Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskun je leren drinken ?

kun je leren drinken ?

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Klik om te vergroten...

lichaamsbouw ook maar vooral je tollerantie denk ik. toen ik 16 was lag ik letterlijk overtegeven van 7 biertjes en nu kan ik bakken leeg zuipen bij wijze van spreken
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Klik om te vergroten...

Jezus! 20 bier, dan ben ik echt helemaal straal bezopen
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purple haze zei:
Supervlieg zei:
Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Klik om te vergroten...

Jezus! 20 bier, dan ben ik echt helemaal straal bezopen
Klik om te vergroten...

je bent student of je bent het niet he :tongueout:

vroeger had ik ook bijna niks nodig, en nu kan ik makkelijk cantussen en 15+ biertjes drinken voor ik zo dronken was als vroeger bij 5
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de tijd dat ik meer dronk kon ik ook wel 10-12 biertjes hebben, hoewel ik dan wel echt dronken was en ik weeg haast niks; na een paar maanden niet drinken is het gelukkig weer terug naar een stuk of 6; scheelt geld!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je meer wilt kunnen drinken voor je aangeschoten bent, ben je ongelovelijk dom! Dat betekend dus dat je standaard meer moet zuipen en BETALEN om aangeschoten te worden.

Maar als je echt meer wilt leren drinken, moet je gewoon consiquent jezelf de tering inzuipen en dan gaat je lichaam vanzelf leren dat die alcohol zo snelmogelijk je lichaam uit moet.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
"don't you know you've got your daddy's eyes, daddy was an alcoholic...." :beer:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#7
na een biertje of 30 is mijn pijp uit
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
na 1 biertje val ik om .....

:hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kan denk ik wel redelijk veel hebben op een goede dag.. maarja soms heb je er van die dagen tussen zitten dat je zo omvalt. ligt net aan de omstandigheden

ik drink mn vrienden er in ieder geval wel onder :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
burnevil92 zei:
kun je leren drinken ik bedoel minder rap zat zijn . hoe doe je dat om dat aan te leren ?
Klik om te vergroten...

gewoon elke week weer net zoveel zuipen tot je nog net weet hoe je naar huis komt. op den duur, raak je aan het gevoel gewend, en kan je er 2 meer bijtanken. Is wel slecht vor je lever...


wees gelukkig met aangeschoten worden na 3 biertjes. dit heeft vele voordelen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ Dat zijn weer wijze worden van onze 3 maal zwarte band hebben DFer. :mrgreen: :wink:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol ik wil liever sneller zat zijn hoor.. veel goedkoper!
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#13
met kleine flesjes wodka shmirnoff ofzo trainen hehe
een paar jaar geleden werd ik zwaar misselijk en fucked up na zo eentje
heel af en toe maken we nogis een grote fles open.. pas na de helft ervan op te zuipe, ga ik van goed aangeschoten naar zat :grin:

aangezien bier rond de 5% is en wodka (bijna) 40% kun je snel vooruitgang boeken hahah
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik drink ook altijd wodka (soms rum) eerst was ik na 4 vaasjes hardstikke gezellig.. nu drink ik 6wodka's weg.. wodka is wel een goeie daarvoor denk k.. en in de tussentijd ben je lkkr snel en goedkoop aangeschoten/dronken :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kun je een kind spruiten leren waarderen?

Als dat kleine kindje het echt wil; wel!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Nick de Neger zei:
Als je meer wilt kunnen drinken voor je aangeschoten bent, ben je ongelovelijk dom! Dat betekend dus dat je standaard meer moet zuipen en BETALEN om aangeschoten te worden.
Klik om te vergroten...
²

ik drink niet echt veel, en dit geeft grote voordelen, na tschool toevallig een pint gaan drinken en dan -ja ik overdrijf- lekker spacen op de bus. geniaal gewoon
langs de andere kant kan ik op feestjes wel blijven drinken en merk ik pas hoe zat ik ben eens ik in mn bed lig... :beer:

hou je tolerantie maar zo laag mogelijk

als je dan toch eens meer wilt drinken zal een volle maag ook wel een beetje helpen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je tollerantie en gewenning als "leren drinken" ziet?
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drinken kun je niet leren, notabene weet iedereen die toe is aan alcohol toch wel hoe je het door moet slikken en dat is toch het belangrijkste met drank lijkt mij.

Het gaat idd meer om tollerantie. Ga maar eens een tijd lang op een regelmatige basis, dus elk weekend en eventueel andere dagen van de week, aan de sterke drank. Je merkt dat je steeds meer kunt verdragen. Maar toch blijft bier dan altijd een tricky bastard, die kan altijd onverwacht reageren, zeker ná sterke drank.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

htweeoo zei:
Onzin man denk je echt dat het onzin is. Weetje dat bijna alles in je hoofd zit.
Geef een 14 jarige alcoholvrij bier gaan we ervoor wedden dat hij zal doen alsof hij dronken is.
Klik om te vergroten...
dan doet hij alsof en is hij niet aangeschoten. Ik kan nu toch ook niet zeggen '' ik voel me geweldig stuk want ik heb 3 jointjes op''.


Was het maar waar... stuk goedkoper :P
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leren drinken?
Neem gewoon 1 groot glas Jäger :hearteyes: ijskoud natuurlijk :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."