Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & wiet

alcohol & wiet

126 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die sterke b00z zal 't 'm gedaan hebben :mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij eerst drank en dan joints is super :mrgreen: maar eerst smoren en dan alcohol hmm :kots:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehehe... oefening baart kunst zeggen we dan :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat dacht ik ook latijd, LUEKE COMBI JOH!
nja, heb t geweten hoor.. Was afgelopen week op n jongerencamping, veels te veel gedronken, en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?
Nja, voor mij was t veeeeels te sterk.. Ben keihard over mn nek gegaan..
getsie -_-
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Hehehe... oefening baart kunst zeggen we dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

-_-
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
>_> ?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
grmbl :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heh de enige reactie die ik hiermee krijg is dat ik misselijk word en vreselijk over me nek ga! :P

en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?
Klik om te vergroten...

heh daar heb ik er 5 van staan op het dakterras :mrgreen:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja lekker. Heb ik ook wel eens gedaan. Resultaat, lekker kotsen. :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad, goede combo, lekker vaag zijn, buzz door je hoofd, lekker met je ogen dicht op de bank zitten. I :hearteyes: it
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eerste keer alcohol en weed moest ik kotsen :(
S
SerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een fles sambuca (40%) en een dikke 40 zak.

Geloof me chille combo :wink:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
reggae-weedjunk zei:
Eerste keer alcohol en weed moest ik kotsen :(
Klik om te vergroten...

Ik neem wel eens 1 of 2 bier en dan een blow. Voel je em extra :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purple haze zei:
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
Klik om te vergroten...
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipen :)

het beste wat je kan doen is in beweging blijven zodat je niet mottig wordt en begint te duizelen.. maar het is best dat je gewoon eerst blowt, dan wat drinkt, dan weer blowt en dan weer drinkt.. anders komt die joint veel te hard aan en zeker als je het nog niet echt gewoon bent kan dat in kotsen eindigen
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vodka fles + 1 Hash joint gedeelt met 4 personen = perfect ^^
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
is echt supr plezant, doe het ook vaak
wel na het drinken.
moet meestal thuis (wanneer ik in men bed lig) wel kotsen maarja moet je er maar bij nemen zekr

ik word wanneer ik flink aangeschoten ben en een minder zware joint paf meestal hyper
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)
A
AlissaBLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee dankje...
Twee keer in combinatie gedaan en voelde me compleet kut.
De eerste keer dat ik blowde had ik al aardig wat alcohol op, niet erg slim!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."