#1
Sommigen onder ons kunnen het zich niet permitteren om met betrekking tot " enkele rc tjes per post toegezonden, " gesnatst te worden...logisch dat deze voorzichtig zijn!
Misschien is iemand voorwaardelijk vrij.En sinds je hopelijk een gebruiker bent gaat het echt niet de moeite waard zijn om je op te pakken om wat RCs. Snap niet dat mensen zo bang zijn om dit te doen.
Dat is de definitie van u i t v o e r.Je levert en brengt het naar een andere bestemming dus: i n v o e r
Je bent strafbaar en vervolgbaar voor deze actie, uberhaupt al laat staan naar een land die dit op de lijst heeft van illegale substanties. Als het onderschept wordt ben JIJ en ontvanger de lul.
Zeker niet, dit bevat beiden 😂Dat is de definitie van u i t v o e r.
Het betreft beiden. Want voor ene land ben je invoerder ander uitvoerder.De verzender : uitvoer
De ontvanger : invoer
Toch?
>Dan voer je drugs inJa !
Dan voer je drugs in.
Wat voor knuppel ben je? Er worden toch drugs ingevoerd naar een land waar het illegaal is? Dat komt dan toch binnen, illegaal?
Wat voor knuppel ben je? Er worden toch drugs ingevoerd naar een land waar het illegaal is? Dat komt dan toch binnen, illegaal?>Dan voer je drugs in
Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?
Jij exporteert ze toch een ander land in? Waar ze nota bene illegaal zijn.>Dan voer je drugs in
Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?
En waarom versturen de vendors dan niet alles naar BE?Het risico is vooral voor je vriend. Je doet iets strafbaars in een land waar je zelf niet bent, dus ik zie niet in hoe jij gepakt kan worden
Er is een verschil tussen vendors die in het groot verkopen op een clearnet website en iemand die een beetje naar een vriend opstuurt.En waarom versturen de vendors dan niet alles naar BE?
Omdat ze niet gepakt kunnen worden ofzo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."