#1
Wil je dat er in t vervolg wel even bij vernoemen? Nu heb ik dus alleen ei in huis gehaald voor vanavond, maar het is dus voor t ontbijt bedoeld?heb ik vanmorgen al gedaan
maar nu weet je in ieder geval hoe het moet![]()
Wil je dat er in t vervolg wel even bij vernoemen? Nu heb ik dus alleen ei in huis gehaald voor vanavond, maar het is dus voor t ontbijt bedoeld?heb ik vanmorgen al gedaan
maar nu weet je in ieder geval hoe het moet![]()
Geheel volgens plan verlopen? Ik moet er wel bij zeggen dat wanneer je de eitjes er pas inlegt als het water al kookt, het dan 10 minuutjes moet zijn. Was ff wennen met een quooker in het begin. Had je ineens zo'n ranzige eierpudding te pakken...heb ik vanmorgen al gedaan
maar nu weet je in ieder geval hoe het moet![]()
15min vanaf t begin en dan vuur (ja heb geen inductie poep) gewoon lekker hoog. Altijd goed 👌🏻Geheel volgens plan verlopen? Ik moet er wel bij zeggen dat wanneer je de eitjes er pas inlegt als het water al kookt, het dan 10 minuutjes moet zijn. Was ff wennen met een quooker in het begin. Had je ineens zo'n ranzige eierpudding te pakken...
Had ik maar vuur! Koken doe je op een vlam, niet op een elektrische plaat! Beehh. Keuken zat er al in...15min vanaf t begin en dan vuur (ja heb geen inductie poep) gewoon lekker hoog. Altijd goed 👌🏻
Dit is niet de bedoeling van dit topic.Eerst een halfje xtc
2 uur later het andere halfje
Weer 2 uur later een g-tje
En een snufje pep om het af te toppen.







Fuck, oja. Ahahahahahah.Oude quotes terughalen... Stond op de kaart
Benodigdheden:
50 gram rozijnen
aardappelpuree van 1 kg aardappelen
1 ui, fijngesnipperd
boter of margarine
1 el kerriepoeder
500 g rundergehakt
2 el ketjap manis
peper en zout
500 g zuurkool
2 bananen
gekruid
Bereiding:
Verwarm de oven voor op 200°C. Vet een grote ovenschaal in met boter. Laat de rozijnen in ruim heet water wellen. Maak de aardappelpuree. Verhit een beetje boter in een grote koekenpan en fruit de ui samen met de kerrie. Voeg het gehakt toe en bak het rul. Breng op smaak met de ketjap, peper en zout. Schep het gehaktmengsel in de ovenschaal en verdeel de uitgelekte zuurkool erover. Laat de rozijnen uitlekken en snijd de bananen in plakjes. Verdeel de rozijnen en plakjes banaan over de zuurkool. Dek het geheel af met de aardappelpuree en strijk de puree glad. Strooi het paneermeel erover, leg er enkele kleine klontjes boter op en plaats dertig tot veertig minuten in de oven.
Ik heb wel veeeeeel meer kerrie gebruikt, maar ik gebruikte ook vega gehakt en dat moet je sowieso flink kruiden. Oja en ik heb ook nog hot-kerriekruiden door de aardappelpuree gedaan, maar die was toch naar eigen invulling.
En dan dus nog bestrooien met kaas aldus mien vent![]()
Bingo!Ik was al on topic voor ik wist dat er een topic was. Doe me dat maar eens na, joh!
@Mevrouw Pløp trouwens zelf ook:
Bekijk bijlage 32744
Komtie (iets minder uitgebreid dan @Druktemaker):Gebakken aardappeltjes, courgette en iets van kaas?
Ik ben benieuwd naar hoe je dit gemaakt hebt.
Ik zal morgen een foto delen van mijn creatie
Oude quotes terughalen... Stond op de kaart
Ik weet het, ik weet het! ….off-topic? 😏Fuck, oja. Ahahahahahah.
Ik heb maar 1 woord nodig hiervoor joh.
Een beetje teleurstellend dit. ^Nou geen recept, maar een tip voor een makkelijk goedkoop snel bakje cup-a-soep
beetje tomatenpuree in een mok, heet water en wat kruiden naar smaak. Zelfde kan je doen met mosterd ipv tomatenpuree.
Ik doe ook maar wat.
Willekeurige boom?De botjes:
Om de botjes zoals in spareribs na te bootsen heb ik toen gewoon takken van een boom getrokken en geschild tot stukjes van ca. 1 bij 1 bij 8 cm.
Van alles stelt ie een vraag over welke boom.. nee echt geen idee. Het was eigenlijk een grote struik, en er zaten geen bladeren meer aan. Ik weet nog wel waar in Zutphen, dus we kunnen er samen heen om takken te plukken. Ik hou je handje wel vastWillekeurige boom?
rasp er kaas over (want kaas is leven) en gooi onder de grill

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."