Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp. Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen via het dark web? Komt dit altijd aan? Zuiverheid van het bestelde product? Als de 10 gram pep binnenkomt wil ik hiervan een sample opsturen naar het testcentrum. Ik zal laten weten wat hier de uitslag van is! Ook heb ik een aantal LSD zegels besteld, zogenaamd van 220ug, maar goed.. meestal wordt dit enigszins overdreven. Kunnen ze bij het testcentrum iets doen met LSD zegels als je er eentje naar ze opstuurt?"
"Hmm.. nooit echt perse over nagedacht dat er iets anders op de zegels zou kunnen zitten. De speed zou ik sowieso laten testen maar misschien moet ik bij deze eerste bestelling ook maar wat zegeltjes meesturen. Toch wel fijn om zeker te zijn van wat er op zo'n zegel zit. Tnx! Wel slecht van die pep.. hoop dat de pep die ik nu besteld heb zuiverder is, als de bestelling überhaupt binnen komt :P"
"ketakoekjes zei: Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter. Klik om te vergroten... Nou nou nou, je hoeft niet boos te worden :P De meningen zijn verdeeld over over of je vpn en tor samen moet gebruiken of juist niet. Dat kan dan vpn over tor of tor over vpn of idd alleen tor. De vpn provider kent inderdaad je echte ip adres dus daar schuilt het gevaar. Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model. Om de zaak helemaal dicht te spijkeren is het beter om ook nog gebruik te maken van besturingssysteem tails o.i.d. Al met al denk ik dat je met tor en vpn behoorlijk anoniem op het internet kan surfen en het darkweb kan bezoeken. Er zijn nog wel meer foefjes te verzinnen om het nog moeilijker te maken maar goed.. Dan moet je wel heel zwaar illegaal bezig zijn"
"Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P"
"Libertad zei: Tering dat is wel heel weinig wat je over houdt. Klik om te vergroten... Ja man, echt slecht.. Had rekening gehouden met misschien 30% verlies.. dus dan valt dit wel tegen"
"Heerlijk spul inderdaad. Subtiel en erg verslavend kan het zijn. Respect Twitty dat je er zo mee omgaat en dat je luistert naar je geest en lichaam! Hoe gaat het inmiddels met je Gekkeik? Het lijkt me erg lastig om steeds mensen tegen te komen die spul bij zich hebben of kunnen regelen. Dit lijkt voor jullie nu een trigger te zijn.. Het zou goed zijn om voor een bepaalde tijd in een andere leefomgeving te wonen o.i.d., makkelijker gezegd dan gedaan.. dat dan weer wel Zelf bestel ik eens in de de 3 maanden 2,5 gram 3mmc en gebruik dat in 2 weekenden. Na die 2 weekenden bestel ik niet meer, tot pas 3 maanden na m'n laatste gebruik.Tot nu toe werkt dat goed, verslaving ligt wel op de loer merk ik. Maar met deze 3 maanden regel houd ik het aardig onder controle."
"BadassPsycho zei: Heb je de testresultaten al terug? Klik om te vergroten... Ja die heb ik terug.. Geen caffeine of andere 'vreemde' stoffen gevonden, dus dat was goed. Zuiverheid tussen de 46 en 73%, daar kan ik dus niet zoveel mee. Specifieker konden ze niet aangeven blijkbaar helaas."
"In de afgelopen jaren heb ik al behoorlijk wat rc's besteld en tot nu toe heb ik altijd alles vrij vlot bezorgd gekregen. De pakkans is nihil verwacht ik. Bovendien zijn al die substanties niet illegaal, dus uiteindelijk kunnen ze er niets mee. Tenzij die Grapperhaus zijn gedachtegoed opgelegd krijgt aan het volk, maar dan wens ik hem veel succes"
"Mooi om te lezen en je hebt lekker getript zo te horen Zelf heb ik 4 x 2,5mg doc liggen maar zoek nog een geschikt moment om deze uit te proberen. Moet ff een datum uitzoeken waarop dat kan. Maar door je trip rapportje heb ik alleen maar meer zin gekregen!"
"Als vaporizer 'gebruik ik 'de verdamper'; je hebt niet veel nodig voor een lekker high. Bovendien kan ik hem in m'n huis gebruiken en je ruikt er niks van. Van een joint wordt ik ook veel hangeriger dan wanneer ik vaap. Lang leve de vaporizer hehe!"