Niet zo'n fan van sterke drank maar een glas degelijke whisky sla ik niet af
#2
Heb rum gestemt, maar dan wel carribische donkere
#3
Whisky, maar altijd maar een paar. Whisky is niet om bezopen van te worden. Is ook te duur. De sos onder de alcohol!
#4
Ik lust hier eigenlijk helemaal niks van.
#5
pastis qua smaak
vodka qua wegzuipen
#6
ligt maar net waar ik zin in heb. als ik het puur moet drinken zowieso n lekkere whiskey maar als ik uit ga is het maar net waar ik zin in heb. wodka jus dan een bacootje enz enz
#7
Tequila en natuurlijk Jack daniels
#8
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.