#1
Re: Het Whiskey draadje
![:(]()
En niet eens even langs de AH komen..Chris Pontius zei:Heb ook maar een fles Glenlivet gekocht om mijn collectie uit te breiden.
Ik begin netjes met de 12 jaar =].

