#1
minn zei:In sommige gevallen eigenlijk wel. Alcohol is vergif, en zijn lichaam kan er dus niet tegen, dan is het dus eigenlijk beter om alles eruit te kotsen dan het erin te houden![]()
In sommige gevallen inderdaad wel. Maar we gaan niemand aanraden om ieder weekend voor het slapen gaan effetjes de huig prikkelen om met een lege maag te gaan slapen, niemand zit daar op te wachten. Kotsen is ook helemaal niet goed voor je slokdarm.
Dan lijkt mij niet drinken een betere optie, of wat ik zei eerst even proberen.
