#1
Ik neem de gesprekken met mijn dealer altijd op, als de politie dan aan mijn deur komt heb ik zelfs gespreksmateriaal voor ze! help ze graag een handje![:blush:]()
Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
Mijn dealer vroeger ook. Hij kwam juist van over de grens van Nederland naar België. Voor hij kwam leveren (toen bestelde ik ook grote hoeveelheden drugs) had hij en nog iemand anders een maat van hem zeker me gewaarschuwd als ik van de politie zou zijn of zou snitchen of dergelijke dat ze me wel zouden vinden en dat ze ook zelf connecties hadden toen ik voor het eerst contact had met me dealer.Mijn dealer zou me afmaken. En terecht ook. 😅
ik zou ze niet eens binnengelaten hebben..
Bang niet. Maar hij weet wel waar ik woon en er zitten een tiental aan mensen die voor hem bezorgen dus ik vind het toch wel een risico als ik hem zou naaien.Iedereen is hier bang van hun dealer? Zijn maar gewone mensen die de kost verdienen met drugs? Als die in wapenhandel doet en kilos verschuift dan kan je misschien wel bang hebben. Iedereen is prikbaar. Ook een dealer...
Nee, mijn dealer is tevens één van m'n beste maten. 😎Iedereen is hier bang van hun dealer? Zijn maar gewone mensen die de kost verdienen met drugs? Als die in wapenhandel doet en kilos verschuift dan kan je misschien wel bang hebben. Iedereen is prikbaar. Ook een dealer...
Gelukkig ben jij geen dealer, wat een zieke gedachte 🙈Je dealer hoeft ook geen gangster te zijn..
Als ie beetje slim is laat ie niks merken en pakt ie je vanzelf x terug.
Door met je drugs te knoeien....
(dat zou kunnen dan natuurlijk he.. 😇)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."