Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverlijdensrisico verzekering

Overlijdensrisico verzekering

49 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt , eerder als medische diagnosis die het duurder zou kunnen maken. Heb het geluk dat toen ik het destijds regelde nog geen klachten had. Op wat slapeloosheid soms na
N
NatalisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben eerlijk geweest en kreeg een premieverhoging. Op zoek naar een andere verzekering dus en dan liegen...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natalis zei:
Ik ben eerlijk geweest en kreeg een premieverhoging. Op zoek naar een andere verzekering dus en dan liegen...
Klik om te vergroten...
Probleem is alleen dat je verzekering dan niet uitkeert....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerlijkheid duurt het langst
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet mee eens.
Over het algemeen word je als je eerlijk bent, het hardste onderuit gehaald.
Maar.
Met leugens en bedrog kan ik niet leven.
Zo zit ik niet in elkaar.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Probleem is alleen dat je verzekering dan niet uitkeert....
Klik om te vergroten...
ook niet als je bij bv een autoongeluk het leven laat?
heb er ook geen idee van of verzekeraars elkaar tippen/informeren als je overstapt.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Natalis zei:
Ik ben eerlijk geweest en kreeg een premieverhoging. Op zoek naar een andere verzekering dus en dan liegen...
Klik om te vergroten...

Ik ben ook helemaal eerlijk geweest bij aanvraag overlijdensrisico verzekering, heb daarbij ook een chronische longaandoening waardoor ik sec gezien wat ietsjes meer kans heb om te sterven dan bijvoorbeeld mn partner.
Bij mij ging de premie met 1 euro per maand omhoog. Vond ik niet mega shockerend en dan ligt iig alles open op tafel.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als de kwaal van patiënt al vooraf bekend was en dus doelbewust informatie was achter gehouden, dan zal er zeker niks worden uitgekeerd.

Ook niet als je zegt dat je dat vergeten bent/was in geval van overlijden natuurlijk.

Alleen Mark Rutte komt weg met zulke vergeetachtigheid.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Ook niet als je zegt dat je dat vergeten bent/was in geval van overlijden natuurlijk.
Klik om te vergroten...
hoe ga je dat zeggen dan? 🤔
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
hoe ga je dat zeggen dan? 🤔
Klik om te vergroten...


In de volksmond noemen ze dat nabestaanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."