Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchijten

Schijten

88 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds dat het bier me steeds beter smaakt, zit ik eigenlijk met een klein probleempje. Ik moet er de dag erna altijd zo ontzettend van schijten. En dan ook nog eens van dat waterige spul. En dan ook nog eens 2 x kort achter elkaar. Echt altijd. En die dunne zooi is ook nog eens moeilijk van mijn aars te krijgen, dus wat krijg je dan. Een vet geïrriteerde anus. GVD, vanavond weer op stap en morgen moet ik dus ook weer 2 x schijten, maar denk dat mijn anus het langzaam begint te begeven. Ben iig bij dat ik geen homo ben :wink:

Maar goed, iemand tips? (behalve minder drinken, dat is echt not done)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
toch minder drinken en meer blowen :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
(behalve minder drinken, dat is echt not done)
Klik om te vergroten...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
toch minder drinken en nog meer blowen dan maar...
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me idd ook de enige zinvolle oplossing, of je slikt vantevoren van die anti-diarree pillen maar dan wordt het nog een veel ongezondere hobby.

Overigens is het bekend dat alcohol een van de oorzaken is die ervoor zorgt dat je diarree kunt krijgen. Andere manier om diarree te voorkomen: Vermijd stressvolle situaties, Beperk te vet of te gekruid voedsel tot een minimum, Bewaar voedsel op een hygiënische manier (bv. koel bewaren van gerechten met rauwe eieren).
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
wow dan ben jij echt de opper stoerdoener :P
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#7
meer drinke ik had dat probleem eerst ook maar ik greep naar de fles en nu is het over
a
antzLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja echt de gouden tip: gewoon witte brood of bruin brood, of nou ja brood eten voor je gaat !!!!!! Bier heeft veel koolhydraten.

Wat je verder kan doen: voor een bodem leggen geen pasta, maar ...tja...brood...

Dus: ontbijtje = brood, lunch = brood (geen patat) en na je avondeten een broodje. Als je shaorma ofzo gaat eten matig je knoflook en eet niet te vet (ander ff servetje onder je shoarma).

Nou, zuipse (ik ben student, kan het weten)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chimera zei:
Mac... zei:
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
Klik om te vergroten...

Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...
Klik om te vergroten...

hahahah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
gaat idd beeeetje ver..:P

mja heb er zelf nooit last van:)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb daar ook last van als ik harddrugs gebruikt hebt, Soms is de schijt zo dun dat je het niet eens meer schijt te noemen maar bruin water wat er uit spuit en dan heb je de pot weer onder de schijtdrupels zitten kan je dat weer schoon maken.
en even later kan je weer gaan en weer lekker dun erna is het over en weer mooi dik. :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ah gatverdamme

tut tut tut...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja hier krijgt ge echt sappige informatie :flushed: :flushed: :flushed:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wahaha lekker praatje hier zeg... :tearsofjoy:
Je kunt er maar mee zitten... Erg gezond klinkt het niet, met al die spetters enzo.

Koop anders eens baby-talkpoeder als je kontje weer 's kapot is. Helpt goed hoor. Verzacht de boel een beetje. :)
P
PilleboomLid
01-01-2024, 00:00
#15
minder drinken veel meer blowen tsja de oplossing is simpellll :wink: :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Klinkt goed..

heb net nog even gechecked, zag er bij mij eigenlijk best normaal uit, alleen deed het wel een beetje pijn toen het er uit kwam, en was echt wel heel erg veel :| drie keer zo veel als normaal ofzo...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dzy zei:
Klinkt goed..

heb net nog even gechecked, zag er bij mij eigenlijk best normaal uit, alleen deed het wel een beetje pijn toen het er uit kwam, en was echt wel heel erg veel :| drie keer zo veel als normaal ofzo...
Klik om te vergroten...
whaha,jah dat heb ik ook soms dat het pijn doet,lijkt wel of me poepgat te klein is :grin: :grin: :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een vriendin die ook altijd als een gek moet schijten als ze gedronken heeft. En in het café kan ze het dan niet ophouden en dan schijt ze die hele plee onder. Maar ze gaat er altijd boven hangen en dan mikt ze niet goed en spuit ze heel die waterige zooi over de bril heen.
Echt lekker hoor. Voor de volgende. :beer:
En het ergste is nog dat er vaak geen wcpapier meer is in de kroeg en ze haar mouw gebruikt om de boel schoon te poetsen.
Héél leuk stapmaatje! :grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, volgens mij moet je gewoon vezelrijk voedsel eten. Vezels zitten veel in bruin brood, muesli, rijst en noten. Als je dat eet wordt je hele darmkanaal enzo beter gestabiliseerd. Verder is het goed om idd veel water te drinken. En idd spicy stuff burns your bumhole!!!!

Cheers! :beer:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lana zei:
Ik heb een vriendin die ook altijd als een gek moet schijten als ze gedronken heeft. En in het café kan ze het dan niet ophouden en dan schijt ze die hele plee onder. Maar ze gaat er altijd boven hangen en dan mikt ze niet goed en spuit ze heel die waterige zooi over de bril heen.
Echt lekker hoor. Voor de volgende. :beer:
En het ergste is nog dat er vaak geen wcpapier meer is in de kroeg en ze haar mouw gebruikt om de boel schoon te poetsen.
Héél leuk stapmaatje! :grin:
Klik om te vergroten...


hahahahahaaaaa ik lig plat :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."