Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaha wat is alcohol toch een mooi spulleke.

Haha wat is alcohol toch een mooi spulleke.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, net een demonstratie gehad van het werk in een mooi leuk hotel.
En in de pauze gratis drinken en na het einde ook.
In de pauze natuurlijk al flink kappen en dan daarna ook nog.
Weer is leuk om te weten hoe leuk ook alcohol ook weer kan zijn, normaal is de standaard bij mij Ketamine, maar ben nu helemaal in me nopjes.
Moet er wel bij zeggen dat ik na die shit coke ben gaan halen om optimaal te kunnen genieten van de alcohol haha.
Spulleke :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb van alcohol meer schrik dan van pillen of speed :grin: :mrgreen:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol, mwah het kan leuk zijn. Alhoewel het op bedrijfsfeesten wel altijd leuk is ja :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van alcohol ga ik altijd rare dingen doen, zoals coke gebruiken, mezelf volvreten met de dikste troep zoals patat, frikandelen, shoarma, etc. mensen irriteren, dingen vergeten, dingen 2 keer achter elkaar vertellen en het geeft je echt de dikste kut hang-over's..

Een avondje alcohol zo op z'n tijd blijft leuk...! :beer: :rock:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol word bij mij idd ook altijd coke gebruiken.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een avondje alcohol op z'n tijd is zeker leuk. Ik vind het altijd leuk dat er van die open en onthullende gesprekken op gang komen na een paar drankjes. Zaak is wel om op het juiste moment te stoppen, de laatste tijd drink ik niet meer zo heel vaak als voorheen maar als ik dan drink is het steeds net iets te veel. Zo jammer.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind alcohol van tijd tot tijd ook wel leuk, niet te vaak en niet te veel houdt het leuker, vooral de staat van ruim aangeschoten maar níet dronken vind ik leuk.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is ook leuk. Het is gezellig, lekker(smaak&effect), haalt toch een grensje weg.
Ik houd van een glaasje. katers heb ik nog niet vaak. Maar die komen nog wel hoor ik altijd :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
drank heeft mij ook behoorlijk wat gezeik gebracht hoor, kwam omdat ik altijd wel even lekker een pilsje pakte en daar dus dingen voor op ging offeren
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man_in_the_Box zei:
Een avondje alcohol op z'n tijd is zeker leuk. Ik vind het altijd leuk dat er van die open en onthullende gesprekken op gang komen na een paar drankjes. Zaak is wel om op het juiste moment te stoppen, de laatste tijd drink ik niet meer zo heel vaak als voorheen maar als ik dan drink is het steeds net iets te veel. Zo jammer.
Klik om te vergroten...

Idem dito.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag weer goed wakker geworden topicstarter? Of een kater opgelopen?
Binnenkort hebben we met de instelling weer een bedrijfsfeest. Ojeeee ojeeeee dat gaat wel weer een gezellig avondje worden. Toch zijn het ook altijd heeeeel gevaarlijke avondjes, en dat gevaarlijke komt dan weer door de alcohol denk ik :wink: :P :rock:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lag om half 4 nog wakker, en de wekker liep om 5 uur af.
Maar het valt gelukkig mee.
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd flameon alcohol op bedrijfsfeestjes is zeer gevaarlijk :P
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb lang niet veel gedronken maar nu zit ik hier half dronken achter me pc wreed te zweven op de muziek, heerlijk :hearteyes: straks eindexamenfeest en weer eens lekker naar de kanker gaan :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi dat deze weer omhoog is gehaald!
Al dat gezeur hier op 't forum tegen alcohol, een tegengeluid is dan altijd welkom!

Alcohol in m'n bol.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik alcohol op heb vertel ik altijd dingen die ik nooit wil vertellen :openmouth: Gelukkig heb ik lieve vrienden die het niks uitmaakt als ik weer begin te bazelen. :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Als ik alcohol op heb vertel ik altijd dingen die ik nooit wil vertellen :openmouth: Gelukkig heb ik lieve vrienden die het niks uitmaakt als ik weer begin te bazelen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Komt me bekend voor, alleen echte beschamende dingen kan ik nog wel voor me houden zelfs met te veel benzo's+alcohol :P Maar de verhalen gaan dan als een trein uit m'n hoofd :tearsofjoy:
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het nare aan Alcohol is wel datje nooit van te voren weet hoe het gaat vallen..
Drink zelf ook wel alleen en dan is het heel wisselend.. soms is het juist dat het een down gevoel geeft.. soms een vrolijk gevoel.. soms in een soort van roes(is het leukste) en soms val je na 5/6 biertjes al in slaap :wink:
Maar over het algemeen: Alcohol is wel een blijvertje :wink:
G
GidoLid
01-01-2024, 00:00
#19
:beer:
c
cookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
punt 1: - na 3 heerlijke biertjes....

Punt 2: - Ga ik altijd weer naar punt 1 :grin:

en daarna krijg ik zin om wat te nemen
en om lekker veel te roken (terwijl ik zelden rook) :confused:
en om in de auto te stappen en lekker te gaan scheuren :smilingimp:
iedereen te bellen of te smssen :wave:
en idd ook om lekker vet te eten en me helemaal vol te proppen :kots:

.....daarom alleen op gelegenheden :beer: ..... Heuj ! zo ff lekker barbequen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."