Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuit de hand gelopen

uit de hand gelopen

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
als dit vaker gebeurd,,houw het invervolg dan maar op 1 biertje :wink:
s
safi-88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi allemaal,

ik ben pearl ben 19 jaar.

ik had vrijdagavond een schoolfeest, was daar voor het eerst.
was heel gezellig enzoo, opgeven moment begon ik te drinken, steeds meer, ik voelde me al naar een biertje niet lekker.
maar ik bleef drinken, toen kwam er kleingevecht op school, ik ben uiteindelijk weg gegaan, en toen vroeg ik of ik ergens naar binnen kon,
maar ik moest omlopen, ik werd boos, ik zei tegen die gasten van als die deur dicht is gooi ik bier flesje er door heen, ik gooide die flesje maar op de grond, en dat zag begeleiding daarro, toen zei je bent te ver gegeaan, ik rende weg, maar pakte me, ik moest opruimen deed het niet, ik weet niet meer preices wat ik zei, en uiteindelijk is het helemaal uit de hand gelopen, ik werd heel agresieff, ze hebben me met ze drieen vasgehouden, ze wouden de politie bellen, maar dat hebben ze neit gedaan, maar ik heb al vaker gedaan, dat ik paar keer dronken was en aangeschoten, ik reageer daar helaas niet zoo best op, wat moet ik doen man, voel me ook klote, maar ok heb moeite met het er van afvblijven weetje.

pearl
M
MephistoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dacht je van niet meer drinken en eens gaan kijken of je ook nog een toekomst zou kunnen hebben? Reageer je dr zo op, helaas, dan moet je maar niet drinken.

Als je allergisch bent voor noten dan ga je ook geen boterhammetjes met pindakaas eten.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt mensen die leuk dronken zijn, en mensen die kut dronken zijn. Jij zit blijkbaar in de tweede categorie, het is raadzaam te leren aanvoelen waar ergens je grens is tot waar het leuk blijft, en dan ook te kunnen stoppen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarnaast is school niet alleen om te zuipen maar ook om wat te leren, zoals dat je zou moeten weten dat me een betrekkelijk en geen persoonlijk voornaamwoord is.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
1) ze/hij vertelt hier dat het een schoolfeest is, ik wil niets zeggen maar bij al de schoolfeesten die ik heb meegemaakt is meer als de helft van de mensen zat.
2) dit was voor je gewoon een rot ervaring, dit wil niet persé zeggen dat je altijd kutdronken bent.
ik geef als voorbeeld mezelf op
als ik gedronken heb ben ik meestal een wauwelaar (met iedereen gaan praten over de meest domme dingen, ik voel dat iedereen m'n vriend is enzo) als er dan nog muziek is wordt ik ook zeer actief. Nu is het al een paar keer (een keertje of 3-4) gebeurt op een fuif dat er iemand dan ruzie zoekt met iemand die ik ken met als gevolg dat ik ook meteen zeer aggressief sta tegenover deze persoon (je kent het wel beetje duwen enzo en vragen wat zijn probleem is, ...) nu heb ik nog nooit gevochten maar ik voel dan wel dat als deze persoon me zou terug duwen ofzo ik zeker naar zijn gezicht zou uithalen.
een ander voorbeeld
ook tijdens een schoolfeest. tijdens de avond toen we allemaal goed hadden gedronken kwam iemand van m'n vrienden bij het idee om in de meisjes toiletten te gaan plassen dit deden we dan, de deur was opslot maar wij toch als bezetenen aan die deuren trekken, kwam de directeur eraan zei er iemand "rennen" begonnen er twee al te rennen ik kijk even verbaasd en begin erachter te rennen (net zoals de rest) maar ineens smijt er iemand zijn glas op de grond dat hij nog vast had.

