#1
ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P
SpacingBen zei:ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P

Derq zei:ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende.

roaren* zei:ja het is juist goed dat je iedere dag moet schijten, ik moet bievoorbeeld soms maar om de week schijten.. is ook niet zo gezond ..
mathijs zei:Het schelden is zeker, zeker, zeker niet nodig, maar ik zou het zelf ook niet echt relaxed vinden als men op deze manier met mijn posts omgaat.....
tuurlijk is het goed om op te merken dat je serotine niet op kan gaan, maar ik vind de reacties soms nogal lullig...als je gewoon niet weet dat je dan overlijdt of als je het niet letterlijk bedoelde kan het nogal vervelend zijn. Ik neem als voorbeeld de post van spacingben....![]()
niet echt aardigSpacingBen zei:ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P
Chimera zei:Mac... zei:Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."