Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBestellen op het dark web

Bestellen op het dark web

75 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat gebeurt er als je van het Dark Web besteld?

Komt Darth Vader het dan brengen?
D
DevianLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Wat gebeurt er als je van het Dark Web besteld?

Komt Darth Vader het dan brengen?
Klik om te vergroten...

PostNL komt een pakketje bezorgen.. 5 jaar geleden in ieder geval :wink:.
b
brandnetelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp. Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen via het dark web? Komt dit altijd aan? Zuiverheid van het bestelde product?

Als de 10 gram pep binnenkomt wil ik hiervan een sample opsturen naar het testcentrum. Ik zal laten weten wat hier de uitslag van is! Ook heb ik een aantal LSD zegels besteld, zogenaamd van 220ug, maar goed.. meestal wordt dit enigszins overdreven. Kunnen ze bij het testcentrum iets doen met LSD zegels als je er eentje naar ze opstuurt?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaringen zijn dat twee verschillende DMT bestellingen niet binnen gekomen zijn, waarna de verkopers niets meer van zich lieten horen. En dat de 5g pep die ik had besteld 13% amfetamine en de rest cafeïne was. :grin:

En nee, voor LSD te laten testen moet je minimaal 2 inleveren. Ik adviseer je sterk om dit te doen, al helemaal als je LSD van het darkweb haalt. Indien je daar niet toe bereid bent zou ik persoonlijk 1p-lsd nemen om te voorkomen dan je DOx krijgt.
b
brandnetelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm.. nooit echt perse over nagedacht dat er iets anders op de zegels zou kunnen zitten. De speed zou ik sowieso laten testen maar misschien moet ik bij deze eerste bestelling ook maar wat zegeltjes meesturen. Toch wel fijn om zeker te zijn van wat er op zo'n zegel zit. Tnx!

Wel slecht van die pep.. hoop dat de pep die ik nu besteld heb zuiverder is, als de bestelling überhaupt binnen komt :P
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Garantie heb je nooit als je op het dark web besteld. Het kan zijn dat het zwaar versneden is, het kan gebeuren dat het een compleet andere drug is, of als je pech hebt dan sturen ze helemaal niks op. Daarom is het belangrijk om te kijken naar het trust level van de vendor en ook de reviews te lezen. Ik bestel zelf alleen bij vendors die level 5 of hoger zijn en amper slechte reviews hebben. Ook vind ik het zelf altijd handig om bij een Nederlandse vendor te bestellen ivm de levertijd en het feit dat het dan niet langs de douane hoeft, wat de pakkans enorm doet afnemen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
brandnetel zei:
Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp.
Klik om te vergroten...
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Mijn ervaringen zijn dat twee verschillende DMT bestellingen niet binnen gekomen zijn, waarna de verkopers niets meer van zich lieten horen. En dat de 5g pep die ik had besteld 13% amfetamine en de rest cafeïne was. :grin:
Klik om te vergroten...
Daarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
ketakoekjes zei:
Daarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.
Klik om te vergroten...
Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad :tongueout:
b
brandnetelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketakoekjes zei:
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.
Klik om te vergroten...

Nou nou nou, je hoeft niet boos te worden :P De meningen zijn verdeeld over over of je vpn en tor samen moet gebruiken of juist niet. Dat kan dan vpn over tor of tor over vpn of idd alleen tor. De vpn provider kent inderdaad je echte ip adres dus daar schuilt het gevaar.

Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model.

