#1
De politie had in ieder geval wel een mooie plek uitgekozen haha.. Is te verwachten natuurlijk, dat ze controleren in de buurt van een festival als deze klaar is..
Ik heb men pasje waar alles van medicatie op staat die ik neem en wel mag rijden door de gewenning na een aantal dagen.Dit is toch RIDICUUL 𤌠Ik neem door de weeks, dagelijks Rilatine modified release 40mg. OkĂŠ na analyse krijg je geen boete, maar bent wel halve dag je rijbewijs kwijtđ¤ˇđ¤Ś OkĂŠ nog nooit zo'n test moeten doen. Maar diegene die hier wel al mee geconfronteerd zijn, ook wat betreft positieve tests op andere voorgeschreven medicatie, waarmee je wel mag rijden, is dit veel gedoe vr niets.
Maar 350? Ow maakt dit werkelijk zoveel verschil, bestuurder van auto of scooter? Dus als ik vb met 10 biertjes achter stuur vd auto kruip of ik pak de scooter, is dit wereld v verschil qua strafmaat?Jullie maken het erger dan het is met de bedragen. Van de politie heb ik 350 euro boete gekregen omdat het op een scooter is. Zit verschil tussen onder invloed rijden met auto of scooter. Ik weet ook alles van het onderzoek af heb mijzelf goed ingelezen en de brochure aangeschaft, heb er wel goede hoop in.
Mijn vraag was meer gebaseerd op het feit dat ik een onderzoek naar drugs krijg of ik dan ook bijvoorbeeld ook afgekeurd kan worden voor alcohol omdat het onderzoek immers gaat over je drugs gebruik.
ik ben geen beginnend bestuurder en ben sowieso gestopt met drinken om zeker te zijn. Dronk eens in de 3 weken een avondje.
Groetjes.
Jua zelf nog nooit in dergelijke situatie gezeten, ma wel verbaasd. Ach het scheef rechtsysteem, speelt is in u voordeel, indd ni klagen n content zijn dat dit ni mĂŠ auto wasđVoor strafrecht zit er wel verschil in ja. Weet dat het stom klinkt maar mij hoor je niet klagenđ.
Bestuursrecht maakt het niet uit. De straf is dan wel hetzelfde natuurlijk.
Ik laat het wel weten. Dan maar even geen biertje.
Voor strafrecht zit er wel verschil in ja. Weet dat het stom klinkt maar mij hoor je niet klagenđ.
Bestuursrecht maakt het niet uit. De straf is dan wel hetzelfde natuurlijk.
Ik laat het wel weten. Dan maar even geen biertje.
Bijzonder klein als je een beetje oplet. Zal hier niet m'n hele verkeersverleden neerdroppen want dan krijg ik een hoop angryfaces (en die spaar ik slechts zeer specifiek), maar ik ben ook nog nooit staande gehouden terwijl ik auto reed.Hoe groot is eigenlijk de kans dat een pet je aanhoudt? Ik heb geen auto.
Niet groot. Zeker vergeleken vroeger. Maar het gaat mij om het geval dat ALS ik wel aanghouden word of bij een ongeluk betrokken raak ik toch (tijdelijk) problemen heb.Hoe groot is eigenlijk de kans dat een pet je aanhoudt? Ik heb geen auto.
Erger dan mensen ontvoeren? Ok.Bijzonder klein als je een beetje oplet. Zal hier niet m'n hele verkeersverleden neerdroppen want dan krijg ik een hoop angryfaces (en die spaar ik slechts zeer specifiek), maar ik ben ook nog nooit staande gehouden terwijl ik auto reed.
Ihkv harm reduction wel wrs. Jij ontvoerde 1 keer 1 iemand, toch? Of wekelijks meerderen?Erger dan mensen ontvoeren? Ok.
Yes, ik kan dit met zekerheid zeggen. Dit is in het leven geroepen omdat een positieve speekseltest niet direct bewijst dat iemand boven een grenswaarde van iets zit. Of om een onjuiste invordering zoals in jouw geval te voorkomen.Ja in NL. Dat zou mooi zijn! Wist ik niet en dat was toen ik in september 2021 begon met medicatie nog niet zo volgens mijn psych en het cbr.
Ja, lag die het dronken te roepen, of was die tot een rollade ge-ducttaped met een doek in zijn mond gepropt. Nogal een verschilErger dan mensen ontvoeren? Ok.
Ik ben ook wel gewoon heel braaf en ik rij een supersaai autootje
Zeg ik niet. De dumpplaats ook niet.Ihkv harm reduction wel wrs. Jij ontvoerde 1 keer 1 iemand, toch? Of wekelijks meerderen?
Hij was vrij oprecht een beetje in paniek wel. 3deurs auto dus hij kon er ook niet uit, zat op de ramen te bonken. En nee, we kenden hem niet. Hij ons ook niet đ¤ŁJa, lag die het dronken te roepen, of was die tot een rollade ge-ducttaped met een doek in zijn mond gepropt. Nogal een verschil
Ik spreek voor iedereen, we zouden het hele verhaal wel willen horenHij was vrij oprecht een beetje in paniek wel. 3deurs auto dus hij kon er ook niet uit, zat op de ramen te bonken. En nee, we kenden hem niet. Hij ons ook niet đ¤Ł
Hier of in een ander topic?Ik spreek voor iedereen, we zouden het hele verhaal wel willen horen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."