#1
Jullie lezen mijn posts blijkbaar maar half.
Ik heb NIET deze hoeveelheid aan drugs gebruikt!!!!!!
Ik heb NIET deze hoeveelheid aan drugs gebruikt!!!!!!
Sorry, ik ga je niet helpen.
Want als je met drugs op aan het verkeer hebt deelgenomen mag je daar wat mij betreft wel voor gestraft worden anders leer je het nooit.
Graag gedaan.
edit;
even voor je uitgerekend, je stapt dus achter het stuur met minstens 250mg XTC en 1,5gram speed in je bloed. Ik ben blij dat je gepakt bent, van de zotte dit! 1,5 gram is overigens gelijk aan 150 pilletjes van 10mg. En dat is dan als alles meteen wordt opgenomen, met vertraagde afgifte maak er dan maar 300 pilen van. Zeg maar dag tegen je rijbewijs en ik zou ook alvast maar rekening houden met een boete van een paar duizend euro als ik jou was.
En dat maakt uit?O ja die capsules zijn amfetamine hè en geen mdma natuurlijk
Maar wel veel te veel en toch gaan rijden!Jullie lezen mijn posts blijkbaar maar half.
Ik heb NIET deze hoeveelheid aan drugs gebruikt!!!!!!
Bedankt voor deze informatie. In dit geval zal ik namelijk vragen om een hertest met het buisje dat daar voor afgenomen is.
Ik heb namelijk absoluut niet zoveel drugs gebruikt!!
Ik had de dag ervoor 1 heel klein cristalletje m genomen en deze dag 1 capsule maat 0 sochtends en 1 savonds.
Overigens valt het hoger uit OMDAT ik met regelmaat gebruik en betekend dat het aantal mg dat dan aangerekend zou kunnen worden als gebruikt op moment van aanhouding lager is en niet hoger.
Maar fijn dat er mensen hier zijn die niet zo snel bevooroordeeld zijn zoals de politie![]()
Lol. Ik heb 3 pillen van 180MG op een avond/nacht genomen op een feest.Trouwens je hebt niet veel verstand van drugsgebruik als je denkt dat het niet uitmaakt ofdat het 280mg amfetamine is of mdma.
Neem het maar eens. Mafkezen.
Nu graag een reactie van iemand die wel weet waar hij over praat want ik heb geen zin mijn tijd te verspillen aan kleuters
Waar het iedereen hier om gaat is dat je met drugs op hebt gereden, en ja daar zitten gevolgen aan accepteer die dan ook.Trouwens je hebt niet veel verstand van drugsgebruik als je denkt dat het niet uitmaakt ofdat het 280mg amfetamine is of mdma.
Neem het maar eens. Mafkezen.
Nu graag een reactie van iemand die wel weet waar hij over praat want ik heb geen zin mijn tijd te verspillen aan kleuters
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."