Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLegale RCs naar Illegaal land

Legale RCs naar Illegaal land

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommigen onder ons kunnen het zich niet permitteren om met betrekking tot " enkele rc tjes per post toegezonden, " gesnatst te worden...logisch dat deze voorzichtig zijn!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketakoekjes zei:
En sinds je hopelijk een gebruiker bent gaat het echt niet de moeite waard zijn om je op te pakken om wat RCs. Snap niet dat mensen zo bang zijn om dit te doen.
Klik om te vergroten...
Misschien is iemand voorwaardelijk vrij.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja. Het was verleidelijk. Vendor account, benzo poeder en O-DSMT bij de ons hier inkopen. Maar als ik iets snap van opsorings instanties in de VS is dat ze niet moeilijk doen om je tot het einde van de wereld na te jagen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tsja
Zodra de overheid er geld aan overhoudt, in de vorm van belastingen, dan gaan er ineens heel veel deuren en ramen open, die anders gesloten zouden blijven...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Je levert en brengt het naar een andere bestemming dus: i n v o e r
Je bent strafbaar en vervolgbaar voor deze actie, uberhaupt al laat staan naar een land die dit op de lijst heeft van illegale substanties. Als het onderschept wordt ben JIJ en ontvanger de lul.
Klik om te vergroten...
Dat is de definitie van u i t v o e r.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
KlaasVaak zei:
Dat is de definitie van u i t v o e r.
Klik om te vergroten...
Zeker niet, dit bevat beiden 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De verzender : uitvoer
De ontvanger : invoer

Toch?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep
Helemaal juist. Bij het aantreffen van verboden middelen in het land waar dit middel naartoe moet, laat de douane (hun douane dus, die pakketten eruit halen.
Degene voor wie het bestemd is, die kan in deze gevallen een bezoekje verwachten van wss de Rijkswacht...
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
De verzender : uitvoer
De ontvanger : invoer

Toch?
Klik om te vergroten...
Het betreft beiden. Want voor ene land ben je invoerder ander uitvoerder.
als je hier als uitvoerder iets invoert wat illegaal is zitten er alsnog gevolgen aan vast. Krijg je iets ingevoerd wat illegaal is idem.
Zo lastig is het niet, vraag het de douane anders, die zal exact het zelfde zeggen.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat er risico's zijn die niet te voorspellen zijn. Maar ook al is dit een oud topic.

Wil ik wel kwijt dat het label van drugs en medicatie afgeschaft van moet worden. Er zijn verschillelijke drugs en promote het niet.

Maar voor big pharma zijn zoveel medicatie illegaal gemaakt is dat er geen goede onderzoeken zijn. Strafbaar!

Daarnaast vind ik het uitstekend dat wij informatie kunnen uitwisselen over rc drugs. Het is de enige manier. Denk dat kartel waar je tegen vecht wel altijd wint. Maar goed.

Open deur. LsD niet voor iedereen uiteraard maar dat had door ontwikkeld moeten worden.

Alleen maar om geld. En het verdienmodel in de usa mbt het gevangenis leven waar hele steden van leven.

Sorry, beetje depri. Maar de bromo werkt nu. Dusss.. lekker slapen
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik een RC stuur zoals 3-mmc naar een vriend in het buitenland waar het illegaal is. Ben ik dan strafbaar?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja !
Dan voer je drugs in.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ja !
Dan voer je drugs in.
Klik om te vergroten...
>Dan voer je drugs in
Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik exporteer niet importeer? Ik voer niks in
Dirkjan zei:
Wat voor knuppel ben je? Er worden toch drugs ingevoerd naar een land waar het illegaal is? Dat komt dan toch binnen, illegaal?
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amisulpride zei:
>Dan voer je drugs in
Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?
Klik om te vergroten...
Wat voor knuppel ben je? Er worden toch drugs ingevoerd naar een land waar het illegaal is? Dat komt dan toch binnen, illegaal?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amisulpride zei:
>Dan voer je drugs in
Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?
Klik om te vergroten...
Jij exporteert ze toch een ander land in? Waar ze nota bene illegaal zijn.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het risico is vooral voor je vriend. Je doet iets strafbaars in een land waar je zelf niet bent, dus ik zie niet in hoe jij gepakt kan worden
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Het risico is vooral voor je vriend. Je doet iets strafbaars in een land waar je zelf niet bent, dus ik zie niet in hoe jij gepakt kan worden
Klik om te vergroten...
En waarom versturen de vendors dan niet alles naar BE?
Omdat ze niet gepakt kunnen worden ofzo?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
En waarom versturen de vendors dan niet alles naar BE?
Omdat ze niet gepakt kunnen worden ofzo?
Klik om te vergroten...
Er is een verschil tussen vendors die in het groot verkopen op een clearnet website en iemand die een beetje naar een vriend opstuurt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee. Beide zijn illegaal.
Alleen de hoogte van de straf zal verschillen.

Hopelijk kan iemand duidelijkheid scheppen. Ik blijf erbij dat je weldegelijk illegaal bezig bent met alle gevolgen vandien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."