Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee helaas niet. Dat was wel het eerste jointje van de dag en blow gemiddeld 1 jointje per avond. Niet echt meer. Ik heb die dag rond half 8 een driekwart jointje gerookt en heb om halff 11 bloed moeten afnemen. Zelf heb ik eigenlijk weinig lichaamsvet en een snelle stofwisseling ( weet niet of het invloed heeft ) nou heb ik ook wat vrienden die zijn gepakt en wonder boven wonder zaten die ook onder de waardes."
"Hoi ik ben vorige week vrijdag staande gehouden door politie in de auto. Alles was verder goed maar op het laatst wilden ze toch nog even een speekseltest doen. Ik zou niet weten waarom, geen raar rijgedrag, geen rode ogen, rook niet naar hasj. Uit de test was ik positief en ik had ook niet anders verwacht want heb helaas kort daarvoor geblowd. Ik moest mee om bloed af te nemen op het bureau. Ik heb ongeveer driekwart voorgedraaide joint gerookt en ongeveer 2,5 / 3 uur later bloed afgenomen. Ik ga er van uit dat ik straks mijn rijbewijs moet inleveren maar heb om me heen ook veel verhalen gehoord van mensen in de zelfde situatie of misschien nog wel erger die gewoon onder de waardes zaten. Nou vraag ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en hoe dat is afgelopen.. hopelijk kan iemand me wat meer vertellen."
"De Zandman zei: O jee. Nu wordt het serieus lastig. Ik heb een paar vragen... 1 hoe lang p r e c i e s zat er tussen de bloedafname en het moment van aanhouding? 2 ging het a l l e e n om thc? Of was er ook alcohol in het spel ( dit weet ik even niet meer) 3 kun je nagaan hoe de bemonstering gegaan is? De exacte procedure is ingewikkeld, daar kan weleens iets fout zijn gegaan, 4 heb je, of neem je een goede advocaat? Ik ben van sommige details goed op de hoogte. Mss kan ik je goed advies geven. Klik om te vergroten... Hi ik heb het zelfde probleem en wil graag wat meer info! Zou je me kunnen helpen? Dan leg ik uiteraard het verhaal goed uit."
"Hoi ik ben vorige week vrijdag staande gehouden door politie in de auto. Alles was verder goed maar op het laatst wilden ze toch nog even een speekseltest doen. Ik zou niet weten waarom, geen raar rijgedrag, geen rode ogen, rook niet naar hasj. Uit de test was ik positief en ik had ook niet anders verwacht want heb helaas kort daarvoor geblowd. Ik moest mee om bloed af te nemen op het bureau. Ik heb ongeveer driekwart voorgedraaide joint gerookt en ongeveer 2,5 / 3 uur later bloed afgenomen. Ik ga er van uit dat ik straks mijn rijbewijs moet inleveren maar heb om me heen ook veel verhalen gehoord van mensen in de zelfde situatie of misschien nog wel erger die gewoon onder de waardes zaten. Nou vraag ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en hoe dat is afgelopen.. hopelijk kan iemand me wat meer vertellen"
"Wolters zei: Yoo is niks aan de hand waarschijnlijk hoor , zelf ook bloedtesten gehad 2 uur van te voren hele joint Klik om te vergroten... Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag?"
"Haze020 zei: Zijn er mensen die na 1 april 2022 de thc keuring hebben gedaan? Klik om te vergroten... Ja ik heb het helaas vorige week moeten doem, wacht nog op uitslag😓"