Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
121 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Heb ook maar een fles Glenlivet gekocht om mijn collectie uit te breiden.
Ik begin netjes met de 12 jaar =].
Klik om te vergroten...
En niet eens even langs de AH komen.. :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het Whiskey draadje

Andrew zei:
Chris Pontius zei:
Heb ook maar een fles Glenlivet gekocht om mijn collectie uit te breiden.
Ik begin netjes met de 12 jaar =].
Klik om te vergroten...
En niet eens even langs de AH komen.. :(
Klik om te vergroten...

Ik ging niet in het centrum, Waterland is dichterbij. :)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het Whiskey draadje

Springbank is mijn absolute favoriet!
Ik houd van de Campbeltown whisky's (Hazelburn, Glen Scotia etc.)

Verder is de Glenmorangie Nectar d'or aan te raden. Lekkere after diner whisky.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het Whiskey draadje

Deranged zei:
Red label.
Klik om te vergroten...
]Jan de Wandelaar is een typische horeca whisky. Zeker het red label! Om te beginnen zou ik een Glenmorangie nemen.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Het Whiskey draadje

KoxBox zei:
Dreuge zei:
Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld?
Klik om te vergroten...
Johhny Walker.
Klik om te vergroten...

Glennlivet 12yo
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Het Whiskey draadje

Ik lust af en toe wel eens een Jack Daniëls of de Johnny Walker black label valt ook wel mee.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Het Whiskey draadje

Ik krijg van dit topic zin in whiskey. Misschien binnenkort toch weer eens kopen.
Het punt is dat ik whiskey TE lekker vind en dus de rem te laat kan vinden meestal haha
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Het Whiskey draadje

Flameon zei:
Ik krijg van dit topic zin in whiskey. Misschien binnenkort toch weer eens kopen.
Het punt is dat ik whiskey TE lekker vind en dus de rem te laat kan vinden meestal haha
Klik om te vergroten...

precies waardoor ik makkelijk n halve fles drink van een dure fles
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Het Whiskey draadje

Vanavond een Coal Ila in Den Bosch mogen proeven. Zeer goed!
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Het Whiskey draadje

Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht. :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze klinkt lekker. :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Het Whiskey draadje

TheIronMaiden. zei:
Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht. :rock:
Klik om te vergroten...

Ik kom net met een Glen Moray thuis; ook weer nieuw voor mij.
Vanavond ga ik hem maar eens keuren. :)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
TheIronMaiden. zei:
Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht. :rock:
Klik om te vergroten...

Ik kom net met een Glen Moray thuis; ook weer nieuw voor mij.
Vanavond ga ik hem maar eens keuren. :)
Klik om te vergroten...

Heb ik nog niet gehad. Het is een Speyside whisky dus wat zoeter.
Laat even weten hoe hij gesmaakt heeft.

Volgende aankoop wordt een Springbank 2001 Batch 2. :rolleyes:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Het Whiskey draadje

Dalwhinnie is een zeer goede all rounder. Brand lekker en heeft een lange afdronk. Ik ken mensen die er echt bij zweren. Veel plezier met dit flesje (zal ook wel zo leeg zijn)

2 weken geleden voor het eerst een Laphroaig gehad. Heavy spul, medicinale smaak. Helemaal anders dan een Highland zoals die hierboven staat maar toch ook lekker.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Het Whiskey draadje

Ik kan me weinig van die fles herinneren eerlijk gezegd. :tearsofjoy:

Vandaag deze gekocht :

r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Het Whiskey draadje





Vanmiddag gehaald :grin:

Zit nu aan de 2de en hij bevalt wel :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het Whiskey draadje

chivas blijft toch ook heerlijk


M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Het Whiskey draadje

Ik vind de whisky's van Bowmore wel erg lekker hoor! :hearteyes:

http://www.bowmore.co.uk/ Ze hebben ook wel een gave site, check maar eens :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Het Whiskey draadje

Net deze gehaald:



:)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Het Whiskey draadje

Heb je misschien foto's of namen? Dan kan ik misschien al een keuze maken. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."