#1
Ik ben nu voor de eerdte keer gepakt in de 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb ik vraag me echt af wat mijn straf zal worden ? Iemand een idee ?
Hoop dat je 'm lang kwijt bentIk ben nu voor de eerdte keer gepakt in de 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb ik vraag me echt af wat mijn straf zal worden ? Iemand een idee ?
Je moet je niet verantwoorden voor die kroket. Ik citeer ff een post van'm vanuit dit topic:Alee bedankt ik heb wel niemand schade berokkent he en was nie zcht onder invloed was 13 u na ik geblowd had …
Dus uit zijn post maak ik op dat hij zelf wel met de auto rijd de dag nadat hij geblowd heeft.Voor THC is dit inderdaad lastig. Blow zelf ook wel aardig wat dus als ik een keer word aangehouden ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ah zo, dat veranderd de zaak. Dan hoop ik dat het meevalt!Alee bedankt ik heb wel niemand schade berokkent he en was nie zcht onder invloed was 13 u na ik geblowd had …
Ben het met u eensJe moet je niet verantwoorden voor die kroket. Ik citeer ff een post van'm vanuit dit topic:
Dus uit zijn post maak ik op dat hij zelf wel met de auto rijd de dag nadat hij geblowd heeft.
Beetje hypocriet niet @FredKroket ? Of stap je de komende 4 dagen je auto niet in als je een een jointje hebt gerookt?
Als ik een keertje op een avond een jointje heb gerookt dan rijd ik de dag nadien ook gewoon, ik denk dat ik voor veel blowers spreek.
Is dat een onveilige situatie creëren? Neen
Is het een misdrijf? Als je gepakt word met een speekseltest wel, helaas en achterlijke regel vind ik zelf.
Vind ik dat jij je rijbewijs moet afgeven? Beslist niet.
Je bent geen hersenloze crimineel als je de dag na dat je een jointje hebt gerookt in de auto stapt.
@Klaasvaak91 wat jij de laatste periode hebt ondernomen... kan ik alleen maar mijn petje voor afdoen. Blij te lezen dat het je zo goed gaat zonder wiet en slaapmiddelen!
De vraag is alleen of na zo'n periode de thc nog effect heeft op je rij kwaliteiten13 uur na het roken van een joint is niet voldoende om de thc uit het lichaam te kunnen krijgen. Je voelt je misschien wel nuchter maar je bent het domweg niet....als je gecontroleerd wordt is de kans dat je ellende krijgt, levensgroot.
Vanuit mijn ervaring heeft het geen enkele invloed op mijn rij-kwaliteiten, ik voel me 100% nuchter de dag nadien. Als je wat slechter/minder geslapen hebt die nacht ' zonder joint' heeft dat meer invloed dan een jointje dat je dag ervoor hebt gerookt. Eigenlijk 'ik breng ze niet op ideeën' zoude ze dan eerder mensen kunnen straffen die wat slechter geslapen hebben ipv de mensen die de dag ervoor een jointje hebben gerookt.De vraag is alleen of na zo'n periode de thc nog effect heeft op je rij kwaliteiten
Klopt, maar ik ben het alleen al op mijn vorige en huidige jobs tegengekomen, dat er zoveel vb na hun late shift of zondag cannabis roken, als ze volgende dag moeten werken. Echt als de normaalste zaak, zoals je 's avonds 1 of 2 Duveltjes (8.5% bier) drinkt. Maar die alcohol is 8-10u later wel uit je lijf, THC helaas vr de gebruikers niet, ook al ben je nuchter.13 uur na het roken van een joint is niet voldoende om de thc uit het lichaam te kunnen krijgen. Je voelt je misschien wel nuchter maar je bent het domweg niet....als je gecontroleerd wordt is de kans dat je ellende krijgt, levensgroot.
Ik weet niet of je dat kan stellen maar er zou beter onderzoek naar gedaan moeten worden voordat er zulke wetgeving aangenomen wordt.Vanuit mijn ervaring heeft het geen enkele invloed op mijn rij-kwaliteiten, ik voel me 100% nuchter de dag nadien. Als je wat slechter/minder geslapen hebt die nacht ' zonder joint' heeft dat meer invloed dan een jointje dat je dag ervoor hebt gerookt. Eigenlijk 'ik breng ze niet op ideeën' zoude ze dan eerder mensen kunnen straffen die wat slechter geslapen hebben ipv de mensen die de dag ervoor een jointje hebben gerookt.
Ik denk dat een dergelijk onderzoek uitwijst dat de thc inderdaad lang tot zeer lang aanwezig is in je lichaam.Ik weet niet of je dat kan stellen maar er zou beter onderzoek naar gedaan moeten worden voordat er zulke wetgeving aangenomen wordt.
Het blijft indd een lastige kwestie..Ik weet niet of je dat kan stellen maar er zou beter onderzoek naar gedaan moeten worden voordat er zulke wetgeving aangenomen wordt.
Brief van de speeksel analyse is binnen negatief resultaat 👍 word ik nu nog vervolgd of iet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."