Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen die niet weten we die drug is , het is een zeer harddrug met erge gevolgen. Mijn vriend had de drug zeer goedkoop gekocht . Ik had hem nog verteld dat er zeer erge gevolgen zijn . Maar hij geloofde me niet. Nu zijn we 5dage later , en het is zelfs zo erg dat zijn arm stillaan begint weg te vreten . De dokters zeggen dat er niks tegen te doen is. Ik vind dit echt jammer , zijn er mensen die ervaring hebben, het al genomen hebben ?"
"Hij nam het een keer , hij heeft het ingespoten , ik heb net vernomen , dat hij 6/10 kans heeft op sterven . Ik snap ook niet waarom deze drugs bestaat , want hij heeft geen goed gevoel gehad , niet getript , alleen maar erge (dodelijke) schade."
"Ik vind een gewone lekker frisse pint nog altijd het lekkerst . Maar een glaasje wodka of baileys , pissang , sangria , gaat er ook wel altijd nog in."