#1
drank heeft mij ook behoorlijk wat gezeik gebracht hoor, kwam omdat ik altijd wel even lekker een pilsje pakte en daar dus dingen voor op ging offeren
Man_in_the_Box zei:Een avondje alcohol op z'n tijd is zeker leuk. Ik vind het altijd leuk dat er van die open en onthullende gesprekken op gang komen na een paar drankjes. Zaak is wel om op het juiste moment te stoppen, de laatste tijd drink ik niet meer zo heel vaak als voorheen maar als ik dan drink is het steeds net iets te veel. Zo jammer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."