#1
Tijdens de vakantie heb ik m’n gebruik van Broma afgebouwd, met naar eerst een halve en daarna een kwart. Met een kwart ervaarde ik slechte slaap en nachtmerries. Daarom weer naar half gegaan.Hm... Volg vooral je eigen gevoel en wijsheid hierin. Zo heftig zoals het hierboven staat, zo wordt het niet door iedereen ervaren.
Persoonlijk slikte ik regelmatig rc benzo, variërend in dosis van 0,5 tot 3 mg en soms niets, voordat ik met m'n jonge kinderen een maand op vakantie ging. En dat zonder m'n vriend. Iedereen die jonge kinderen heeft opgevoed weet dat dat een hele opgave op zichzelf is. (En dat is heel goed gegaan!)
Ik heb m'n "afkick" dus daar op vakantie gehad. Ik sliep goed genoeg. Had alleen 3 dagen diarree (ja sorry) en voelde me daardoor wat slapjes. Veel snoepjes eten hielp. Ondanks die afkick kon ik zeker genieten van een andere plek en de vakantie. Ik ben zeker geen goed voorbeeld, maar ik hoop vooral dat je niet te veel stress gaat voelen door de ervaringen van leden, want dat werkt natuurlijk averechts.
Nu nog steeds doordeweeks een halve en dat gaat goed maar uiteindelijk wil ik het liefst naar niets.
Ik lees dat jij ook kids hebt, ik ben alleenstaand met een jong kind. Ben je langs een arts geweest? Zo ja, hoe ging jouw huisarts hier mee om? Ik heb angst om naar de HA te gaan, ivm eventuele melding bij Veilig Thuis?
