Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchijten

Schijten

88 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, dunnere poep dan, niet zo letterlijk nemen :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja toen ik dit topic titel zag was ik ook aan t ontbijten

en zag dat mac m gemaakt had dus had m maar niet geopend.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#4
heey, thanks!

Ben net aan het eten
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af
Klik om te vergroten...

Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja toen ik dit topic titel zag was ik ook aan t ontbijten

en zag dat mac m gemaakt had dus had m maar niet geopend.
Klik om te vergroten...

Haha, heb ik zo'n goede naam dan? Leg uit!

Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...
Klik om te vergroten...

Thnx voor de tip.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja is niet de eerste keer dat ik je over schijten hoor praten :grin:

geloof een keer op zondagochtend om 16:00 tijdens mn ontbijt ( als je begrijpt wat ik bedoel sindsien iets voorzichtiger met wat ik lees
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, leuk.
Ben berucht :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd ook over speed en schijten haha, den durgs eeft een grappig effect op uw darmen blijkbaar.. mss moet ge tijdens da ge drinkt ook nog wa meer eten
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ik dan echt de enige met dit probleem.

ps: ik praat net zo graag over schijten als dat ik het doe en meestal schijt ik echt met alle liefde die in me zit :hearteyes:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
om maar even op het topic shijten terug te komen, heb ik wel wat last
van de varianten daarvan, zowel van scheten uit mijn aars als scheten
uit mijn mond (beter bekend onder de noemer: Boeren).

Zal dan wel aan de snelheid liggen
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
mischioen ligt het niet aan de drugs en/of alcohol die je neemt,maar aan jouw darmen...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja maar dan wel in combinatie met, want normaal heb ik daar helemaal geen last van
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent )
en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
het wordt griezeliger en griezeliger, die verhalen met betrekking tot alcohol gebruik...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Derq zei:
ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent )
en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea.
Klik om te vergroten...

Jij bent serotonineloos?
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja lijkt me echt zwaar verneukt maarja het zal het wel waard zijn dan :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Derq zei:
mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel
Klik om te vergroten...

eehh..?

Je kan niet serotonine loos zijn, dat zou je dood betekenen. Een aanslag op je serotonine "opslag" zou wel goed kunnen :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Point taken :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."