#1
Ik ben alleen verzekerd voor de verplichte dingen.
Ik kan überhaupt niks met het hele begrip verzekeren. Er is toch 1 ding zeker in het leven en dat is dat niks zeker is?
Ik heb/maak geen schulden en kan niemand ergens mee opzadelen, dus ik kom goed weg.
Maar mensen die ik ken die het hard nodig hebben, alles doen volgens de regels, worden uitgesloten. En dat maakt mij ontzettend kwaad. Vuile industrie is het.
Stress is 1 van de grootste ziekteverwekkers heden ten dage. En als ik om me heen kijk, zie ik heel veel stresskippen rondlopen. Moeten die ook een vinkje zetten als ze een verzekering afsluiten?
Bah, af en toe heb ik helemaal tabak van onze maatschappij. Pun intended.
Ik kan überhaupt niks met het hele begrip verzekeren. Er is toch 1 ding zeker in het leven en dat is dat niks zeker is?
Ik heb/maak geen schulden en kan niemand ergens mee opzadelen, dus ik kom goed weg.
Maar mensen die ik ken die het hard nodig hebben, alles doen volgens de regels, worden uitgesloten. En dat maakt mij ontzettend kwaad. Vuile industrie is het.
Stress is 1 van de grootste ziekteverwekkers heden ten dage. En als ik om me heen kijk, zie ik heel veel stresskippen rondlopen. Moeten die ook een vinkje zetten als ze een verzekering afsluiten?
Bah, af en toe heb ik helemaal tabak van onze maatschappij. Pun intended.