#1
ik ben gestopt met blowen omdat als ik blow als ik gedronken heb heeeel erg ziek word...
en dat heb ik gehad... dus ben de laatste jaren zo slim om niet meer te blowen. andere drugs kan wel trouwens..
en dat heb ik gehad... dus ben de laatste jaren zo slim om niet meer te blowen. andere drugs kan wel trouwens..
