Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol damp snuiven?

Alcohol damp snuiven?

31 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DrrraaktjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Een vriend van me had het er eens over dat je alcohol ook kon snuifen: wat sterke drank in een glas, aanstekker er onder en dan de damp opsnuiven. Hij had het zelf nooit gedaan, maar hij zei dat het schijnt dat je er in eens stomdronken van wordt, omdat de alohol dan direct naar je hersenen gaat. Ik heb even op erowid bij alcohol gekeken maar ik kan er niets over vinden :confused:
Is er iemand hier die dit eens geprobeert heeft of die er meer van weet? Alvast bedankt! :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite..
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
komt de politie bij een blaas test toch achter dan als je op die manier alcohol nuttigt :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was eens bij spuiten en slikken. het werkt wel snel maar je hebt wel zo'n speciaal apparaat nodig, en die zijn duur.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt idd.. mensen die aan een glug-wein stand werken worden zo soms ladderzat zonder ook maar iets te drinken :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
vet

waar vind je alcohol van 96 procent?? is dat niet dodelijk als je er een bierglas van drinkt??
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was ook iets over in spuiten en slikken geloof ik. Heb het niet zelf gezien.
Je hoort dat aansteker trucje trouwens te doen met sambuca.
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
Was ook iets over in spuiten en slikken geloof ik. Heb het niet zelf gezien.
Je hoort dat aansteker trucje trouwens te doen met sambuca.
Klik om te vergroten...

Ja, daar hadden ze een keer een soort vaporizer voor alcohol.

Filemon zei dat het best wel snel en hard inslaat, maar dat het ook redelijk snel weer weggaat. Ze hadden ook zo'n blaasding waar je de alcohol promillage mee kon meten, dacht (weet het niet meer zeker) dat die na een paar minuten alweer aangaf dat er niet zo veel alcohol in je bloed zit....

...Maar goed, filemon draait uit een gram wiet 6 joints, en is al knetterstoned na een sticky, haha. (Niet dat dat erg is, maar soms overdrijven ze wel een beetje volgens mij.)

Verder zou ik niet weten hoe je het zonder zo'n alcohol vaporizer moet doen. Volgens mij adem je ook wel alcohol dampen in als je alcohol in een waterpijp/bong doet.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij kan je het betr drinken denk ik want er gaat toch veel alcohol verloren dan. je kan nooit al die damp opsnuiven maar wel alles opdrinken

dus geef mij de ouderwetse manier maar :beer: :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterf a.u.b. :rolleyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het zonet gedaan met 96° alcohol en vind het effect niet mis eerlijk gezegd.. kort maar krachtig :P :beer:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
barry zei:
vet

waar vind je alcohol van 96 procent?? is dat niet dodelijk als je er een bierglas van drinkt??
Klik om te vergroten...

Hij dronk het niet maar ademde het in :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer: zou zeggen: lees de sticky info eens....en dan vooral het deel over schadelijke effecten...het opsnuiven van aerosols/snuifbare dampen zorgt voor snelle aantasting hersenen en bloedvaten, neusholte, slijmvlies...zou t afraden.
Eens gelezen over een anale consumptie methode... :wink: maar ook dit is een sterke afrader :mrgreen: indien je niet van darmkrampen en intense diaree houd....
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
maiskorrel zei:
barry zei:
vet

waar vind je alcohol van 96 procent?? is dat niet dodelijk als je er een bierglas van drinkt??
Klik om te vergroten...

Hij dronk het niet maar ademde het in :wink:
Klik om te vergroten...

maar je zult het dan toch ook kunnen drinken niet??
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
96 procent vond ik in de colruyt. en als je daar een glas van drinkt zit je met een verbrande strot als je het mij vraagt. ik gebruik het hoofdzakelijk om ongehoord sterke absint te maken
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja iets van 300 p.s. toch?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeft niet...je kan ook gewoon je hand op een glas houden...daar een aansteker onder houden. Zo verdampt de alcohol ook...vervolgens snuif je die damp op.
D
DrrraaktjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
GewoonVOL zei:
Sterf a.u.b. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik? waarom :confused: ? omdat dit geen echte drugs is oid?

Ok bedankt mensen!
Ik was niet zo zeer van plan om het te proberen, maar vroeg me gewoon af of het niet gewoon onzin was :mrgreen:
Maar misschien ga ik het nog wel eens testen als ik me verveel :P
Hoe lang duurder het effect ongeveer en hoeveel alcohol had je in je glas gedaan, slunse?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dat sterf was volgens niet tegen jou bedoelt hoor :wink:

Maar zie je nut niet van alcohol snuiven maarja je krijgt steeds nieuwe gebruiks manieren en ja wordt steeds gekker :P mar als het werkt veel plezier ermee :wink:

zie mezelf al staan aan de bar :P heeft u een vuurtje? ja natuurlijk hier. OKe bedankt, steek ik ff me sambuca aan :P haha

ieder ze ding mensen :)

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."