, ik wil ghb zien. In een dop of spuit en deel het met mijn G team. Heb een kop zo chemisch, net de kop van keesie. Ik kom op jou feesie met mijn fucked up G team
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Drink en eet niet, ik wil ghb zien. In een dop of spuit en deel het met mijn G team. Heb een kop zo chemisch, net de kop van keesie. Ik kom op jou feesie met mijn fucked up G team
Klik om te vergroten...
Graag ontopic blijven Dopemonster
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Drink en eet niet, ik wil ghb zien. In een dop of spuit en deel het met mijn G team. Heb een kop zo chemisch, net de kop van keesie. Ik kom op jou feesie met mijn fucked up G team
Klik om te vergroten...
Heel mooi, ik zeg ja ja en toch ook nee nee
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit dus
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Dit dus
Klik om te vergroten...
Bij deze een formeel verzoek om ontopic te blijven. Dit heeft totaal niks met het onderwerp te maken.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
met een quooker
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk ben je de enige op df met zo n leuk kraantje
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Had ik maar vuur! Koken doe je op een vlam, niet op een elektrische plaat! Beehh. Keuken zat er al in...
Klik om te vergroten...
Baleeen! Helemaal mee eens. Inductie is ook gewoon erg vervelend om op te koken.. het is alles alles of niets 🥲. Kan er ook gewoon niet aan wennen
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
waarschijnlijk ben je de enige op df met zo n leuk kraantje
Klik om te vergroten...
Liever lui dan moe die @Zanza
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Had ik maar vuur! Koken doe je op een vlam, niet op een elektrische plaat! Beehh. Keuken zat er al in...
Klik om te vergroten...
Zullen we ruilen? Ohhh die voordelen van een inductie plaat. Geef
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker zei:
Liever lui dan moe die @Zanza
Klik om te vergroten...
Wie niet?!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Zullen we ruilen? Ohhh die voordelen van een inductie plaat. Geef
Klik om te vergroten...
ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de bedoeling was van die platen
behalve dan in nieuwbouw waar geen gas aansluiting is


verkeerde topic srry
tis echt moeilijk als ik deze namen in een topic zie dan moet ik echt scrolle om te kijken welk topic ik nou in zit
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de bedoeling was van die platen
behalve dan in nieuwbouw waar geen gas aansluiting is


verkeerde topic srry
tis echt moeilijk als ik deze namen in een topic zie dan moet ik echt scrolle om te kijken welk topic ik nou in zit
Klik om te vergroten...
Een voordeel is inderdaad geen gas gebruiken. Maar ook dat je geen open vuur hebt (veilig) en het gaat alleen aan als je een pan er op hebt (anders heb je heb je geen stroomkring en gebeurd er niks). En alleen je pan wordt warm, dus de plaat koelt vrij snel af. Het is super makkelijk schoonmaken. Zo veel beter dan een gaspit
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotjoch zei:
Een voordeel is inderdaad geen gas gebruiken. Maar ook dat je geen open vuur hebt (veilig) en het gaat alleen aan als je een pan er op hebt (anders heb je heb je geen stroomkring en gebeurd er niks). En alleen je pan wordt warm, dus de plaat koelt vrij snel af. Het is super makkelijk schoonmaken. Zo veel beter dan een gaspit
Klik om te vergroten...
Is maar net hoe je er mee omgaat. Als je gewoon bij je eten in de buurt blijft.. bedoel vlam in de pan kan altijd, ook met inductie. En als jij na de tijd netjes je gaskraantje dichtdraait 🤷🏻‍♀️
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druktemaker zei:
Is maar net hoe je er mee omgaat. Als je gewoon bij je eten in de buurt blijft.. bedoel vlam in de pan kan altijd, ook met inductie. En als jij na de tijd netjes je gaskraantje dichtdraait 🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Een open vlam is net zo veilig ja!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Een open vlam is net zo veilig ja!
Klik om te vergroten...
Een aansteker met kinderslot ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."