#1
Gewoon beginnen met drinken!
Niet te overmoedig worden...
Rustaaagh aan!
Niet te overmoedig worden...
Rustaaagh aan!
Hallo, ik en een maat (allebei redelijk beginner als het komt op alcohol) willen binnenkort samen redelijk dronken worden (dit is ook echt het doel dus kom aub niet met dingen van “je moet niet drinken om dronken te worden”)
En ik vroeg me af of 70cl smirnoff vodka 37,5% genoeg zal zijn om voor ons om redelijk tot goed dronken te worden zonder veel te mixen ofzo. Dankjewel![]()
Kun je me misschien een paar voorbeelden van nieuwe inzichten bij alcohol geven? Ik kan me er namelijk geen enkel bij voorstellen.
Ik was gewoon benieuwd omdat ik me er echt niets bij kan voorstellen en er ook nog nooit over gehoord had.Met alle respect, maar ik voel ook niet echt reden om dat te delen.
Ik word er ook meer open van. Meer open om mijn slechte kant ongegeneerd te tonen aan mensen.Wat is precies de definitie van 'geestvernauwend' dan? Ik kan binnen een bepaalde dosering alcohol soms juist vrijer denken en opener praten (etc) en zou dat niet per se geestvernauwend noemen. Het kan juist nieuwe inzichten en mooie gesprekken geven. Met te veel alcohol inderdaad niet, maargoed, dat geldt voor alle drugs haha.
De soort waarheid die je beter voor jezelf kunt houden.Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid!
En dronken kinderen? The best of two worlds...Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid!
Ja, omdat ze niet meer helder kunnen nadenken floept er van alles uit, met inzichten heeft dat niets van doen lijkt me.Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid!
Met alle respect, maar ik voel ook niet echt reden om dat te delen.
Ik word er ook meer open van. Meer open om mijn slechte kant ongegeneerd te tonen aan mensen.Met heel weinig alcohol niet, maar ik zie dat al gauw subtiel sterker worden bij iets meer drinken.
Nee als echt geestverruimend heb ik alcohol nog niet ervaren helaas. Ik denk ook dat als het gebeurd, het meer ondanks de alcohol is. Jij komt ook wel op me over als een heel positief persoon.Dat heeft er vast ook mee te maken.
Shotje wodka klaar zetten, schijfje citroen bijten, likje zout en shotje achterover tikken.
Lekker man!Dat hele "zout en citroen ritueel" heb ik nooit begrepen. Je wordt er niet meer dronken van en het is gewoon ranzig. Wie heeft dat ooit verzonnen man?
Shotje wodka klaar zetten, schijfje citroen bijten, likje zout en shotje achterover tikken. Paar keer herhalen en je loopt achteruit op je wenkbrauwen de kroeg u
Het kan ook met wodka. Was heel normaal hier.Jij verward vodka met tequila...
Het kan ook met wodka. Was heel normaal hier.
Tja, gebruikelijk misschien maar dat betekend niet dat het niet anders kan.Ik weet niet waar jij leeft, maar dit is niet gebruikelijk. Tequila it is.
Tja, gebruikelijk misschien maar dat betekend niet dat het niet anders kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."