#1
Shame on you. Denk eens om je medemens.heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Shame on you. Denk eens om je medemens.heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Denken dat middelen geen invloed hebben op mijn rijvaardigheid. En ik merk ook dat na de eerste keer dat ik onder invloed ging rijden dat de ik de keren daarna makkelijker de keuze maakte om toch te gaan rijden want; ''de vorige keer ging het toch ook goed'.Één vraag heb ik.
Waarom??
Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs. en geloof mij het gebeurd VEEL vaker dan je denkt.Shame on you. Denk eens om je medemens.
Dat klinkt niet alleen achterlijk, het is achterlijk.Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk
Dat is nou juist het probleem van onder invloed rijden.maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs.
Tja, helaas wel. Dat geldt voor zoveel zaken maar dat praat niks goed. Ik zou maar eens bij jezelf ten rade gaan, wat nou als je een kind dood rijdt?geloof mij het gebeurd VEEL vaker dan je denkt.
Dit klinkt waarschijnlijk achterlijk maar ik heb zelfs het gevoel dat ik beter rij onder invloed van drugs.
Rijden onder invloed van ketaheel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Ook wel eens gehoord van vrienden die naar Timewarp in Mannheim waren gegaan. Bewust geen drugs mee maar toch aangehouden en test moeten doen. Positief op THC van 4 dagen daarvoor. Rijverbod en boete..Ja in Duitland gepakt voor onder invloed van THC.
En ze vonden ook coke in me pis van afgelopen weekend,gelijk honden erbij auto ondersteboven.
Ik ben niet zo van het labelen van mensen, maar je forumstatus zegt "bewuste gebruiker", daar mag van mij wat anders staan als je met dope op gaat rijden..heel eerlijk gezegd rij ik regelmatig op wiet, keta en zelfs benzo's.. tot nu toe gaat het altijd goed maarja het blijft extreem onverantwoordelijk.
Ik heb het natuurlijk niet over prime time keta-trip dat ik de auto in stap maar over de uren na de piek. Niet dat dit iets goedpraat maargoed.Rijden onder invloed van ketaik vind lopen met ket al moeilijk. Laat staan rijden..
Als dit een forum was voor auto rijden dan was ik een zeer onbewuste bestuurder idd. mbt drugs ben ik toch echt een bewuste gebruiker.Ik ben niet zo van het labelen van mensen, maar je forumstatus zegt "bewuste gebruiker", daar mag van mij wat anders staan als je met dope op gaat rijden..![]()
Dit klinkt zo dom afgaande op je vorige comments.Als dit een forum was voor auto rijden dan was ik een zeer onbewuste bestuurder idd. mbt drugs ben ik toch echt een bewuste gebruiker.
Dit is vrij slecht advies. Als ze hier achter komen ben je zwaar de lul.Nee, niet toegeven. Dan ben je echt de lul. Het beste dat je kunt doen is schone urine van iemand anders inleveren (eigen risico). Wel iemand die dus helemaal niks gebruikt.
Voor zover ik altijd geleerd heb is dat een fabel.Dit kan idd een probleem gaan worden.
THC blijft zooooo ontzettend lang traceerbaar, al helemaal als je gedurende meerdere dagen geblowd hebt...
Drink veel water!
Zodat je vaak moet plassen, je spoelt hierdoor de THC weg.. !
Het scheelt altijd iets, op deze manier.
Ieder beetje minder, is...winst!
Dit klopt wel degelijk.Zou dat een fabel zijn?
Mijn idee daarover is, dat verdunde urine minder metabolieten zal bevatten, dan meer geconcentreerde.
Ik heb.het helaas niet zelf kunnen uitproberen.
Maar, zoals ik al eerder zei. Het lijkt me zeer wel mogelijk.
Thc stapelt in je vetweefsel. Daarom blijft het zolang aantoonbaar.Dit klopt wel degelijk.
Heb 1 maal in het ziekenhuis gelegen voor de ontwenning van oxycodone en lormetazepam en daar zeggen ze, hoe meer water je drinkt hoe sneller het uit je systeem gaat.
Al de rotzooi gaat weg door te plassen en daardoor ga je minder lang ontwennen.
@De Dunne ik weet niet of dit telt voor thc maar het zou me wel logisch lijken.
Alleen weet ik wel niet dat ze het minder rap zullen vinden of niet.
@Jmths zal hier waarschijnlijk meer over weten.
Van wat ik begreep is cannabisgebruik al snel tot een half jaar na gebruik terug te halen omdat het in je lichaamsvet gaat zitten.@Jmths zal hier waarschijnlijk meer over weten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."