Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel vodka om dronken te worden?

Hoeveel vodka om dronken te worden?

66 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of...aangeschoten?
M
MalinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke Poolse wodka’s heb je gedronken?
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ik lees het al.
Er is drank genoeg aanwezig.
Ik ben wel benieuwd of jullie op het juiste moment nog kunnen stoppen ...
Als drinkers met weinig ervaring zogezegd, dus: met weinig tolerantie, hebben jullie dus genoeg in huis.
Vergeet óók de paracetamol niet, voor de ochtend erna!
De vergelijking van sterke drank en licht alcoholische drank, zoals 1 glaasje snevel staat tot 1 glas rode wijn, dat kan dan wel volgens allerlei wetenschappers met elkaar overeen komen, ik geloof er niks van.
Want die snevel of wodka of rum of wat dan ook, heeft een veel grotere kwaadaardige werking, dan dat glas rode wijn.
Sterke drank geeft een sterkere kater.
Maar goed
Hoe is de avond verder verlopen, en...de dag erna?
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit een kater gehad van vodka. Heb ook wel vaak grote hoeveelheden gedronken. Volgende ochtend voel ik me topfit!
Bij bier en champagne merk ik het de volgende ochtend wel..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hierover zeg ik:
Het is maar goed, dat ik na een teveel tot mij nemen van welke soort drank met alcohol dan ook,
Een kater heb gehad van heb ik jou daar.jazeker, hij had me. Kutalcohol.
Doodziek tot een uurtje of 4 in de middag..
Alleen al dat niet meer ziek worden!
Beslist de moeite waard, alleen al!
Waardeloos, dat gezuip.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diezelfde fles , laatst leuk spelletje zelfgemaakt battle shots( gewoon zeeslag namaken met shots en slokken bier) mijn maat dacht wel 6 shotjes aan te kunnen.. einde van t spel waren we goed dronken hoor! Zelfs terwijl we goed gegeten hadden. 🙃
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nou werkelijk eens een statement wil maken , waarbij alcohol en het nou juist niet sterzat worden, wel, dan zou je een poging kunnen doen om te proberen om te slagen voor " de Orde van de generaal Pfaff '".
Als je hiervoor slaagt, nou, dan heb je echt wel iets in je mars!
Ik weet niet of het nog ergens gedaan wordt, in mijn tijd zat ik nog in mijn dienstplicht tijd, maar wie dit bedacht heeft : chapeaux!

Waar bestaat deze uitdaging dan uit?
Dat is een bepaalde volgorde van handelingen, waarbij je begint met een vol glas bier.
Het refrein is: ik drink op de gezondheid van de generaal Pfaff, voor de eerste maal.
Je neemt een slokje, en tikt met twee vingers op elkaar gestrekt op de toog of tafel, eerst links, dan rechts.
Maak je een fout in deze volgorde, dan betekent dat onvoorbiddelijk het in één teug ledigen van het glas bier, en moet je helemaal van voren af aan opnieuw beginnen.. lukt deze eerste ronde wel, dan wordt de volgorde veranderd in het ritueel 2 x uit te moeten vieren.
Je voelt hem al aan, want je maakt gegarandeerd enkele fouten, en je moet opnieuw beginnen.
En juist dat wordt heel erg moeilijk, je krijgt steeds meer bier binnen.
In totaliteit zijn er 3 rondes.
Slaag je, ( dit heb ik slechts één keer mogen zien), dan krijg je een oorkonde, waarin dit allemaal netjes is vastgelegd.
Maar meestal gaat het diegene die het probeert, niet lukken.
N.B.
Er is altijd iemand aanwezig, die ervoor zorgt dat je niet helemaal total loss plus gestrekt moet worden afgevoerd.
alhoewel. ....

Man o man
Wat hebben we hiermee een lol gehad in Duitsland tijdens een oefening bij ongeveer 24 graden onder nul. ...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net dit hele topic gelezen ondanks dat het al oud is, lol, ik hoop dat TS nog dronken geworden is, en ‘op z’n wenkbrauwen achteruit naar huis is gegaan’ (@De Dunne). :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."