dit zijn nog maar 2 korte voorbeeldjes van vele voorbeelden die ik je kan geven en waarmee ik duidelijk wil zijn dat hoe jeje gedraagd wanneer je zat bent gewoon van de situatie afhangt, maakt iemand je boos wordt je heel boos,...
ook denk je gewoon niet meer na wnnr je dronken bent daarmee wss ook dat je dat flesje op de grond smeet.
de drank is je gewoon een keertje slecht gevallen maar je behoort daarbij nog niet speciaal bij de mensen die zot worden als ze gedronken hebben

edit: of je er nu goed tegen kunt ofniet is niet zo erg (moet je ook wennen) ik kon er vroeger ook helemaal niet goed tegen zelfs zo erg dat ik na 8 pintjes ofzo meestal moest overgeven maar na een tijdje stevig doordrinken treed er wel gewenning ofzoiets en gaat het drinken veel beter (is bij mij toch zo nu)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan van alle drugs wel een keertje bad-gaan, alcohol dus ook wel. Maar net zoals bij andere drugs, ga je vaak bad, blijf er dan liever vanaf.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja als je het meerdere keren voor hebt dan moet je gewoon niet meer drinken.. ikzelf word nie agressief van drank, maar moest ik dat wel zijn zou ik ook niet drinken
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is, vind ik, ook zo dat drugs in je general emotioneel gezien losser en ongeremder maken (ook een van de hoofdredenen waarom mensen ze gebruiken als je t mij vraagt). Voor een gebruiker is het dan dus min of meer de kunst om die ongeremdheid te sturen, of af te tasten waar de gebruiksgrenzen liggen (of in het geval van dingen als alcohol; een tolerantie opbouwen :beer: ).

En als je dat inderdaad niet aandurft, sluit ik mij aan bij de wijze woorden hierboven :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat moeten we hier nou weer mee? Wat moet je doen vraag je? Minder zuipen. Je excuses gaan aanbieden en een beetje nadenken. Grow up.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
Wat moeten we hier nou weer mee? Wat moet je doen vraag je? Minder zuipen. Je excuses gaan aanbieden en een beetje nadenken. Grow up.
Klik om te vergroten...
joh
ze bedoelt toch gewoon hoe je moet reageren wanneer je zat/beschonken bent. Hoe je je toch dat net genoeg onder controle kunnen houden,

en hier is het enige antwoordt op dat je het moet leren en een beetje vertrouwd moet geraken met effect
ik werd vroeger ook deppressief als ik veel gedronken had (was toen 16 en was meer aanstellerij hoor) maar na een tijdje elke week zat zijn geweest tot kotsen toe leer je je grenzen kennen + het effect hiervan en krijg je het meer onder controle (met als gevolg dat ik me niet meer aanstel :))

ik weet niet of je vaak veel drinkt safi-88 maar dit zou een van de oplossingen kunnen zijn als je toch zo graag drinkt. wees gewoon eens een paar weken na mekaar echt strontzat maar zorg dat het geleidelijk aan komt en dat je de "verschillende fases" goed voelt
kan zijn dat het gewoon bull shit is wat ik vertel maar bij mij heeft het in ieder geval gewerkt
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar ik heb al vaker gedaan, dat ik paar keer dronken was en aangeschoten, ik reageer daar helaas niet zoo best op, wat moet ik doen man, voel me ook klote, maar ok heb moeite met het er van afvblijven weetje.
Klik om te vergroten...

en deze mijnheer of mevrouw is 19 dus volwassen. Als je er slecht tegen kan dan moet je er vanaf blijven en anders de consequenties accepteren lijkt me. Of neem eens een keer geen alcohol maar een pilletje. Ik vind het meer een stoer verhaal.

Ik ga slecht op boerenkool. Nou dat eet ik dus niet meer.

:smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
maar ik heb al vaker gedaan, dat ik paar keer dronken was en aangeschoten, ik reageer daar helaas niet zoo best op, wat moet ik doen man, voel me ook klote, maar ok heb moeite met het er van afvblijven weetje.
Klik om te vergroten...

en deze mijnheer of mevrouw is 19 dus volwassen. Als je er slecht tegen kan dan moet je er vanaf blijven en anders de consequenties accepteren lijkt me. Of neem eens een keer geen alcohol maar een pilletje. Ik vind het meer een stoer verhaal.