Om de zaak helemaal dicht te spijkeren is het beter om ook nog gebruik te maken van besturingssysteem tails o.i.d. Al met al denk ik dat je met tor en vpn behoorlijk anoniem op het internet kan surfen en het darkweb kan bezoeken. Er zijn nog wel meer foefjes te verzinnen om het nog moeilijker te maken maar goed.. Dan moet je wel heel zwaar illegaal bezig zijn :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#11
brandnetel zei:
Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik boos werd, ik heb liever niet dat een arme knaap die een beetje drugs bestelt wordt opgepakt en veroordeelt voor drugssmokkel. Iedereen weet wel dat je het over NordVPN hebt, dat ze in Panama gevestigd zijn staat alleen op hun website, net zoals dat elke VPN provider onzint over dat ze alle logbestanden wissen en je informatie nooit zullen doorgeven, maar dat is waar we maar op moeten vertrouwen. Het belangrijkste is dat als je een VPN aanschaft dat je niet je echte gegevens opgeeft en betaalt met cryptocurrency. Tails raad ik niet aan omdat hier veiligheidsgaten in zitten, Whonix of Kodachi zijn veel efficienter om op het darknet te surfen maar het ligt er maar aan hoe ver je in veiligheid wilt gaan. Kodachi heb ik zelf geprobeerd en zij ondersteunen NordVPN, ProtonVPN en een paar andere providers en de OS is volledig gemaakt met als doel het darknet te bezoeken. Mijn laatste tip is nog om je crypto niet gelijk over te zetten naar de markt tenzij je net als mij je bitcoin koopt zonder identiteitsbewijs bij vrienden.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketakoekjes zei:
Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.
Klik om te vergroten...
Klopt, inderdaad die site. De tweede durf ik zo niet meer te zeggen hoe die heet, is ondertussen uit de lucht. hij stond wel op de voorpagina van the hidden wiki. Ik kan in principe overal wel aan komen en heb daar ook geen darkweb voor nodig, het enige wat schaars is, en wat ik tot twee keer toe van het Darkweb heb proberen te halen is dmt.
b
brandnetelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#15
JanDeBrandweerman zei:
Ja, dat heet je eigen product promoten. Lees dit artikel maar eventjes van iemand die zelf werkt bij het Tor project.

VPN + Tor: Not Necessarily a Net Gain
Klik om te vergroten...
In principe een interessante link, maar ook duidelijk een opiniestuk met eigen belangen erin van deze persoon. Ik mis ook vaak een goede technisch onderbouwing in dat stuk.

Ik gebruik Tor door een VPN heen omdat ik mijn ISP niet wil laten weten dat ik Tor gebruik. Dat deze persoon vindt dat je Tor juist wel 'open' moet gebruiken om het sociaal te normaliseren is leuk maar daar heb ik natuurlijk geen enkele boodschap aan.

Ook is de gesuggereerde pluggable transport vaak een hoop gedoe en al zeker niet zaligmakend.

Etc.
L
LibertadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tering dat is wel heel weinig wat je over houdt.
b
brandnetelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Libertad zei:
Tering dat is wel heel weinig wat je over houdt.
Klik om te vergroten...

Ja man, echt slecht.. Had rekening gehouden met misschien 30% verlies.. dus dan valt dit wel tegen :confused:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
brandnetel zei:
Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P
Klik om te vergroten...
Laatste keer hield ik ook zo'n 4g van 10g nat over. Eindstand 73% :grin:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
ketakoekjes zei:
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.
Klik om te vergroten...

Gek, hier staat precies het tegenovergestelde.

https://protonvpn.com/blog/tor-vpn/
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet iemand meer over wat er tegenwoordig aan de hand is bij de bekendste dark web marketsite? Een week geleden ofzo ging hij offline, het is te zeggen men kreeg enkel een pagina te zien met één of andere melding genre "we'll be back shortly." Enkele dagen later verscheen er dan een update op deze pagina, met de uitleg dat ene "Walrus", één van de hoge heren van de site, 25 BTC van de leden gestolen had en van plan was om van de marktplaats één grote exitscam te maken of zoiets. Daarna heeft er dagenlang enkel "Maintenance, we'll be back shortly!" gestaan. Toen ik vandaag checkte stond er een "**** **** forum" waar ik niet kon registreren of inloggen. Op alternatieve adressen van de site staat nog steeds die "maintenance" melding. Iemand die wel op dat forum kan of zo...?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."