Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste leden, ik heb over 4/5 weken een drugstest bij een arts van het CBR omdat ik positief heb getest op thc bij een verkeerscontrole ( hele dure les geweest ca 2000 euro) nou was ik een maand gestopt, en heb daarna 2 weken dagelijks geblowt. 2 jointjes per dag ongeveer. Ik ga nu sowieso niet meer blowen want ik wil graag mijn rijbewijs terug en behouden. nou lees ik veel verschillende dingen over de aantoonbaarheid van thc en de afbraakstoffen in je urine. Is het na 4/5 weken nog aantoonbaar of niet? Ik heb geen overgewicht of lever/nier aandoeningen dat ik weet alleen een trage schildklier maar daar heb ik gewoon medicijnen voor dus die werkt naar behoren. weet niet meer zogoed wat ik moet geloven en of ik gewoon kan zeggen dat ik ben gestopt of dat ik toch zou moeten toegeven dat ik nog heb geblowt wat waarschijnlijk dan betekend dat ik mn rijbewijs niet meer terugkrijg voorlopig."
"Ganggang💯 zei: De bedoeling is ook dat je niet blowt, dus misschien kan je je daar beter aan houden in het vervolg als je moet rijden. Verder kan je jezelf ook thuis testen van tevoren. Google maar eens op zelf test cannabis. Klik om te vergroten... Dat snap ik.. ik ging ook niet bewust onder invloed rijden, ik dacht dat het na 5 uur wel uitgewerkt zou zijn maar dat is dus niet zo, zelf tests zijn puur op thc zelf.. niet op afbraakstoffen"
"Ik heb ook het cbr drugsonderzoek opgelegd gekregen (voor thc), deze was al 3 keer afgezegd door het corona gebeuren en ik was al vanaf november gestopt. Nu werd het bedrijf waar ik werk ivm corona maatregelen 2 weken gesloten en heb ik het hoe stom het ook is weer geblowt voor 2 weken. Nou kreeg ik natuurlijk de brief dat ik mag komen en moet voor 15 mei urine hebben ingeleverd.. 17 april voor het laatst geblowt.. ik neem aan dat ze het dus gaan vinden want 2 weken 2 joints per dag gerookt, en heb dus 4 weken tussen de laatste trek en het urine afgeven. ik weet dat het niet slim is geweest en heb puur alleen geblowt omdat ik toch alleen maar thuis zat en nergens heen hoefde. ook al zat de test eraan te komen en is het dus extra dom geweest.. enige lichtpuntje is dat de tuin eindelijk af is nou vraag ik me af of het slim is om dat toe te geven bij de keurend psychiater..? Zeggen dat ik gestopt was zal dan ook wel niet geloofwaardig zijn in zijn cbr ogen.."
"Ganggang💯 zei: Dit soort vragen kan je beter aan een advocaat stellen denk ik. Klik om te vergroten... ga idd even proberen een betaalbare advocaat raadplegen.. dacht misschien zijn er mensen met soortgelijke ervaringen"
"Heeft/meet het lab in samenwerking met cbr ook een cut off waarde m.b.t thc, of is 0,00001 alsnog gewoon gezakt? Om het zo maar even te noemen"
"jives zei: niet trots op, vorig jaar aangehouden bij een bezoekje aan de coffeeshop. onder het mom van 'rode wazige ogen" verplicht een speekseltest, en vervolgens bloed moeten laten afnemen op het politie bureau. ik had niet geblowd, ik had zelfs die hele maand niet geblowd. die 'rode ogen' was een mooi excuus om me te laten testen want ik kwam van de coffeeshop dus grote kans dat ik een gebruiker was. het was woensdag.. helaas voor mij nog resten mdma, en speed van het weekend in het bloed zitten. (valt wel onder hetzelfde stofje) maar wel als nog mijn rijbewijs moeten inleveren na 4 maanden kreeg ik toch nog een brief! cbr als gevolg. ik raad iedereen aan de brochure aan te vragen ( 65 euro als ik het goed heb) maar zeker de moeite waard, onderzoek naar uw rijgeschiktheid en onderzoek naar uw drugsgebruik. zoek op Google en je komt hier van zelf. ik heb binnen een half jaar mijn rijbewijs terug gekregen. terwijl mijn waardes toch flink boven de 0,05 uit kwamen. zeker doen die brochure! Klik om te vergroten... Vonden ze die speed en mdma ook nog steeds in je speeksel dan na 3 dagen?"