Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol damp snuiven?

Alcohol damp snuiven?

31 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pwn3D zei:
Heb je al eens gedacht om het gewoon op te drinken?
Hint : je word er ook dronken van :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ga es dood, bijdehand stuk vreten.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bymo zei:
Pwn3D zei:
Heb je al eens gedacht om het gewoon op te drinken?
Hint : je word er ook dronken van :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ga es dood, bijdehand stuk vreten.
Klik om te vergroten...

steruf! :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bymo zei:
Pwn3D zei:
Heb je al eens gedacht om het gewoon op te drinken?
Hint : je word er ook dronken van :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ga es dood, bijdehand stuk vreten.
Klik om te vergroten...
en wat wil je hier mee zeggen exact?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
wij noemen het een gaskamer...

men neme een flinke shot sambuca, een leeg bierglas, een aansteker en een rietje

men steke de sambuca aan, zette het bierglas er overheen en wacht tot de sambuca uit gaat, dan doet iemand het bierglas omhoog en houdt zijn hand er onder, terwijl de drinker met het rietje snel de sambuca opdrinkt, om vervolgens het rietje tussen de vingers te steken die de alcohol dampen in het bierglas houden en zuigt het op

eentje voel je goed
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan ook erg handig zijn om van een kater de scherpe randjes er vanaf te halen, ik voel me nu behoorlijk kut omdat ik gisteren iets te diep in het glas heb gekeken, en ik zit zo in de fase van "ik drink nooit meer" dus het laatste waar ik nu aan denk is terug drinken. snuiven of via een vaporizer lijkt me wel een idee.

k'heb hier nog zo'n aerosol staan, zou het daar niet mee lukken? http://www.ugoz.be/aerosol.jpg daar wat sambuca in, en weg kater (hopelijk) :wink:

ff testen, ik weet het jullie nog wel te vertellen (hopelijk) :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

slunse zei:
ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite..
Klik om te vergroten...

Zelfde princiepe als iemand zoenen die zwaar naar de klote is van de alcohol...
Door die lucht wordt jij ook vanzelf drinken... heah?! :rolleyes:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het was eens bij spuiten en slikken. het werkt wel snel maar je hebt wel zo'n speciaal apparaat nodig, en die zijn duur.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#8
tuurlijk kan dat. moet je alleen wel diep inhaleren, vlak boven het glas, een omgekeerde trechter zou handig zijn om goed te inhaleren.
maar is wel zonde van de drank..... :beer:
D
DrrraaktjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi!

Een vriend van me had het er eens over dat je alcohol ook kon snuifen: wat sterke drank in een glas, aanstekker er onder en dan de damp opsnuiven. Hij had het zelf nooit gedaan, maar hij zei dat het schijnt dat je er in eens stomdronken van wordt, omdat de alohol dan direct naar je hersenen gaat. Ik heb even op erowid bij alcohol gekeken maar ik kan er niets over vinden :confused:
Is er iemand hier die dit eens geprobeert heeft of die er meer van weet? Alvast bedankt! :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite..
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
komt de politie bij een blaas test toch achter dan als je op die manier alcohol nuttigt :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
klopt idd.. mensen die aan een glug-wein stand werken worden zo soms ladderzat zonder ook maar iets te drinken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."