Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke Drank

Sterke Drank

87 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vodka of Jamaicaanse Rum :hearteyes: gemixed vind ik het met fanta lekker en de vodka met redbull..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben een fan van pastis. Het ruikt zo onwijs lekker en mn ouders dronken het vroeger altijd op vakantie in frankrijk, met chippies enzo, de nostalgie :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Whisky is net chocola wat in je mond smelt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whisky!!!!! :)

:beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja okay, maar toch :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
Ik ben een fan van pastis. Het ruikt zo onwijs lekker en mn ouders dronken het vroeger altijd op vakantie in frankrijk, met chippies enzo, de nostalgie :)
Klik om te vergroten...

Doen mijn ouders ook.. is ook jammie inderdaad
maar mijn favoriet is Vodka zeker weten
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Contreau is ook vet ja. En jägermeister drinkt lekker weg. Maar als ik gtewoon een avond chill wil drinken kies ik voor absinth of vodka.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilla ben je vergeten, is echt zo leuk als je met vrienden drinkt en kvind et ook best lekkr. mmm

:wave:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga voor de groene fee.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
whiskey, vodka en gin, ik ben voor gin gegaan omdat ik dat de laatste keer dronk.
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#11
voor mij toch wel een goeie old smugler whiskey en absinth maar kon maar 1x klikken
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, beetje jammer.

Er hadden inderdaad nog dranken bij gemoeten, maar er is een limiet aan het aantal vragen... vandaar.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
goldstrike, malibu, safari, amaretto en nog meer zoet spul...
maar drink nu niet tot nauwelijks meer
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb toch maar voor Rum gekozen, ook al vind ik de meeste sterke dranken wel iets hebben, rum drink ik het meest. Wodka vind ik ook lekker maar dan puur, gemixt proef ik er echt te weinig van, voelen doe je het wel :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hou niet van losse sterke drank. In mix vorm kies ik dan voor wodka.

Maar ik ga liever voor mix drankjes :grin: zoals rode wodka reddbull maar dan geen 40% maar de helft ofoz.

ben geen drinker :P en sterke drank hoef ik niet.

maar lkkr cocktailtje op zet tijd is lkkr of lkkr mixie :grin: maar dan met zeg maar semi sterke drank :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik kan niet kiezen tussen jenever en vodka... :grin: mag ik dan 2 x stem uitbrengen??? :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Doodkapje zei:
ik kan niet kiezen tussen jenever en vodka... :grin: mag ik dan 2 x stem uitbrengen??? :wink:
Klik om te vergroten...

jij vast wel :P :wink: ga toch echt voor malibu dan :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb een paar maanden terug een erge kater gehad van een halve fles Jack Daniels, Heb toen besloten van al deze troep af te blijven. Alleen van de geur van sterke drank word ik nu al misselijk. Ik hou het liever gewoon bij bier. :openmouth:
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#19
***
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vodka all the way. Verder vind ik een goede whisky of jenever/kruidenbitter ook lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."