#1
Toch echt helemaal 100% jenever, want het is zó lekker.



Snuifdoos zei:tequila!
nog tequila!
olé! tequila!
raar dat dat zo weinig vermeld wordt. Vindt iedereen dat dan slecht?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."