#1
Oordelen is mooi ❤
Zeker over mensen die je niet kent. Ga zo door 🥰❤
Eens. Even zonder sarcasme: op deze manier oordelen is heel erg lelijk. En als deze persoon nog even lekker zo doorgaat als-ie gestart en bezig is op dit forum, dan zal zijn tijd hier vermoedelijk niet erg lang gaan duren.