Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jullie lezen mijn posts blijkbaar maar half. Ik heb NIET deze hoeveelheid aan drugs gebruikt!!!!!!"
"Hallo Ik heb een moeilijke kwestie en wil wat specifieke antwoorden. Ik heb in juni een speekseltest gehad en daarbij positief bevonden. Nu uitslag bloedtest gehad en rijbewijs word door cbr ingevorderd plus ik ga lichamelijke en psychische onderzoeken krijgen. Uitslag was 48mg mdma per liter bloed en 280mg amfetamine per liter. Toegestaan is 50mg. Nu had ik aan de politie verklaard ritalin te gebruiken maar in werkelijkheid neem ik iedere dag een bommetje pep. In de tussentijd heb ik me toch maar eens op adhd laten testen bij ggz en tadaa wat ik al dacht werd bevestigd ik heb add. Ik heb nu als medicatie 2 x daags 1 tablet methylfenidaat 10mg. Dit doet trouwens niks en vroeg mijn dokter om dex maar volgens hem kan hij dat niet voorschrijven. Vraag 1: mag de dokter geen dex maar alleen methyl voorschrijven wil hij dit niet? Vraag 2: is er in de bloedtest te zien om welke amfetamine het gaat? Vraag 3: is er wettelijk een verschil over het toestaan van rijden onder dex en methyl? Vraag 4: 280mg amfetamine per liter komt overeen met hoeveel pilletjes methyl? En dex? In acht genomen dat er dagelijkse afgifte is. O ja en dan nog iets, hoe is het mogelijk dat bij de test mdma in dezelfde groep valt als metamfetAmine? Dankjewel"
"Bedankt voor deze informatie. In dit geval zal ik namelijk vragen om een hertest met het buisje dat daar voor afgenomen is. Ik heb namelijk absoluut niet zoveel drugs gebruikt!! Ik had de dag ervoor 1 heel klein cristalletje m genomen en deze dag 1 capsule maat 0 sochtends en 1 savonds. Overigens valt het hoger uit OMDAT ik met regelmaat gebruik en betekend dat het aantal mg dat dan aangerekend zou kunnen worden als gebruikt op moment van aanhouding lager is en niet hoger. Maar fijn dat er mensen hier zijn die niet zo snel bevooroordeeld zijn zoals de politie"
"Plus maakt het rijden onder invloed van amfetamine mij juist meer allert ivm met add ipv dat ik een groter gevaar in het verkeer zou zijn."
"acht.zes zei: Sorry, ik ga je niet helpen. Want als je met drugs op aan het verkeer hebt deelgenomen mag je daar wat mij betreft wel voor gestraft worden anders leer je het nooit. Graag gedaan. edit; even voor je uitgerekend, je stapt dus achter het stuur met minstens 250mg XTC en 1,5gram speed in je bloed. Ik ben blij dat je gepakt bent, van de zotte dit! 1,5 gram is overigens gelijk aan 150 pilletjes van 10mg. En dat is dan als alles meteen wordt opgenomen, met vertraagde afgifte maak er dan maar 300 pilen van. Zeg maar dag tegen je rijbewijs en ik zou ook alvast maar rekening houden met een boete van een paar duizend euro als ik jou was. Klik om te vergroten... Zie reactie hierboven aan jou gericht. Plus hoe kom je aan je berekening?"
"O ja die capsules zijn amfetamine hè en geen mdma natuurlijk"
"Ana zei: Bedankt voor deze informatie. In dit geval zal ik namelijk vragen om een hertest met het buisje dat daar voor afgenomen is. Ik heb namelijk absoluut niet zoveel drugs gebruikt!! Ik had de dag ervoor 1 heel klein cristalletje m genomen en deze dag 1 capsule maat 0 sochtends en 1 savonds. Overigens valt het hoger uit OMDAT ik met regelmaat gebruik en betekend dat het aantal mg dat dan aangerekend zou kunnen worden als gebruikt op moment van aanhouding lager is en niet hoger. Maar fijn dat er mensen hier zijn die niet zo snel bevooroordeeld zijn zoals de politie Klik om te vergroten..."
"Trouwens je hebt niet veel verstand van drugsgebruik als je denkt dat het niet uitmaakt ofdat het 280mg amfetamine is of mdma. Neem het maar eens. Mafkezen. Nu graag een reactie van iemand die wel weet waar hij over praat want ik heb geen zin mijn tijd te verspillen aan kleuters"