#1
Wat gebeurt er als je van het Dark Web besteld?
Komt Darth Vader het dan brengen?
Komt Darth Vader het dan brengen?
Wat gebeurt er als je van het Dark Web besteld?
Komt Darth Vader het dan brengen?
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp.
Daarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.Mijn ervaringen zijn dat twee verschillende DMT bestellingen niet binnen gekomen zijn, waarna de verkopers niets meer van zich lieten horen. En dat de 5g pep die ik had besteld 13% amfetamine en de rest cafeïne was.![]()
Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehadDaarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.
Sorry dat ik boos werd, ik heb liever niet dat een arme knaap die een beetje drugs bestelt wordt opgepakt en veroordeelt voor drugssmokkel. Iedereen weet wel dat je het over NordVPN hebt, dat ze in Panama gevestigd zijn staat alleen op hun website, net zoals dat elke VPN provider onzint over dat ze alle logbestanden wissen en je informatie nooit zullen doorgeven, maar dat is waar we maar op moeten vertrouwen. Het belangrijkste is dat als je een VPN aanschaft dat je niet je echte gegevens opgeeft en betaalt met cryptocurrency. Tails raad ik niet aan omdat hier veiligheidsgaten in zitten, Whonix of Kodachi zijn veel efficienter om op het darknet te surfen maar het ligt er maar aan hoe ver je in veiligheid wilt gaan. Kodachi heb ik zelf geprobeerd en zij ondersteunen NordVPN, ProtonVPN en een paar andere providers en de OS is volledig gemaakt met als doel het darknet te bezoeken. Mijn laatste tip is nog om je crypto niet gelijk over te zetten naar de markt tenzij je net als mij je bitcoin koopt zonder identiteitsbewijs bij vrienden.Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model.
Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad![]()
Klopt, inderdaad die site. De tweede durf ik zo niet meer te zeggen hoe die heet, is ondertussen uit de lucht. hij stond wel op de voorpagina van the hidden wiki. Ik kan in principe overal wel aan komen en heb daar ook geen darkweb voor nodig, het enige wat schaars is, en wat ik tot twee keer toe van het Darkweb heb proberen te halen is dmt.Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.
In principe een interessante link, maar ook duidelijk een opiniestuk met eigen belangen erin van deze persoon. Ik mis ook vaak een goede technisch onderbouwing in dat stuk.Ja, dat heet je eigen product promoten. Lees dit artikel maar eventjes van iemand die zelf werkt bij het Tor project.
Tering dat is wel heel weinig wat je over houdt.
Laatste keer hield ik ook zo'n 4g van 10g nat over. Eindstand 73%Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."