Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchijten

Schijten

88 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpacingBen zei:
ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P
Klik om te vergroten...

hahaha geweldig! :mrgreen: :mrgreen:
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Derq zei:
ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende.
Klik om te vergroten...

Waarom moet je me uitschelden? Ik voorkom gewoon dat mensen denken dat hun serotonine voorraad daadwerkelijk "op" kan.

En wat is dat nou weer voor een vaag statement, die vergelijking met Balkenende?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeg loop mijn topic niet zo te vern**ken met zijn allen. Was ergens best serieus bedoelt.

En Bal0n bedoelt het goed, dus hij probeert je alleen wat bij te brengen. Wees blij dat hij je info met je deelt.

GVD, nou doe ik t zelf ook.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het schelden is zeker, zeker, zeker niet nodig, maar ik zou het zelf ook niet echt relaxed vinden als men op deze manier met mijn posts omgaat.....
tuurlijk is het goed om op te merken dat je serotine niet op kan gaan, maar ik vind de reacties soms nogal lullig...als je gewoon niet weet dat je dan overlijdt of als je het niet letterlijk bedoelde kan het nogal vervelend zijn. Ik neem als voorbeeld de post van spacingben.... :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
happy happy and a peacefull world :P

oh shit ik heb weer teveen gesmoked :flushed:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik merk ook dat mijn posts vaag worden dan :sunglasses:
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij is het juist heel gezond dat je moet poepen. Volgens mij zijn het gewoon afvalstoffen die eruit moeten. Wees blij dat het zo kan, anders zou je daar flink ziek van kunnen worden. Je anus zal wel geirriteerd raken omdat je ontlasting een andere consistentie heeft, je meer poept dan normaal of misschien teveel drukt. Als dat het effect is aan je anus, kun je je voorstellen wat voor effect het heeft op je nieren en je lever! Lekker dan!

Anyway! volgens mij moet je lekker flink water drinken na het zuipen, dat schijnt altijd te helpen en misschien iets verzachtends op je anus smeren om irritatie te voorkomen. Over dat poepen, laat maar komen, kan niet slecht voor je zijn!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kijk, dit zijn antwoorden daar kan ik nog wat mee.
Ben meteen beetje gerust gesteld :wink:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ja het is juist goed dat je iedere dag moet schijten, ik moet bievoorbeeld soms maar om de week schijten.. is ook niet zo gezond ..
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
roaren* zei:
ja het is juist goed dat je iedere dag moet schijten, ik moet bievoorbeeld soms maar om de week schijten.. is ook niet zo gezond ..
Klik om te vergroten...


nee dat is idd niet gezond... ik schijt elke dag meestal 1 keer
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Het schelden is zeker, zeker, zeker niet nodig, maar ik zou het zelf ook niet echt relaxed vinden als men op deze manier met mijn posts omgaat.....
tuurlijk is het goed om op te merken dat je serotine niet op kan gaan, maar ik vind de reacties soms nogal lullig...als je gewoon niet weet dat je dan overlijdt of als je het niet letterlijk bedoelde kan het nogal vervelend zijn. Ik neem als voorbeeld de post van spacingben.... :wave:
Klik om te vergroten...

Was mijn post zo lullig dan? Ik dacht dat ik altijd lief was als ik knetter was haha :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P
Klik om te vergroten...
niet echt aardig :wink:
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#15
meer drinke ik had dat probleem eerst ook maar ik greep naar de fles en nu is het over
a
antzLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja echt de gouden tip: gewoon witte brood of bruin brood, of nou ja brood eten voor je gaat !!!!!! Bier heeft veel koolhydraten.

Wat je verder kan doen: voor een bodem leggen geen pasta, maar ...tja...brood...

Dus: ontbijtje = brood, lunch = brood (geen patat) en na je avondeten een broodje. Als je shaorma ofzo gaat eten matig je knoflook en eet niet te vet (ander ff servetje onder je shoarma).

Nou, zuipse (ik ben student, kan het weten)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chimera zei:
Mac... zei:
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
Klik om te vergroten...

Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...
Klik om te vergroten...

hahahah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
gaat idd beeeetje ver..:P

mja heb er zelf nooit last van:)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb daar ook last van als ik harddrugs gebruikt hebt, Soms is de schijt zo dun dat je het niet eens meer schijt te noemen maar bruin water wat er uit spuit en dan heb je de pot weer onder de schijtdrupels zitten kan je dat weer schoon maken.
en even later kan je weer gaan en weer lekker dun erna is het over en weer mooi dik. :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
ah gatverdamme

tut tut tut...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."