Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerklaring drugsdealer

Verklaring drugsdealer

58 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
Siebren50.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo .Ik heb onlangs 2 rechercheur bij mij thuis gehad .ging over een verklaring af leggen tegen de drugsdealer.ik heb het gedaan ik heb gezegd dat ik ongeveer een jaar. 1x per week .een gram speed gekocht.doet de justitie nu ook een onderzoek naar mij of kunnen ze mij nu ook vervolgen omdat ik een jaar lang heb gekocht .wie heeft hier ervaring mee
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze zochten bewijs tegen je dealer. Wrs omdat jou gegevens, berichten of appjes in zijn telefoon terug te vinden waren. Waarschijnlijk gaan ze jou er niet verder mee lastig vallen want de bron hebbben ze bewijs tegen en gaan ze oppakken of is al gepakt. Wel sneu dat je meteen toegeeft. Je kon 1st ontkennen en jou dealer beschermen die jou zolang geholpen heeft. Een niet echt betrouwbare klant ben jij dus...
S
Siebren50.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Siebren50. zei:
Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
Klik om te vergroten...

ik zou ze niet eens binnengelaten hebben..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Siebren50. zei:
Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
Klik om te vergroten...

Kan ik wel begrijpen maar sta daar toch es bij stil dat als je drugs bij een dealer aankoopt dit elk moment van de dag kan gebeuren. Wees voorbereid op dit soort dingen en ga niet het makke hondje van justitie wezen die hun direct de informatie geeft die ze nodig hebben...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn dealer zou me afmaken. En terecht ook. 😅
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Mijn dealer zou me afmaken. En terecht ook. 😅
Klik om te vergroten...
Mijn dealer vroeger ook. Hij kwam juist van over de grens van Nederland naar België. Voor hij kwam leveren (toen bestelde ik ook grote hoeveelheden drugs) had hij en nog iemand anders een maat van hem zeker me gewaarschuwd als ik van de politie zou zijn of zou snitchen of dergelijke dat ze me wel zouden vinden en dat ze ook zelf connecties hadden toen ik voor het eerst contact had met me dealer.

@Siebren50. Zoals gezegd hierboven dom eigenlijk om een verklaring af te leggen. Ook al stonden er plots 2 rechercheurs aan je deur. Nu hopen dat je dealer er niet achter komt dat jij een verklaring afgelegd hebt tegen hem.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
ik zou ze niet eens binnengelaten hebben..
Klik om te vergroten...

Dit. Zonder huiszoekingsbevel komen ze er niet in.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarschijnlijk gaan ze je niet vervolgen. Maar het wordt wel tijd wat aan je strategie te veranderen. Jij hebt dus helemáál geen verklaring afgelegd. Snap je? Succes!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goeie zet, chef...

Voor het geval de politie jouw naam noemt tijdens het verhoor: Heb je je koffers al ingepakt?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze zullen je niet vervolgen, maar je zal dit nu wel op je naam hebben staan. Ik vermoed je als een getuige gezien bent.

Ze wilden je dealer hebben en met deze verklaring komt er weer wat bewijs bij.

Het is aan te raden nooit zomaar met de politie te praten of dingen tegen ze te verklaren. Natuurlijk zijn er uitzonderingen als bijvoorbeeld verkeersongevallen etc.. maar bij dit soort dingen waar je zelf ook bij betrokken bent zou ik in het vervolg dit niet meer doen 🙂.

Weet in ieder geval wel dat je naam in het dossier is opgenomen en dat de verdachte dit kan laten opvragen. Is natuurlijk de vraag of de dealer uberhaupt weet wie jij bent, maar goed.. dan weet je dat in ieder geval.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oei das pech, uw veiligheid is weg! Haha nee geintje is niet grappig maar leer er inderdaad wel van, als je dealer er achter komt en jij bent degene waardoor hij nu de lul is zal die dat niet gaan waarderen. Duim voor je dat het allemaal goedkomt.....
Die agenten boeit het geen fuck hoe het met jou veiligheid zit, gaat ze alleen maar om die zaak. Dus fuck de popo op zo'n moment, ze kennen jou ook niet oppakken omdat ze je verdenken van een keertje drugs kopen bij diegene.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen is hier bang van hun dealer? Zijn maar gewone mensen die de kost verdienen met drugs? Als die in wapenhandel doet en kilos verschuift dan kan je misschien wel bang hebben. Iedereen is prikbaar. Ook een dealer...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
Iedereen is hier bang van hun dealer? Zijn maar gewone mensen die de kost verdienen met drugs? Als die in wapenhandel doet en kilos verschuift dan kan je misschien wel bang hebben. Iedereen is prikbaar. Ook een dealer...
Klik om te vergroten...
Bang niet. Maar hij weet wel waar ik woon en er zitten een tiental aan mensen die voor hem bezorgen dus ik vind het toch wel een risico als ik hem zou naaien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
In een PV staan de betrokkenen niet met volle naam geschreven
Enkel initalen ( C.E. ) in mijn geval.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkere snitchactie van je..

Nu maar hopen dat de politie je naam niet noemt tijdens zijn verhoor.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem de gesprekken met mijn dealer altijd op, als de politie dan aan mijn deur komt heb ik zelfs gespreksmateriaal voor ze! help ze graag een handje:blush:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Iedereen is hier bang van hun dealer? Zijn maar gewone mensen die de kost verdienen met drugs? Als die in wapenhandel doet en kilos verschuift dan kan je misschien wel bang hebben. Iedereen is prikbaar. Ook een dealer...
Klik om te vergroten...
Nee, mijn dealer is tevens één van m'n beste maten. 😎
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb mijn bericht verwijderd omdat het verkeerd begrepen werd.

Wat ik er mee wou aangeven is dat je goed moet oppassen.
Ik ken dealers die op deze manier wraak hebben genomen.
En ja het is ziek en gestoord maar het gebeurd wel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Je dealer hoeft ook geen gangster te zijn..
Als ie beetje slim is laat ie niks merken en pakt ie je vanzelf x terug.
Door met je drugs te knoeien....

(dat zou kunnen dan natuurlijk he.. 😇)
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben jij geen dealer, wat een zieke gedachte 🙈

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."