Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijden onder drugs

Rijden onder drugs

103 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
GoldenGrow zei:
heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Klik om te vergroten...
Shame on you. Denk eens om je medemens.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
GoldenGrow zei:
heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Klik om te vergroten...

Één vraag heb ik.
Waarom??
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Één vraag heb ik.
Waarom??
Klik om te vergroten...
Denken dat middelen geen invloed hebben op mijn rijvaardigheid. En ik merk ook dat na de eerste keer dat ik onder invloed ging rijden dat de ik de keren daarna makkelijker de keuze maakte om toch te gaan rijden want; ''de vorige keer ging het toch ook goed'.

Ganggang💯 zei:
Shame on you. Denk eens om je medemens.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs. en geloof mij het gebeurd VEEL vaker dan je denkt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
GoldenGrow zei:
Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk
Klik om te vergroten...
Dat klinkt niet alleen achterlijk, het is achterlijk.
GoldenGrow zei:
maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs.
Klik om te vergroten...
Dat is nou juist het probleem van onder invloed rijden.

GoldenGrow zei:
geloof mij het gebeurd VEEL vaker dan je denkt.
Klik om te vergroten...
Tja, helaas wel. Dat geldt voor zoveel zaken maar dat praat niks goed. Ik zou maar eens bij jezelf ten rade gaan, wat nou als je een kind dood rijdt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs.
Klik om te vergroten...

Dat is ook achterlijk dat te denken. Zeker als je eigenlijk zelf best weet dat het bullshit is.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#6
GoldenGrow zei:
heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Klik om te vergroten...
Rijden onder invloed van keta :fearful: ik vind lopen met ket al moeilijk. Laat staan rijden..
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Babbanem zei:
Ja in Duitland gepakt voor onder invloed van THC.

En ze vonden ook coke in me pis van afgelopen weekend,gelijk honden erbij auto ondersteboven.
Klik om te vergroten...
Ook wel eens gehoord van vrienden die naar Timewarp in Mannheim waren gegaan. Bewust geen drugs mee maar toch aangehouden en test moeten doen. Positief op THC van 4 dagen daarvoor. Rijverbod en boete.. :tonguewink:
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
GoldenGrow zei:
heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet zo van het labelen van mensen, maar je forumstatus zegt "bewuste gebruiker", daar mag van mij wat anders staan als je met dope op gaat rijden.. :sweatsmile:
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
lise zei:
Rijden onder invloed van keta :fearful: ik vind lopen met ket al moeilijk. Laat staan rijden..
Klik om te vergroten...
Ik heb het natuurlijk niet over prime time keta-trip dat ik de auto in stap maar over de uren na de piek. Niet dat dit iets goedpraat maargoed.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harmless zei:
Ik ben niet zo van het labelen van mensen, maar je forumstatus zegt "bewuste gebruiker", daar mag van mij wat anders staan als je met dope op gaat rijden.. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Als dit een forum was voor auto rijden dan was ik een zeer onbewuste bestuurder idd. mbt drugs ben ik toch echt een bewuste gebruiker.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
GoldenGrow zei:
Als dit een forum was voor auto rijden dan was ik een zeer onbewuste bestuurder idd. mbt drugs ben ik toch echt een bewuste gebruiker.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt zo dom afgaande op je vorige comments.
H
High EffectLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, niet toegeven. Dan ben je echt de lul. Het beste dat je kunt doen is schone urine van iemand anders inleveren (eigen risico). Wel iemand die dus helemaal niks gebruikt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
High Effect zei:
Nee, niet toegeven. Dan ben je echt de lul. Het beste dat je kunt doen is schone urine van iemand anders inleveren (eigen risico). Wel iemand die dus helemaal niks gebruikt.
Klik om te vergroten...
Dit is vrij slecht advies. Als ze hier achter komen ben je zwaar de lul.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit kan idd een probleem gaan worden.
THC blijft zooooo ontzettend lang traceerbaar, al helemaal als je gedurende meerdere dagen geblowd hebt...
Drink veel water!
Zodat je vaak moet plassen, je spoelt hierdoor de THC weg.. !
Het scheelt altijd iets, op deze manier.
Ieder beetje minder, is...winst!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Dit kan idd een probleem gaan worden.
THC blijft zooooo ontzettend lang traceerbaar, al helemaal als je gedurende meerdere dagen geblowd hebt...
Drink veel water!
Zodat je vaak moet plassen, je spoelt hierdoor de THC weg.. !
Het scheelt altijd iets, op deze manier.
Ieder beetje minder, is...winst!
Klik om te vergroten...
Voor zover ik altijd geleerd heb is dat een fabel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou dat een fabel zijn?
Mijn idee daarover is, dat verdunde urine minder metabolieten zal bevatten, dan meer geconcentreerde.
Ik heb.het helaas niet zelf kunnen uitproberen.
Maar, zoals ik al eerder zei. Het lijkt me zeer wel mogelijk.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Zou dat een fabel zijn?
Mijn idee daarover is, dat verdunde urine minder metabolieten zal bevatten, dan meer geconcentreerde.
Ik heb.het helaas niet zelf kunnen uitproberen.
Maar, zoals ik al eerder zei. Het lijkt me zeer wel mogelijk.
Klik om te vergroten...
Dit klopt wel degelijk.
Heb 1 maal in het ziekenhuis gelegen voor de ontwenning van oxycodone en lormetazepam en daar zeggen ze, hoe meer water je drinkt hoe sneller het uit je systeem gaat.
Al de rotzooi gaat weg door te plassen en daardoor ga je minder lang ontwennen.
@De Dunne ik weet niet of dit telt voor thc maar het zou me wel logisch lijken.
Alleen weet ik wel niet dat ze het minder rap zullen vinden of niet.

@Jmths zal hier waarschijnlijk meer over weten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
transformated zei:
Dit klopt wel degelijk.
Heb 1 maal in het ziekenhuis gelegen voor de ontwenning van oxycodone en lormetazepam en daar zeggen ze, hoe meer water je drinkt hoe sneller het uit je systeem gaat.
Al de rotzooi gaat weg door te plassen en daardoor ga je minder lang ontwennen.
@De Dunne ik weet niet of dit telt voor thc maar het zou me wel logisch lijken.
Alleen weet ik wel niet dat ze het minder rap zullen vinden of niet.

@Jmths zal hier waarschijnlijk meer over weten.
Klik om te vergroten...
Thc stapelt in je vetweefsel. Daarom blijft het zolang aantoonbaar.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
transformated zei:
@Jmths zal hier waarschijnlijk meer over weten.
Klik om te vergroten...
Van wat ik begreep is cannabisgebruik al snel tot een half jaar na gebruik terug te halen omdat het in je lichaamsvet gaat zitten.

In het geval van THC / cannabis gaat water drinken niet veel verschil maken gok ik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar dan dit.
Je ochtend urine is veeel geconcentreerder, dan in een uurtje of twee later. Volkomen logisch, nietwaar.
Uitscheiding elke dag, uit he lichaamsvet, zal min of meer gelijk zijn.
Daaraan kan je maar weinig aan veranderen.
Volkomen juist.
Maar Ik kan wél iets veranderen aan de hoeveelheid water, ofwel de hoeveelheid water, waarin de min of meer gelijke uitscheiding, hetzelfde is.
Als ik mezelf vol met water laat lopen, dan kan het niet anders zijn, dat de gelijk blijvende afgifte van THC in grotere hoeveelheden water, zal verdunnen.
Tenminste zo denk ik hierover.
Wie er meer van weet, graag reageren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."