Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke Drank

Sterke Drank

87 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch echt helemaal 100% jenever, want het is zó lekker.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben geen fan van sterke drank maar af en toe ben ik er niet vies van dan hou ik wel van een pa glaasjes vodka
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geef mij maar wat rum (Malibu) :beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik koos voor Jhonny walker Gold Label.... drink toch maar een glaasje op een weekend, soms niet, dus een iets duuredere whiskey kan wel ( niet altijd duur is beter, maar de smaak ervan is zo lekker zacht) en smaken verschillen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe mij maar een glas malibu cola, al ga ik tegenwoordig liever voor vodka puur zonder (mag ook met) ijs. :beer:
S
Stylish Kid In The RiotLid
01-01-2024, 00:00
#6
T liefste vodka en dan zo goedkoop mogelijk, koppijn de volgende dag! :grin:
btw zonder ijs en in longdrink glazen. Het is trouwens helemaal lekker met chocolademelk en chocolade ijs, ff door de blender, perfecte milkshake/mudshake
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb gekozen voor absinth :grin: de beste sterke drank dat er is
.
.+.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
rum argh
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whiskey cola of Whiskey met ijs is heerlijk :grin:
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geef mij maar bacardi cola, of bacardi razz met 7-up.
Bacardi black met cola ook lekker. I :hearteyes: Bacardi!!!
Maar wel gevaarlijk spul op den duur...
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#11
vodka
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn naam zegt genoeg. :hearteyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
'n cocktail :)
dat smaakt en daar kun je echt van genieten :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sharif's white russians! :hearteyes:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequila!
nog tequila!
olé! tequila!

raar dat dat zo weinig vermeld wordt. Vindt iedereen dat dan slecht?
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuifdoos zei:
tequila!
nog tequila!
olé! tequila!

raar dat dat zo weinig vermeld wordt. Vindt iedereen dat dan slecht?
Klik om te vergroten...


Nee hoor, zeer goed te drinken. Alleen als ik voor mezelf spreek, ik drink het niet zo vaak. Meestal vooral op zwoele zomeravonden, en die hebben we nou eenmaal niet zo veel in Nederland.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tequila.. ja vies is het niet!

Maar het kan niet op tegen ouzo! Dat blijft toch wel mijn all-time fave
Vodka een goede tweede natuurlijk.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tequila ( moet je wel goeie hebben,,heb eigenlijk geen iedee,,welke goed is en niet,,maar heb verschil zit er zeker in )
Whisky ( Johnnie walker Black Label :hearteyes: )
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
whiskey cola (geen whiskey zuiver meer,ik heb eens in de kliniek beland met 5 promille in mijn bloed :tearsofjoy: ...ik wist van niks meer van de dag voordien,ik ben bij vrienden van de trap gevallen...en ik bleef slapen op de trap :tearsofjoy: )
s
stevenLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja hoor whisky, super lekker alleen ik word er knettergek van. Keihard muziek draaien en gitaarspelen enzo. Ik probeer het zoveel mogelijk te beperken, gaat toch zeker 1.5 fles per week doorheen met de nodige biertjes. 'What the hell' denk ik dan maar!
En 's ochtends denk ik altijd 'what een domme L.U.L.' :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."