#1
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
Mac... zei:Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
ja toen ik dit topic titel zag was ik ook aan t ontbijten
en zag dat mac m gemaakt had dus had m maar niet geopend.
Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...
Derq zei:ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent )
en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea.
Derq zei:mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."