Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"danku ben"
"ja inderdaad, je lichaam en met name je hart krijgt echt wel een tik van zon lading, ik heb het zelf ook altijd hoor na een flinke avond. zo'n benauwd gevoel alsof je maar 1 long gebruikt."
"mr wel mooie troep"
"lol lol vertel je ook ff of je handen gaan vervelle?"
"weet je wat het is? het verlangen om door te gaan. echt waar."
"dit weekend ja ik heb dit weekend ook een gram opgesnoven en zie vanochtend dat mijn linker hand ook abnormaal begint te vervellen, heb ook een halve blauwe mitsu genomen erbij. dit is echt niet normaal help plz!"
"mja het is nu al weg, en inderdaad ik was wel vies droog, had helemaal geen spuug meer enz lol"
"je meot even een waarschuwing zetten onder je avatar voor epilepsiegevoelige mensen lol"
"ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent ) en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea."
"mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel"