Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven maagproblemen na avondje zuipen

Overgeven maagproblemen na avondje zuipen

40 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
minn zei:
In sommige gevallen eigenlijk wel. Alcohol is vergif, en zijn lichaam kan er dus niet tegen, dan is het dus eigenlijk beter om alles eruit te kotsen dan het erin te houden :)
Klik om te vergroten...

In sommige gevallen inderdaad wel. Maar we gaan niemand aanraden om ieder weekend voor het slapen gaan effetjes de huig prikkelen om met een lege maag te gaan slapen, niemand zit daar op te wachten. Kotsen is ook helemaal niet goed voor je slokdarm.

Dan lijkt mij niet drinken een betere optie, of wat ik zei eerst even proberen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja maar kotsen doet hij sowieso de dag erna en meer dan 1 keer, dus op die manier komt hij er voordeliger uit :)

maar ik denk dat je beter minder zou drinken idd
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alleen als ik teveel bier heb achterover heb gegooid. Tot nu toe nog nooit met ander spul gehad en dat ga ik zo houden. Wel gek eigenlijk bier is veeeeel minder sterk :/
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken het gevoel wel, maar ik heb er alleen last van als ik langer dan 15 minuten moet reizen (vraag me ook niet waarom, maar het is zo).
Het maakt dan niet uit of ik 1 wijntje op heb, of meer dan dat.

Volgens mij is het gewoon een kwestie van accepteren en je conclusie aan verbinden. Vind je het echt heel erg vervelend, dan is het misschien een plan om maar niets te drinken of wat zommes zei eerst te proberen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
een maat van mij heeft het ook dat hij de volgende dag voortdurend loopt te kotsen
ikzelf moet nooit de volgende dag kotsen maar meestal tijdens het zuipen (als ik wat te snel drink, als ik wat trager drink lukt het best)
moet je maar aan wennen denk ik

het is niet echt een probleem (ook al beweert iedereen van wel) om 1 keertje in de week te kotsen. heb ik vroeger ook gedaan gedurende een jaar en je hebt er geen nadelige gevolgen van ...

vinger in de keel is geen goede oplossing doordat je dan zeer misselijk gaat voelen ( heb ik altans toch)
wat je moet doen is proberen te eten (hoe moeilijk ook) als je dan weer alles uitkotst weer proberen te eten enzo verder want ik denk dat pure gal miss wel schadelijk kan zijn doordat dat zuurder is denk ik
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel herkenbaar.. als ik te veel zuip ben ik de voglende dag ziek, zwak en misselijk..

Dit probleem heb ik zelf nu opgelost door namelijk
a. niet extreem veel meerzuipen
b. water tussendoor drinken
c. water drinken voor het slapen gaan, en s ochtends als ik wakker wordt..

Nergens meer last van.. :P

:mrgreen:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka

te mixen bij elkaar!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...

Ja want dat is slecht voor je! Haha
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Never try Jupiler? Dat is zowat het beste wat onze zuiderburen hebben voortgebracht naast Patat. Patat ja, niet friet. Patat is mannelijk, friet is die ieniemienie gay troep van de Mcdonalds.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...
Bwa ja , het gewoon allemaal bij elkaar gemixt te hebben was men fout:wink: anders kan ik er toch nog redelijk tegen! (voor me leeftijd:L :rolleyes: :rolleyes: )
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
***Star_System*** zei:
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...

Ja want dat is slecht voor je! Haha
Klik om te vergroten...
Tuurlijk , hoe oud ben jij eigenlijk?
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kimmerd zei:
***Star_System*** zei:
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...

Ja want dat is slecht voor je! Haha
Klik om te vergroten...
Tuurlijk , hoe oud ben jij eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Ouder dan jou-hou, neneneneneneeeeeeeeeh. :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kimmerd zei:
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...
Bwa ja , het gewoon allemaal bij elkaar gemixt te hebben was men fout:wink: anders kan ik er toch nog redelijk tegen! (voor me leeftijd:L :rolleyes: :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

iedere moron weet dat je niet alles door elkaar moet mixen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hebt nog veel te leren
:rolleyes:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja je leert uit je fouten^^
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ellesdee zei:
Kimmerd zei:
Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , -

maar is meestal van het mixen.

Bevoorbeeld never try!:
Jupi.
cola
Kriek
Breezer
wodka
Klik om te vergroten...

tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken
Klik om te vergroten...
Bwa ja , het gewoon allemaal bij elkaar gemixt te hebben was men fout:wink: anders kan ik er toch nog redelijk tegen! (voor me leeftijd:L :rolleyes: :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

iedere moron weet dat je niet alles door elkaar moet mixen
Klik om te vergroten...
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#18
maar dat is ook logisch he als je 14 bent
hahaha
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Das waar , maar je hoeft me niet te beoordelen op men leeftijd !
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat beslis ikzelf wel even.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."