Ik ga slecht op boerenkool. Nou dat eet ik dus niet meer.

:smoke:
Klik om te vergroten...

ach, je hebt gelijk :flushed:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boerenkool is ook echt rotzooi, 1keer en nooit weer voor mij :P
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#15
safi-88 zei:
hoi allemaal,

ik ben pearl ben 19 jaar.

ik had vrijdagavond een schoolfeest, was daar voor het eerst.
was heel gezellig enzoo, opgeven moment begon ik te drinken, steeds meer, ik voelde me al naar een biertje niet lekker.
maar ik bleef drinken, toen kwam er kleingevecht op school, ik ben uiteindelijk weg gegaan, en toen vroeg ik of ik ergens naar binnen kon,
maar ik moest omlopen, ik werd boos, ik zei tegen die gasten van als die deur dicht is gooi ik bier flesje er door heen, ik gooide die flesje maar op de grond, en dat zag begeleiding daarro, toen zei je bent te ver gegeaan, ik rende weg, maar pakte me, ik moest opruimen deed het niet, ik weet niet meer preices wat ik zei, en uiteindelijk is het helemaal uit de hand gelopen, ik werd heel agresieff, ze hebben me met ze drieen vasgehouden, ze wouden de politie bellen, maar dat hebben ze neit gedaan, maar ik heb al vaker gedaan, dat ik paar keer dronken was en aangeschoten, ik reageer daar helaas niet zoo best op, wat moet ik doen man, voel me ook klote, maar ok heb moeite met het er van afvblijven weetje.

pearl
Klik om te vergroten...

In wat je hier vertelt herken ik mezelf van vroeger.
niet dat ik een alcoholieker was, maar eenmaal begonnen met drinken kon ik niet meer stoppen en werd vaak ambetant en koppig en agressief.
Heb hierdoor ook al in aanraking gekomen met politie en zo.
Ik denk dat agressief worden door alcohol toch iets te maken heeft met frustraties in je onderbewustzijn.
Het is mss een niet zo 'propere' raad, maar ik raad je eens aan een avondje te gaan stappen of thuis te chillen met MDMA ( 1malig uiteraard ).
Nadat ik dat had gedaan, heb ik nooit meer zo veel gedronken, en ben nooit meer zo agresssief geworden als ik dronken was.
Het lijkt een vreemde raad, maar bij mij heeft het gewerkt.
MDMA kan -volgens mij - je onderliggende frustraties waar je je zelf niet van bewust bent verhelpen,. ( dat was bij mij toch het geval ).

groeten
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oei.
als je jezelf niet in de hand hebt als je dronken bent kan je maar beter niet meer zoveel drinken he.
lijkt me het meest verstandig.
en ALS je nog ens zo veel gaat drinken moet je iemand meenemen die op je kan letten. :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stoppen!
Blijkbaar kun je jezelf niet in de hand houden en je hebt naar wat ik lees erg veel gedronken!
Je kunt ook minder drinken, maar ja, dat is het moeilijke.
Je lichaam gaf het al aan na je eerste biertje, dat je al niet lekker viel!

Maar hoe is het nu? De post is al even geleden, dat je hem plaatste.

Maar dadelijk doe je eens een keer echt iets ergs en beland je wel bij die blauwe vrienden op het bureau!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maandag ben ik met vrienden naar de Zee geweest. Ook veel gedronken en 3 vrienden werden ook aggresief van de alcohol , oorzaak : 2x zitten vechten :rolleyes:. Om dit te voorkomen moet je minder drinken denk ik , maar eenmaal als je bezig bent stoppen de meesten niet met drinken !
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen alchol / speed voor jou :wink:

probeer XTC en weed word je niet aggro van :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."