#1
Moet dan wel altijd opassen met wiet, dat kan dan behoorlijk hard inslaan. Maar een paar trekjes kan wel
.
.
.Altijd, zonder uitzonderingen.ViBiBoY[NLD] zei:Hebben jullie ook wel eens van die gedachten gehad die elkaar in razend tempo overlappen?
ExceptionalInsight zei:Altijd, zonder uitzonderingen.ViBiBoY[NLD] zei:Hebben jullie ook wel eens van die gedachten gehad die elkaar in razend tempo overlappen?

+1ExceptionalInsight zei:Altijd, zonder uitzonderingen.ViBiBoY[NLD] zei:Hebben jullie ook wel eens van die gedachten gehad die elkaar in razend tempo overlappen?
ViBiBoY[NLD] zei:Hey damens und herren,
mij was van het weekend iets heel raars overkomen.
Ik had wat alchol gedronken, en daarna een joint gerolt en opgerookt. Opeens waren alle kleuren heel vel en flikkerde het. Ik dacht dat ik helemaal gek zou worden. Toen ik weer keek(ja, khad me ogen dicht) was het gelukkig al een stuk beter. We zijn een stukje gaan fietsen, en op het strand gaan liggen. Hier raakte mijn gedachten helemaal over stuur.
Alles waar ik aan dacht, dacht ik dieper over na. Het werd zelfs zo erg, dat ik gewoon bang werd hiervan. Want bij alles wat ik dacht was de conclusie: 'Het klopt'! 'Het is perfect'! Toen moest ik denken over de schepping van de aarde en of de mensen 2000 jaar geleden ook zo zaten te spacen van alcohol en drugs. Allerlei gedachten overlapte elkaar in een hoog tempo. En alles bleek maar te kloppen.
Van dit avondtuur heb ik geleerd: 'De natuur is perfect'. Hoe ik erbij kom, ik weet het niet meer. Het was op een gegeven moment zelfs eng, maar ik ben blij dat ik dit heb meegemaakt. Ik ben nu een ervaring rijker.
Mijn vraag was: 'Hebben jullie ook wel eens van die gedachten gehad die elkaar in razend tempo overlapte'? Ik had het zelf met paddo's. Op sommige momenten voelde/dacht ik net alsof ik shrooms gegeten had. En dat van een 6packje bier en een dikke joint.



Gemini zei:Stronken zijn (zoals we het hier noemen) is vroeger lang niet altijd goed bij mij afgelopen.
Vrienden van mij zeiden van: 'Jaaa! Dat is echt vet, moet je een keer hebben meegemaakt!', als stom 14 jarig meisje als ik was geloofde ik dat blind en heb beiden toen flink genuttigd. De eerste keer heb ik de boel bij elkaar gekotst en was ik zo ziek als een hond.
Als ik stoned was en ik dronk daarbij ging het meestal wel goed, maar als ik had gedronken en ik ging dan blowen ging het zo goed als altijd fout. Dan kon ik ook mijn gedachten niet meer onder controle houden en dacht alleen maar van: 'Dit gaat zo fout, dit gaat zo echt fout! Tem, waarom doe je dit dan ook, je weet dat het fout gaat!'
Nu snap ik er sowieso de lol niet meer van het stoned zijn. Ik houd het wel lekker bij een biertje.![]()
Tegenwoordig hou ik het dan ook bij het een of het ander. Iemand eigenlijk een idee waarom de volgorde zo'n rol speelt?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."