#1
Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is
Tot je ze een keer echt nodig hebt.
Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is
Hoe bedoel je? Hij weet niet dat ik drugs hebt besteld, dat zou heel dom van mij geweest, ik heb gezegd dat ik wat speciale potloden van bol heb besteld.Dat zijn wel forse hoeveelheden!
En je weet ook zeker dat je broer je dit niet gezegd heeft, omdat hij schrok van wat je hem vertelde en hij je even een lesje wilt leren?
hahahahahspeciale potloden
Ik moet wel teringstoned zijn geweest toen ik dit heb gepost. Ben ondertussen vergeten wat die speciale potloden waren.hahahahah![]()
Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄Afhankelijk vd hoeveelheid en hoe je besteld, via brief, steeds het veiligst, door de wet op het briefgeheim. Alleen is het dan vaak, bestelling zonder track & trace en dus op eigen risico. Maar uit eigen ervaring, 1 het is nog goedkoper en 2 komt vaak nog sneller aan dan een pakketje. 15g MDMA, kan in grote bruine envelop hoor. En indd voor echte grote bestellingen, had paar jaar geleden een collega, die kilo canabis uit Canada en nog wel andere stuff bestelde (via darknet) en dit steeds op andere naam, op postpunt liet leveren, nooit problemen gehad.
Idem hier, vroeger vooral via darknet, nu via die fijne Nederlandse webshops en in al die jaren (zijn er toch al wat), never problemen gehad, eerste malen, verschoot ik vd snelheid en discretie. En de enige x dat ik wel het juiste stofje, mr in zakje met verkeerd label erop, had ontvangen, kreeg ik binnen 3 dagen geld terug gestort.Daarom bestel ik gewoon via online vendor. Heb je dat gezeik niet. Al de rest haal ik zelf wel op 😄
Waarom plots zorgen? Je geeft zelf aan, dat het kleine hoeveelheden zijn, dus waarschijnlijk in envelop en zelfs moest het pakketje zijn, zolang je het product niet in bezit hebt, niet zoveel aan de hand hoor. Laat je slaap er vooral niet voor liggen 😉Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
Is toch brievenbuspost?Nu maak ik mij toch zorgen aangezien ik 3MMC en 4-HOP heb besteld. (Kleine hoeveelheden weliswaar)
15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillenMag ik vragen wat voor categorie drugs dit waren? Research chemcicals. hard drugs of soft drugs?
Grote of kleine hoeveelheid..?
Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."